Spojka AHF - Sachs nebo LUK?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Spojka AHF - Sachs nebo LUK?

Příspěvek od Biimbo »

Jakou sadu dvouhmoty byste dali do rotačky? Obě jsou za stejný prachy. LUK bývá origo a drží. Se sachsem nemám zkušenosti u rotačky ale neslyšel jsem na něj chválu. Vždycky jsem měnil za jednohmoty nebo montoval šestikvalty.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
pablo1
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 09 čer 2009, 04:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Stredné Slovensko

Příspěvek od pablo1 »

mam dvojhmotu sachs menenu pred dvomi rokmi a drzi bez problemov
Ex:Golf IV 1,9 tdi 66kw,AGR,hybrid 1749-35,PP764+soft BHmotor 109kw,334Nm
Passat variant 2.0tdi(CFGC) 130kw+soft BHmotor 150kw,431Nm
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

já dávám luk a dobrý
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

je to všechno stejnej cajk (noteeth) dneska je to loterie koupíš značku tu nebo tu a buď to funguje mega dobu nebo se to sere...
Jsem pro Lukáše :)
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“