Stránka 1 z 3

Chip a zotrvačník?

Napsal: 30 zář 2015, 10:55
od fanny112
Ahojte.Mám nachipované auto /v podpise/ parametre chipu: 103kw,142 koní,cca320 Nm . Na 4 a 5 prevodovom stupni mi šmýka spojka a trasie sa mi/drnčí/ riadiaca páka od 2600 od 2850. Potrebujem vediet či stačí vymenit
lamelu a prítlačák ,alebo aj zotrvačník? A či môžem dat namiesto dvojhmoty jednohmotu. Alebo čo tam mám dat aby to nešmýkalo? Ďakujem.

Napsal: 30 zář 2015, 11:13
od RudisTDic
musíš i setrvák..jednohmota by byla lepší..ale těch 320Nm zvládne i nová dvouhmota..

Napsal: 30 zář 2015, 12:21
od marena tdi
zainvestoval bych do prestavbove sady na 6Q .

Napsal: 30 zář 2015, 15:36
od blonn
Jednohmotu nedávej a to co tam máš musí origo v klidu udržet (pokud se k tomu nechováš jak k...t. Přeobložit, kontrola setrváku/přítlačáku a tradá...

Napsal: 30 zář 2015, 16:56
od standa123
blonn píše:Jednohmotu nedávej a to co tam máš musí origo v klidu udržet (pokud se k tomu nechováš jak k...t. Přeobložit, kontrola setrváku/přítlačáku a tradá...
proc by nemel davat jednhmotu??? dneska ju dává uz skoro kazdej...

Napsal: 30 zář 2015, 16:59
od blonn
Tak mozna na rotacky, ale na PD to dobry vliv nema...

Napsal: 30 zář 2015, 17:42
od RudisTDic
blonn píše:Tak mozna na rotacky, ale na PD to dobry vliv nema...
No jasný,,proto jí fabie má v sérii a spousta dalších aut taky..

Napsal: 01 říj 2015, 13:27
od Kralevic
Taky by me zajimalo, proc kazdej strasi s praskanim kliky, kdyz fabia ATD ma jednohmotu z fabriky a nic ji nepraskne....

Napsal: 01 říj 2015, 14:53
od TomášTDI
Co by taky praskalo na 5q se 100koňama ;)

Napsal: 01 říj 2015, 16:49
od milda100
Jde spis o velke torzni kmity, ktere jsou u PD velike diky kompresnimu pomeru 19:1
Proto se montuje dvouhmota, ktera ty kmity tlumi...
Jen nevim, proc ATD tohle vydrzi a zbytek PD ma dvouhmotu. Hraje tam roli i prevodovka...?

Napsal: 01 říj 2015, 18:46
od fanny112
blonn píše:Jednohmotu nedávej a to co tam máš musí origo v klidu udržet (pokud se k tomu nechováš jak k...t. Přeobložit, kontrola setrváku/přítlačáku a tradá...
Takže mám kupit origo sadu čo tam patrí? Alebo myslíš že iba preobložiť?
A nejazdím ako k...t no ono to šmýka aj ked chcem na 4 predbiehat a nemám plyn na podlahe. :)

Napsal: 01 říj 2015, 19:30
od blonn
Je to presne jak pise Milda. Komfort razem fuc. Je to vcelku slusny rozdil. Nevim proc to ATD dava, ale dej dvouhmotu. Mrkni na vsechny veci a kup to novy. Lamelu preoblozi v tenovaku za par korun. Borec na vw clubu prodava spojky za slusny lowe (autorozvody.cz). Pri takovym vykonu bych vubec jednohmotu neresil.

Napsal: 01 říj 2015, 19:56
od matesfox
já třeba zas nechápu jak ta jednohmota ovlivní komfort,je to úplně sto samé,akorát sou lepší rozjezdy,lepší odezva,moto ti řekne že je podtočeny,a jinak sem nepoznal žádny rozdíl..a v komfortu sem to už vůbec nepoznal.

Napsal: 01 říj 2015, 20:18
od blonn
Kazdy je zvykli na neco jineho. Vibrace jsou znat a pro motor to taky nebude hitparada. U tohodle vykonu je to uplna zbytecnost...

Napsal: 01 říj 2015, 20:26
od cin
Tak dvouhmota je pohlednejsi, prave ty rozjezdy ci prudky ubrani plynu ti krasne vyzehli, zadny razy do auta nejdou. S jednohmotou to je vse citit , ale porad to neni jako zavodni special, v klidu se s tim necha jezdit a naprosto bez problemu .

Jinak tu ukroucenou kliku na PD jsem onehdy videl ve Svete Motoru, kde z toho udelali temer senzaci a samozrejmne nezapomneli nenapadne doporucit prodejce dvouhmot :( Ze s tim motorem kde to upadlo, byl to tusim Passat 3C 1,9 TDI , jezdili nejaky taxikarsky prasata nekde v Praze a buhvi kde jeste, ze mel nejmin 3/4 mega na hrbu s kurva hrubym a hovadskym zachazenim , to uz moc nerozpitvavali , takze bych to s tou jednohmotou na PD nevidel az tak cerne :?