NITRO OBD2

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jencek989
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 20 dub 2015, 11:54

NITRO OBD2

Příspěvek od Jencek989 »

zdarec mate nekdo zkusenosti s nitro obd2? zvysuje tu nejak vykon? nebo je to blbost? (LOL)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

určitě si to kup !! je to fakt pecka vychytávka,,nepoužívám nic jiného ;)
Octavia II RS
PeITeeR
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 15 zář 2014, 00:53
Bydliště: Tachau

Příspěvek od PeITeeR »

Tak tohle by me taky zajimalo. Ale do svyho mazla bych to asi nedal (crazy) Do druhyho auta na zkousku proc ne, co to udela s agr koktou :-)
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+Nuda
x-man
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 04 čer 2006, 01:27
Bydliště: Kadaň

Příspěvek od x-man »

vzhledem k tomu, že v číně to stojí 250,- tak to bude asi profi (LOL)
Ford GALAXY 1.9TDi PD 85kW AUY
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

odpor v škatulke (LOL)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
autofanatik
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 23 bře 2016, 20:31

Příspěvek od autofanatik »

Nedalo mi to a koupil jsem si OBD2 nitro diesel. Nevěřil jsem tomu ale s ohledem na názory desítek přechytralých "znalců" kteří nic nezkusí, jsou permanentně předposraný aby udrželi při životě ty svý vyvražděný 15 let starý pelechy který zachránili před kovošrotem v řidičáku mají ještě piják, najeto mají 500km i s autoškolou ale všechno znaj, všemu rozumí a maj patent na velký znalce... Tihle týpci kterých jsou plný fóra mě vážně neskutečně serou! No a tak jsem se nebál a vecpal to do Prassata c3 1.9TDi bluemotion 77kw r.v. 2010 protože s touhle motorizací si nezaslouží žít. Čekal jsem, že mi chcípne pod prdelí nejpozději za měsíc. Nebo se kromě rozsvícení červený ledky na krabičce nestane nic. No a přišel šok, velký šok. Nejsem všeználek, vím prd jak to funguje ale ono to fakt funguje. Že by se z toho stalo zvíře který si dává na silnici eresa to ne ale stalo se to, že spotřeba šla cca o 0,6l dolu, kde jsem jezdil na trojku jezdím úplně v klidu za čtyři, dokonce už můžu předjíždět alespoň kamiony a když šlápnu na plyn tak se něco stane. Překvapení. Tak a teď trošku k technice. Dal jsem to tam před cca rokem a půl, najíždím jako drožkář 5-6000km měsíčně, lehkou nohu fakt nemám a Helmuta beru pěkně u držky. Fakt ho nešetřím, je to lopata takže studenej, teplej, popojíždění po city, dálnice... plnej heft a děj se vůle boží. Zkrátka to funguje a nejezdím jen do Kolbenky a zpět, v pátek s maminou na nákup do Tesca a pak o víkendu leštění jako fórový znalci. Nedávno jsem byl na TK, nechal jsem to tam, emise super. Měřili jsme tlaky, super. Prostě kdyby ta pět let stará vražda s 330000 tisíci kilometry měla skapat už by se to po roce a půl a cca 80-90000 kilometrech nejspíš stalo jenže paštika "litá" a šetří. Takže asi tak.
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od cindo888 »

to nemozes mysliet vazne ? :D ja som to vyskusal tak na 3 autach a nic sa nedialo !
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

cindo888 píše:to nemozes mysliet vazne ? :D ja som to vyskusal tak na 3 autach a nic sa nedialo !
Nech ho, ...cekam, kdy z nej vyroste dealer nebo zprostredovatel, pripadne se pripoji nejaky dalsi novy, cerstve zaregistrovany nick, ktery mu to vsechno potvrdi a treti, ktery to nabidne "za super prajsku" :kol111:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

A k tomu přidat "osvědčené" magnetizéry a MUSÍ to být pecka (noteeth)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
autofanatik
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 23 bře 2016, 20:31

Příspěvek od autofanatik »

cindo888 píše:to nemozes mysliet vazne ? :D ja som to vyskusal tak na 3 autach a nic sa nedialo !
Tak jestli to máš v autě který má koníky už v základu tak to třeba není tak markantní. Psal jsem, že jsem to dal do Passata kombajna se 77kw...tam je poznat i když fouká vítr do zad. Netvrdím, že se narodilo inzerovaných 25% nárůstu, to určo ne. Ale nějaký koník přibyl. Nevím kolik, zas tak moc mě to žíly nerve, ale jede líp. Jako drožkář si dost sleduju spotřebu a tam je to poznat taky. Jestli jsi někde ze severu Čech, můžeme se sejít a svezeš se.

