Fabia RS1 - stage 2

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tantor-bn píše:On sa pytal ci robis to, ze pri 1000 ot davas plny plyn ked chces mat tych 400nm
na to, abych měl 400 Nm v 1600 vůbec nemusím dávat plnej od volnoběhu, v zátěži na silnici na vyšší kvalty to turbo nabíhá líp než ukáže brzda.
Vůbec nechci zabředávat do nějakých emotivních výlevů, ale pokud TBS 180 je vpodstatě bývalý hybrid 200PS od Turbosportu (se kterým jsem byl maximálně spokojen a do dneška jezdí v autě co vídám a má přes 100tis km) tak to v nízkých dokáže fungovat neskutečně, daleko lépe než VB (obě jsem měl v autě)
Takže tenhle výsledek ukazuje jen to, že je někde něco špatně a je to škoda, protože mdlý spodek je hrozná otrava a pro ženskou už vůbec, ta bude opravdu nešťastná.. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

TSB180 jsem v aute taky mel a muzu potvrdit, ze fungovalo vyborne a dole se nafukovalo pekne. Chvili jsem jej mel i na seriovem sw a pocitove jezdilo v nizkych otackach temer stejne jako KKK BV39 co tam bylo puvodne.

Cele to ma jedno ALE, ktere vidim jako nejvetsi problem u vetsiny pribehu s hybridy. To turbo je treba spravne seridit, coz je pro celkovy vysledek naprosto kriticke. U me si s tim hral Huml a doseridil to k dokonalosti, nicmene jak to tak sleduju ne vsichni maji to stesti. Pak samozrejme logicky vznika obecny nazor, ze hybrid je k nicemu i kdyz problem je vlastne casto jinde a to v nastaveni...
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jak to tu clovek cte, tak se nemuze ubranit jednomu zasadnim poznatku: zlate REA (elektronicka regulace) - tam si vse nastavi chiptuner sam, "od notebooku".

... a ano, u malych turbodmychadel to neni treba z duvodu nizsich naroku ale u hybrida bych volil vzdy toto. Protoze clovek, ani takovy machr jakym bezpochyby Mirek je to nenaladi tak rychle a precizne jako ladic "od notebooku" Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

aj na REA sa musi spravit zakladne mechanicke nastavenie, ale dorazy sa potom daju donastavit, to ano
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Jedna vecna. Pokud predrecnici budou cist poradne, tak zaznamenaji, ze je rec o TSF180 http://www.turbosport.cz/953-tsf180.html , nikoliv o TSB. Jediny blizsi udaj od vyrobce, ktery mi byl sdelen je, ze kompresor ma jiz 12 lopatek :-)

Jinak kour dnes stazen a u me spokojenost. Nabeh turba odpovida subjektivne hybridu TSC230 co mam v O2. Cili je to o zvyku. Rozhodne nemam pocit, ze by to dole nejelo.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

acryll píše:aj na REA sa musi spravit zakladne mechanicke nastavenie, ale dorazy sa potom daju donastavit, to ano
Tak to samozrejme, ale tak nepredpokladam, ze lidi se domnivaji, ze se jen dily smetou lopatkou a kostatkem a hodi do krabice a je nastaveno (LOL)

Jinak pozor, takze "vsechno spatne", beru zpet. Ten hybrid, ktery byval neco jako "180k" a sestaval se z toho, ze naordinovali turbo z dvoulitra 140/170k do klasickych svodu, tak prinejmensim byl ochuzen o to, co tim hybridem delalo dobrym - compressor originalni z vyroby. Byl totiz zjevne nahrazen novou technologii "MFS kompresorové kolo, Extendet Tip". Muj verny ctenar zapatra v pameti a zajiste si vzpomene na to, jak jsem tvrdil, ze Turbosport (presneji anglictinou nevladnouci Andre) pouziva odborne vyrazy aniz by jim rozumelo. A soude dle toho, jake ma s compressory tohoto profilu zkusenosti Oleg tak uz vime, co stoji za tou neschopnosti nafouknout se odspodu.

Jedna se o zjevny pokus napodobit compressor GTX, nicmene, kdyby Turbosport disponoval technologiemi, ktere jsou na to potrebne, tak by vedel, ze tyto compressory jsou dobre pro dosazeni kvalitniho maxima, nikoliv vsak pro kvalitni spodek.

Ostatne, staci posoudit:

... drive pouzivany compressor

... nyni pouzivani "special"

fabiátor píše:Nabeh turba odpovida subjektivne hybridu TSC230 co mam v O2. Cili je to o zvyku. Rozhodne nemam pocit, ze by to dole nejelo.
... takze tu opet narazime na fakt, ze Turbosport se dopousti lzive reklamy, nebot v popisu je jasne receno:
- zachování spool-up (náběhu) seriového turba
... no, nevim jak vy, ale ja znam teda jinaci spodek u FRS (v linku jako referencni).

