Fabia RS1 - stage 2
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Fabia RS1 - stage 2
Edit 6.6.2021 - FRS je na prodej, detaily pres SZ
Vymena dosluhujiciho TD KKK za TSF180 od Turbosportu
FRS1 rv 9/2003 (ASZ)
260000 km, puvodni vacka, vstriky (AL)
FMIC Dieselpower + Allard EGR pipe kit
Omluva ladicum za prehozeny hadice od regulace Auto jede jak z praku, ale dost huli pod plnou zatezi. Takze bude treba jeste jedna navsteva a mensi korekce.
Vymena dosluhujiciho TD KKK za TSF180 od Turbosportu
FRS1 rv 9/2003 (ASZ)
260000 km, puvodni vacka, vstriky (AL)
FMIC Dieselpower + Allard EGR pipe kit
Omluva ladicum za prehozeny hadice od regulace Auto jede jak z praku, ale dost huli pod plnou zatezi. Takze bude treba jeste jedna navsteva a mensi korekce.
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 06 čer 2021, 03:33, celkem upraveno 1 x.
Vim kam smerujes Foreste. Pokud bys rad opet zchladil ego na ukor Andreho, tak te predem slusne zadam, nedelej to. Ne v mem vlakne. Nejsem jeho dvorni propagator, ani nic jineho, jen mi to proste vadi. Diky.
A ted k veci. Vykon neni preventivne stazen, proste to turbo dole vic neda. Uprimne mi to moc nevadi. Zejmena s prihlednutim k zatizeni dvouhmoty. Kdyz se podivas na seriovy prubeh s KKK, tak se krivka jen mirne posunula smerem k vyssim otackam, coz tomu autu celkem svedci, nebot v serii mi tah nad 2000rpm celkem chybel. Dost taky zalezi na prevodovce. A jestli to tak necham, rekne koneckoncu zena, ktera s tim jezdi nakupovat
A ted k veci. Vykon neni preventivne stazen, proste to turbo dole vic neda. Uprimne mi to moc nevadi. Zejmena s prihlednutim k zatizeni dvouhmoty. Kdyz se podivas na seriovy prubeh s KKK, tak se krivka jen mirne posunula smerem k vyssim otackam, coz tomu autu celkem svedci, nebot v serii mi tah nad 2000rpm celkem chybel. Dost taky zalezi na prevodovce. A jestli to tak necham, rekne koneckoncu zena, ktera s tim jezdi nakupovat
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jasne, me toto bohate staci. Ja jen az zase bude lhat o tom, jak ma hybrid 2264 spatny spodek.fabiátor píše:proste to turbo dole vic neda
Vis, me ty jeho lzi a vypady, ktere se ke me dostavaji ze vsech stran, kdy jsem lidem ukazal jaky je uz nevadi, proste uprednostnuji fakta - a Ty jsi nedodal nic jineho, nezli jsem ocekaval. Rozhodne Ti za projevenou odvahu a pravdu dekuji.
... neboj, paklize to nebude jakkoli komentovano, nehodlam se vyjadrovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
podla všetkého tieto turba maju velmi slaby nabeh odspodu... tiez ho mam na F1RS a nabeh je velmi pozvolny... a ten graf zodpoveda priebehu aj u mna...
F1RS FMIC, TSF180, egr off, chip, brakes from O1RS - front & rear, 4me - daily car
previous: O2 1.9 TDi chip
F1 Sport 1.4 16V 101ps
Favo
Skoda positive...
previous: O2 1.9 TDi chip
F1 Sport 1.4 16V 101ps
Favo
Skoda positive...
já měl podle mě identické turbo a když jsem si s ním pohrál (červík, regulace a soft od Richarda) tak jsem měl 400 Nm v 1600 ot a přes 200PS při 4200...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
asi na to, abych s tím normálně jezdil, je to příjemný
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Nechápu k čemu vám je diesel co se nafukuje půl dne... nedá se s tim jet... a pochybuju že 99% z vás tu závodí...eazy20 píše:naco ti je 400nm pri 1600 otackach?MirekX píše:já měl podle mě identické turbo a když jsem si s ním pohrál (červík, regulace a soft od Richarda) tak jsem měl 400 Nm v 1600 ot a přes 200PS při 4200...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
dvojhmota mi vydržela přes 350 tisíc a používal jsem to celkem běžně.. každý ať si jezdí s čím chce, ale turbo co má uhulený vršek 200 PS a v 1700 dušený na brzdě 250 Nm by letělo do šrotu, to se na mě nezlobte
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pokud myslis to, co je na grafu, tak spodek by melo lepsi a horejsek (aby to nebyla dymovnice) tak stezi.Vici píše:myslím, že i nové VB by to umělo.....
Pokud se nic nezmenilo, tak myslis spatne. Tento hybrid (opakuji: pokud se nic nezmenilo) je zalozen na tomto turbu, tudiz, jak fakta dokazuji, ma vetsi potencial nezli prehistoricke VB. Jinymi slovy, kdyz to nejde na lepsim turbu, asi to nejde ani na glorifikovanem VB. Na druhou stranu, pokud se neco zmenilo, tak zjevne v horsimu.
Nicmene, obavam se, ze jde opet o nejaky pokus nebo konstrukcni chybu ze strany vyrobce, protoze mnou jmenovane turbo, ktere bylo zakladem pro tyto hybridy drive tak melo vyrazne vetsi potencial odspodu.
@tanto-bn: Znam Mirka a vim presne, jake ma predstavy a ocekavani od turba. To je napriklad duvodem, proc ma v Sharanu hybrid od Olega. Mirek nedela klukoviny a neocekava od motoru a turba nemozne takze takove klukoviny jako ze by daval plnej v 1000 nedela. Predpokladam, ze dela uplne to same jako my ostatni rozumni - prislapne trosku plyn a kdyz uciti zmenu tak ho prislapne jeste vic ... a takto to opakuje. Protoze jen temer na volnobeh a pak seslapnout plyn je klukovina a nezodpovednost!
Aneb, vzdy (paklize se nebude jednat o auto osazene automatickou prevodovkou) bude zalezet na meziclanku mezi pedaly, sedackou a volantem
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)