Ahoj,
tak mám lama dotaz. Chtel jsem vysroubovat zhavici svicky(u) pro optickou kontrolu. Opsat cislo atd. Je nutno priznat, ze nevodi, takze predpokladam, ze jsou mrtve.
Nicmene jsem se pokusil vysroubovat tu nejlepe pristupnou. Mel jsem 10ku trubkac a malou racnu. Skoro vubec jsem s ni nemohl hnout a po cca 2-3 otackach trubkac zmenil interni sestihran na kruh. (asi byl z hoven nebo co)
Ted jsem v haji a mam dotaz na mechaniky zde na foru. Protoze ropak jezdi s vyssimi tlaky, je pravdepodobne, že to vystreli? Potrebuju najet cca 100km a pak teprv bude mit muj oblibeny mechanik cas.
Žhavící svíčka...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
S povolenou svíčkou bych rozhodně nejezdil. Ne snad z důvodu, že by z té hlavy měla vystřelit, ale když není dotažená řádne do sedla, jdou ti plyny ze spalování až k závitu, tak aby se ti ji ještě někdy podařilo vymontovat. Přesně tohle sem dneska řešil, svíčka nešla ven , nakonec po několikerém zkoušení se začala protáčet na místě, no závit byl v prdeli. Podotýkám, že než se to stalo, tak se s ní už nedalo skoro otočit. Na řadu muselo přijít zpětný kladivo a tu svíčku sem musel z hlavy doslova vytrhnout. Závit je v řiti, teď čekám než dojde sada na opravy závitů vyvložkováním Heli-Coil. A přitom by stačilo jediný, před montáží nové žhavky namáznutí závitu.