Fabiatore, jsem si vedom Tveho prani, nicmene, ruku na srdce - je to to, co sis predstavoval, co jsi ocekaval, co Ti bylo popisky produktu prislibeno?

Osobne bych v Tvem pripade zvolil GTC1549VZ a nechal to odborne naladit Dieselpowerem. Mel bys tam lepsi spodek, stred i vrsek. Samozrejme by to chtelo HW upravy, ale neupravujes precijen auto kazdy den, ze? ;) No a pokud bys mermomoci trval na tom, aby to bylo plug and play, tak bys zvolil zde glorifikovane VB.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Asi prekvapim, ale ano, stale jsem spokojen :-) Predesilam, ze jsem tam to TD nedaval kvuli navyseni vykonu, nybrz z duvodu udrzby, nebot to KKK uz melo znacne vule. Vzhledem k tomu, ze se serii tam bylo odladeno 175HP vybral jsem si TSF180, ktere bylo nejblize svym vykonovym potencialem.

Pripoustim, ze vyrobce/prodejce TD uvadi zcela jasne, ze nabeh serioveho TD bude zachovan. Vykladam si to tak, ze zcela urcite nebude prekonan a pokud se serii alespon blizi, je to debata o nicem.

Musim proto znovu odkazat na ten graf v mem prvnim postu. Je tam seriovy prubeh s original KKK vs novy prubeh s TSF180. Prosim vysvetlete nekdo lame, kde je ta krucialni diference, kvuli ktere bych mel z auta to TD znovu vyndat a nasledne se poustet do reklamace s kladnym vysledkem ? Protoze jinak to nema smysl.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Prekvapis ale nejsem si zcela jist, zda je to uprimne.

Je to jednoduche, sedni si do seriove FRS, dostan se na rychlost, ktere odpovida rekneme 1700RPM, vyslapni pedal plynu a znovu stlac pedal v 1500RPM a skonci ve 2000RPM. To same udelej u sebe.

Ver nebo ne, ale kdybys toto udelal na "hybridu" co mel Mirek nebo seriovem turbu z O2 RS TDI (GTC1549VZ) tak bys pochopil ten rozdil zahy.

Kurna, ze jsme se toho GTC minuly tyden vzdali, mohl bych ukazat jeho potencial prikladne (wallbash).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Jezis proc bych ti tu rikal, ze jsem spokojen, kdybych nebyl ? To jsem ti mohl klidne nakukat, ze to mam dole uskrceny zamerne, nemyslis ?

A pochopil bych tak mozna maximalne, ze jsem mel udelat neco, co jsem neudelal. Tak ted je to stejne jedno ne ? Treba priste... ;)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

fabiátor píše: Nabeh turba odpovida subjektivne hybridu TSC230 co mam v O2. Cili je to o zvyku.
To je z grafu právě jasný, jezdit se s tím dá, jak jsi říkal, je to o zvyku. Pokud ti to tak vyhovuje, je to naprosto vpořádku, ale z mého pohledu je to škoda. Jestli to bylo měřeno hned po výměně, tak se ten náběh trochu zlepší, jak se turbo trochu zanese sazema, po cca 1000 km.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Neco se najelo mezi vymenou a doladenim softu, takze hned to nebylo. Vyhovuje to oproti serii v tom, ze tam ten kroutak byl nez tak na odpich na svetlech. Proste moc nizko, nebo jen nizko i vzhledem k pouzite 6Q HDS prevodovce. Ted to je pocitove svizny ve vetsim spektru otacek.
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

fabiátor píše:Neco se najelo mezi vymenou a doladenim softu, takze hned to nebylo. Vyhovuje to oproti serii v tom, ze tam ten kroutak byl nez tak na odpich na svetlech. Proste moc nizko, nebo jen nizko i vzhledem k pouzite 6Q HDS prevodovce. Ted to je pocitove svizny ve vetsim spektru otacek.
co je problém s HDS převodovkou?
je nějaká problémová?
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Ne neni problemova. Naopak, hodi se k tomu vic nez dobre.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Forest píše:
... no, nevim jak vy, ale ja znam teda jinaci spodek u FRS (v linku jako referencni).

.
To je hodně luxusní průběj krouťáku a ty koncový čísla taky nejsou k zahození. S tímhle bych byl moc moc spokojený.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

aktualne je FRS na prodej, detaily pres SZ
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“