Ujišťuju tě, že jsem to sám koupil a neprodávám to, sám teď budu kupovat ještě jeden a zkusím jestli to zabije Forda Mondeo 2.0 TDDi 85kw r.v. 2003. Jeden z nejhorších dehťáků. Tak jsem zvědavej co se stane. Nicméně nedýluju, nezakládám nový účty a jsou mi u hnědky názory hňupů co nevyzkouší, maj na trenkách řez rezavým nožem ale blejou kraviny. Trošku mi připomínají ty spermojedy v parlamentu, s ničím nesouhlasí, nic se jim nelíbí, všechno je špatně ale sami se realizují jen trapnýma kecama o ničem. Moc hloupí na vlastní myšlenku a moc velký socky aby něco otestovali sami. Adresáti, ti na které to míří se jistě poznají a jistě inteligentně zareagují :D

Taky bych mohl psát, že to tu haní ti co dělají chip tuning protože blbina za pár korun je připraví o jejich zisky. To je zlodějina panečku, 15 minut "práce" 10-15 papoušků, za to některý lidi hákujou měsíc. No a co. Jsou chytří, loupou blby, budiž jim přáno. Ja jen chtěl aby lidi s mozkem pochopili. Nevedu jen blbý kecy, nebojím se o kus železa, nezavrhuju nic co si sám nevyzkouším, narozdíl od vás testuju. No a pak píšu poznatky. Tak jak jsou. Napsal jsem... Není to žádný zázrak, ani omylem se neobjevil inzerovaný výkon, objevilo se znatelné zlepšení jak výkonu tak spotřeby u popelnice která v základu sotva jede. Stav je setrvalý, padtouška žije bez jakýchkoli problémů. Udělal jsem dlouhodobý test a napsal to těm co to zajímá. Tečka. Vůbec nechápu proč se nějaká tykev musí realizovat svýma kecama.

Takže příští týden to strčím do toho Forda, sam jsem moooc zvědavej co se stane, už jsem zabil dva a stačila mi na to česká nafta :) . Rozhodně dám vědět jestli ten naftovej mrzák, forďáci sorry ale Ford se dehty pořád učí ;) , přežil.

Jo a na začátku jsem zval cindo888 na zkoušku, to platí pro každýho, nepojedu nikam extra ale jezdím průběžně po celých SČ a je to věc dohody. Nebo se můžeme slézt cíleně, a zablbneme :D
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

Jsi uplne mimo . Je v tom pouze a jenom mikrokontroler PIC ktery ovlada LED diody . Neni tam zadny drvier ktery by mohl jakkoliv komunikovat s jednotkou pres Kline a uz vubec ne pres CAN . Uz z principu je to uplne k nicemu .
Ale kdyz jsi s tim spokojeny tak proc ne :D

Obrázek

Obrázek

Obrázek
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Aj, ukázaná platí ;) Pocit je pocit. Když vyměním olej, příjde mi, že to taky líp jede (noteeth)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Podle nejakych zdroju by ten obsazeny flashchip mel byt schopen urcite cinnosti, K-line i CAN jsou pripojeny, ale nema dost pameti na to aby obsahoval nejake mapy. Jedine snad maly programek.

Dle vyrobce funguje tak ze vycte stavajici hodnoty, napr. boost, mnozstvi vstrik. paliva, tlak vstrik. paliva, teplotu vzduchu a nejakym zpusobem je pozmeni ve prospech narustu vykonu o nekolik malo procent.

Dle testu, snizil kratkodobe teplotu vzduchu, navodi dojem lepsiho vykonu a po case je vse v normalu. (mereneo a brzdeno s i bez boxu na Galaxi 2.0)

Drtiva vetsina lidi pise zadny efekt, ECU je udajne kompatibilni jen tehdy kdyz blika zelena dioda.

Je to ojeb, vic nez jasny.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Vlkosovák
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09 črc 2016, 08:18

Příspěvek od Vlkosovák »

430Kč za tuhle srandu není tak noc,šoupl jsem to do C Xara 2.0 HDI 66kw r.v.2002 178000 najeto.Na základě najetých asi 1100O km mužu jen dát jedničku s hvězdičkou.Snažim se jezdit tak aby to moc nebralo, 200-300 za den.Před instalací 5,4-5,8l/100 a po instalaci NitroOBD2 4,8-5,2l/100,kopec který jsem jel na 4 teď s klidem na 5.Auto je o něco živější a o trochu méňě bere a to stačí k mé spokojenosti.
A teď otázka pro ty co tuhle ptákovinu pomlouvaji KDO Z VÁS TO VYZKOUŠEL?
Vlkosovák
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

1 aprila uz bolo (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“