Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL) » ASZ CUKÁNÍ na volnoběh :-( Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: so říjen 03, 2015 11:08 am Citovat
favo
blázen
Založen: 12.2.2008
Příspěvky: 2657




Na topení si rozhodně u svého TDi nemohu stěžovat.
Zlatý Eberspacher. Sm?ch

_________________
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so říjen 03, 2015 4:16 pm Citovat
zaja.cz
Přispěvovatel
Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 178
Bydliště: Hlučín




Tak dneska jsem vyměnil čidlo teploty nafty za nové a žádná změna. Zítra vyzkouším pár poloh s tím vačkovým kolem a napíšu zda to pomohlo. Mrknut?
Jinak díky všem za rady. Smile

_________________
Golf IV TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so říjen 03, 2015 4:26 pm Citovat
jirius1
Přispěvovatel
Založen: 22.12.2009
Příspěvky: 577
Bydliště: Moravskoslezský kraj




Když čím více do plusu, tak by to mělo žrát méně, resp. být línější ne?
Alespoň mě se to tak jevilo u mého, když jsem kdysi zkoušel na mém.

_________________
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so říjen 03, 2015 4:33 pm Citovat
favo
blázen
Založen: 12.2.2008
Příspěvky: 2657




Já na svém pozoruji, že čím víc mám na rozvodech najeto, tím mi klesá spotřeba, ale motor je lenivější.
Nejvíc citelný je to u volnoběhu.

_________________
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne říjen 04, 2015 3:05 pm Citovat
zaja.cz
Přispěvovatel
Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 178
Bydliště: Hlučín




Tak kluci, mám nové poznatky:
Po dnešní prvotní kontrole VAG-em jsem zjistil, že úhel klika/vačka je:
0,0 až 0,6. - motor cuká --- rozvody origo INA, dělané na přípravky.
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU:-5,6, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: 0,0 až 0,6 CF.

Po otočení kola rozvodů vzad: 2,2 - motor cuká (hodnota okamžité spotřeby je 0,6 l)
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU: -4,0, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: 4,4 CF.
Více vzad: 2,8 až 3,0 - motor cuká, 4,4 - motor cuká

Otočení vpřed: -2,2 - motor cuká, -2,8 - motor cuká, -5,1 - motor cuká.
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU: 1,2, Stab. volnoběh:6,1CF, Stab. volnoběh: -2,2 CF.
HODNOTA: -6,0 - motor NECUKÁ, -6,6 až -7,2 - motor NECUKÁ.

Dal jsem to tedy na -6,0 a motor se teď netřepe a auto jede dle mne naprosto normálně. (hodnota okamžité spotřeby na palubáku je 1,4 l, auto ale teď žere asi o 0,8-1,5l více-zkoušeno na trase asi 35 km)

Hodnoty v kanále 004 jsou teď Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU:-4,0, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: -6,0 až -6,6 CF.

Napadá vás někoho, čím by mohla tato anomálie být způsobena, normální hodnota má být 0,5 až -0,5 ne???
Smile


Naposledy upravil zaja.cz dne po říjen 05, 2015 6:05 pm, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Golf IV TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po říjen 05, 2015 10:44 am Citovat
lukas6666
Přispěvovatel
Založen: 21.8.2009
Příspěvky: 252
Bydliště: Nové Zámky




kolečko na kľuke, ano malo by byť približne okolo nuly ešte na tomto motore, možno by som ešte skúsil odmerať kompresiu valcov ....

_________________
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po říjen 05, 2015 2:35 pm Citovat
zaja.cz
Přispěvovatel
Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 178
Bydliště: Hlučín




lukas6666 napsal:
kolečko na kľuke, ano malo by byť približne okolo nuly ešte na tomto motore, možno by som ešte skúsil odmerať kompresiu valcov ....


Komprese je OK, 30 barů každý válec. Musím ty hodnoty dát zpět na 0,0 žere to teď i 7-9 litrů. Smutn? místo původních 5,5-6,7l

Tak právě jsem to dal zpět na předchozí hodnoty ta spotřeba se nedá:
903 ot., bod zážehu 1,2, stabilizace volnoběh 5,6CF, st. volnoběh 0,0 až -0,6.

