Stránka 1 z 2
mírné vibrace celého auta.
Napsal: 11 zář 2015, 15:27
od octavie81
Ahojky,napíšu vám svuj nekonečný problém s autem.Mám oct 2 07,100tis najeto,1.9tdi a nemůžu odstranit vibrace-mírné třesení autem,myslel jsem poloosy,dány obě nové-před výměnou-po-uplně stejné,dány obě origo ramena s čepy,uložení tlumiču i s ložiskem,nic,nové pneu i s disky-žádná změna,možná jen trošku,ale to jen díky měkčí pneu.Zkoušel jsem i 15 místo 16,ale je to stejné,něco sice pohltí pneu,ale ne moc.Vibrace od 90-130, mírně třese to s autem,jde to od předku,jako bych tam měl nasazené hruby vzorek nebo protektor,když vyřadím,je to stejné-nepřestane.V pondělí udělám brzdy,ale pochybuji.že to přestane.Brzdy nekopou,brzdí to dobře.Nějaký nápad????Měl jsem to zvedlé,nastartované s koly,ale nic jsem neviděl,že by to vibrovalo.Do auta jen vrážím a žádná změna...
Napsal: 11 zář 2015, 16:07
od Biimbo
Při těch brzdách koukni jestli nemáš povolenou nápravnici
Re: mírné vibrace celého auta.
Napsal: 11 zář 2015, 16:18
od fabiátor
octavie81 píše:když vyřadím,je to stejné-nepřestane
Co se zamerit na motor (vstriky, dvouhmota). Co diagnostika, hodnoty vstrik. mnozsti paliva, kompenzace atp.
Napsal: 11 zář 2015, 16:37
od octavie81
Od motoru nevim,spis se mrknu na tu napravnici,ale vse mi delal mistr huml i predni a zadni geo a ja jsem si to take myslim po koupe auta kontroloval,vse bylo tenkrat utazeno. Dvojhota je uz trosku chycena,ale je to citit od kol,jak se odvaluji,aspon me to pripada.
Napsal: 11 zář 2015, 19:13
od x.gon
Co ložiska kol?
Napsal: 12 zář 2015, 07:38
od octavie81
ložiska mě také napadly i náboje kol,ale je to vše bez viditelné vůle i bez hučení...
Napsal: 29 říj 2015, 13:57
od octavie81
tak po výměně origo brzd př. i zadek .př i nábojů s ložiskami je to pořád stejné. Po přezutí na zimu stejné,začne to tak při 105-120 km.h,při 130je klid,je to opravdu mírné,ale je to cítit ve volantu.Nápravnice je pevně utažená.Celá náprava nová i s polos.,tlumiče původní,nové komplet uložení i ložisky.Co dál?? převodovka? řadí to super,i za studena,nehučí nic.Dvojhmota? Dělá to i když vyřadím....při té rychlosti
Napsal: 29 říj 2015, 15:54
od lp
Něco podobného mi dělali čepy řízení(byly vymačkané v jednom místě). Na místě vypadali OK, ale kolem 110-120km/h mi kmital volant při vyšší rychlosti byl klid.
Napsal: 29 říj 2015, 16:39
od octavie81
vymačkané čepy v jednom místě? To jsem neslyšel-zkoušel jsem je ručně a bylo to ok,na dírách ani žádný pazvuk či klepnutí,netáhne na stranu,geo nová
Napsal: 29 říj 2015, 17:04
od Pitlik
Pozri či nie je prasknutá "těhlice" ja som ju mal prasknutú tam kde zapadá čap riadenia. Síce triaslo iba pri brzdení ale možno tebe praskla nejak inak..
Napsal: 29 říj 2015, 19:04
od lp
Taky mi to netáhlo na stranu. Při zkoušce rukou na autě byly Ok, ale po vyndání byly opravdu v jednom místě volné jako prase.
Napsal: 30 říj 2015, 08:34
od jericho-3
Já mám to samé, okolo 80 - 100 to vibruje nejvíc..člověk má dojem že postupně propukne autopoluce, jak je vibrace nepříjemná..Ale já vím, čím to je..Hážou mi elektrony "motýlci" na výšku ..a 2 házející kola udělají pěknou rotyku.Bohužel nemohu jiné sehnat...Takže vibruji..

Napsal: 30 říj 2015, 16:32
od octavie81
tak jsem se dnes mrknul na ty kuláky,vydělal je z těhlice,volné nejsou,ale nové také ne,tak na 50%,aspon se mě to tak zdá.Dám druhé,jen nevím jaké,jestli febi,moog,monrooe,trw nebo origo.Neví někdo,zda na dvojku oct se dělaly dva druhy čepů? Já tam mám na délku 112mm,k prostředku hlavice 94mm...
Napsal: 30 říj 2015, 20:18
od TKTDI
Dej značku lemförder a nebo origo
Napsal: 30 říj 2015, 20:34
od octavie81
objednal jsem origo,nebudu to za rok dělat znovu...