_________________
Golf IV TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st říjen 07, 2015 7:23 am Citovat
zaja.cz
Přispěvovatel
Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 178
Bydliště: Hlučín




Tak už mne napadají jen tři věci:

1. namontovat origo EGR (nezaslepený)
2. natankovat vervu, nebo jinou lepší naftu plus nějakou "čistící" sračku a řádně to projet
3. zkusit jinou ŘJ motoru, zda není chyba v ní Smutn?

_________________
Golf IV TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st říjen 07, 2015 8:57 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 11056
Bydliště: Brno




na mé Octě kdysi pomohlo, o něco, volnoběžný otáčky snížit, jinak zkoušel jsem toho taky dost a řekl bych, že u těch 96kW je to prostě vlastnost, a hlavně to auto mělo najeto jen asi 30 nebo 40000km, takže jsem ani nějakou závadu nepředpokládal
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st říjen 07, 2015 10:42 pm Citovat
milda100
Přispěvovatel
Založen: 23.9.2012
Příspěvky: 295
Bydliště: DC




Mam v golfu tez 96kw BLT, bezi jak hodinky a i na BA vstrikach leti jak raketa..najezd 95000.

_________________
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 Smile Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt říjen 08, 2015 9:16 am Citovat
zaja.cz
Přispěvovatel
Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 178
Bydliště: Hlučín




Díky p. Huml Smile
Dneska vy měním EGR za origo nezaslepený a pokud to nepomůže zkusím snížit otáčky. Je nějaká hodnota otáček u PD, pod kterou bych už neměl jít???
Teď mám 903 ot.

_________________
Golf IV TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt říjen 08, 2015 7:19 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 11056
Bydliště: Brno




už je to nějaká doba, mám pocit, že jsem tam měl 820 nebo 840 otáček
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne říjen 11, 2015 4:12 pm Citovat
zaja.cz
Přispěvovatel
Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 178
Bydliště: Hlučín




Tak předevčírem jsem namontoval zánovní EGR z dvojkové Octavie a zapojil ho aby byl funkční - nezaslepený. Závada stále.

Včera jsem natankoval plnou nádrž Shell Vpower Diesel nitro a ještě jsem do nádrže přidal nějakou diesel sračku od Sonaxu, co by měla vyčistit usazeniny. Pak jsem to projel asi 50 km dost ostře, ale závada stále.

Dnes jsem si půjčil ovládací podtlakový ventil k EGR z jiného golfa, ale závada stále.

Co mě štve je to, že když zapnu klimu, motor si zvedne vstřikovací dávku z 4,4 na 5,5 a je volnoběh bez závady. Po vypnutí klimy, je to zase v prd..i Smutn?


Naposledy upravil zaja.cz dne ne říjen 11, 2015 4:39 pm, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Golf IV TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne říjen 11, 2015 4:17 pm Citovat
sparco gti
Přispěvovatel
Založen: 4.3.2010
Příspěvky: 862
Bydliště: zilina




ukludnia sa trochu vybracie ked sosliapnes spojku?ja mam tie otacky nastavene na 860 aj na mojom asz to roby a tiez new spojka s dvohnmotou ale ked dam spojku na podlahu tak to roby o 70% menej ale ako nahle ju vytlacim tak stym zacne sit s tym motorom ale ako nahle sa ohreje na 65-70 stupou tak je klid bol by som rad keby sa to niekomu podarilo rozlusknut cim to je
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne říjen 11, 2015 4:42 pm Citovat
zaja.cz
Přispěvovatel
Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 178
Bydliště: Hlučín




sparco gti napsal:
ukludnia sa trochu vybracie ked sosliapnes spojku?ja mam tie otacky nastavene na 860 aj na mojom asz to roby a tiez new spojka s dvohnmotou ale ked dam spojku na podlahu tak to roby o 70% menej ale ako nahle ju vytlacim tak stym zacne sit s tym motorom ale ako nahle sa ohreje na 65-70 stupou tak je klid bol by som rad keby sa to niekomu podarilo rozlusknut cim to je


Jo, dělá mi to úplně to samé. Už mě nic nenapadá Hlavi?ka

_________________
Golf IV TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ASZ CUKÁNÍ na volnoběh :-(
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 2 z 6  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.