Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL) » ASZ CUKÁNÍ na volnoběh :-( Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: po říjen 12, 2015 5:52 pm Citovat
sparco gti
Přispěvovatel
Založen: 4.3.2010
Příspěvky: 862
Bydliště: zilina




jj presne o volnobeh ako nahle sa to zohreje na 65 az 70 stupnou vsetko zmizne Zmaten?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po říjen 12, 2015 6:27 pm Citovat
zaja.cz
Přispěvovatel
Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 178
Bydliště: Hlučín




Takže kluci, dle chytřejších to chce zkusit zvednout o něco málo dobu délky vstřiku, kdo to testne první? Jazyk

_________________
Golf IV TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po říjen 12, 2015 6:47 pm Citovat
UchoTD
Aktivista
Založen: 25.7.2011
Příspěvky: 3364
Bydliště: B.Bystrica




ani nie tak predĺžit ako skrátit

_________________
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po říjen 12, 2015 6:59 pm Citovat
TDIfun
Aktivista
Založen: 6.10.2008
Příspěvky: 1995
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin




A co tak udelat log celeho prubehu chovani, nahrat tam treba kanal 1,4 a 7 aby slo videt ohrivani, davka, pocatek a uhel a nahravat po celou dobu od startu po misto kdy to prestane trepat.

_________________
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po říjen 12, 2015 7:01 pm Citovat
UchoTD
Aktivista
Založen: 25.7.2011
Příspěvky: 3364
Bydliště: B.Bystrica




to by bolo uplne najlepšie a ideálne. a podla toho porovnávat či na to vplýva dĺžka vstreku.

_________________
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po říjen 12, 2015 7:04 pm Citovat
sparco gti
Přispěvovatel
Založen: 4.3.2010
Příspěvky: 862
Bydliště: zilina




mne s tym sije napr ked nastartujem studene tak 15 sekund je to v pohode a potom tukne neake relatko pod pristrojovku a zacne s dvojhmotu trepat az kym sa neohreje na 65-70 stupnou jedine nalogovat tych 15 sekund ked je to ok az kym to nezacne sit stym zotrvakom Zmaten?


Naposledy upravil sparco gti dne po říjen 12, 2015 7:46 pm, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po říjen 12, 2015 7:32 pm Citovat
sparco gti
Přispěvovatel
Založen: 4.3.2010
Příspěvky: 862
Bydliště: zilina




tu je log 1-log s tym silo len trochen to by mi nnevadilo a druhy log uz to bolo dost poznat
http://leteckaposta.cz/143568274
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá říjen 16, 2015 6:45 am Citovat
zaja.cz
Přispěvovatel
Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 178
Bydliště: Hlučín




Tak co kluci, už se vám to někomu podařilo vyřešit? Jazyk

_________________
Golf IV TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po listopad 02, 2015 5:35 pm Citovat
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Založen: 30.3.2014
Příspěvky: 414
Bydliště: Dečín




Mám Octavii 2.0 tdi BKD a podobný problém, nastartuji bez problémů a asi po minutě klapání začne mírně nepravidelně škubat motor a přestane až když se ohřeje na provozní teplotu. Zde přikládám foto korekce vstřiků dle vagu při ohřátém motoru. Nevím čím to může být... Děkuji za radu.

_________________
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic Smile 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po listopad 02, 2015 7:44 pm Citovat
Kralevic
Sběrač informací
Založen: 2.6.2015
Příspěvky: 25
Bydliště: Teplice,Usti,Decin




Minusove hodnoty na 23.kanale jsou zvlastni, to jsem jeste nevidel. Teda videl, ale u spatnych vstriku. Zmaten?

_________________
Fabia ATD->zatim soft + 6q JNC 240mm hds
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po listopad 02, 2015 9:24 pm Citovat
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Založen: 30.3.2014
Příspěvky: 414
Bydliště: Dečín




Opravdu jsou špatné vstřiky?

_________________
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic Smile 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po listopad 02, 2015 9:52 pm Citovat
Huml
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 11056
Bydliště: Brno




nejsou, mínusový hodnoty jsou naprosto normální Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NAP
PříspěvekZaslal: po listopad 02, 2015 10:23 pm Citovat
jadro19q
Přispěvovatel
Založen: 10.12.2008
Příspěvky: 398




Všetko možne si skúšal možno je to blbosť ale ma pocit že to bude mať niečo spoločne zo dožhavovanim to konči pri teplote niekde okolí 65 +- °c

Preto navrhujem 1. Odpojiť kábel Alternátora B+ hruby
2 . Odpojiť žhavenie / komplet/
3 . spraviť relatívny test kompresie
4. Spraviť terst rovnomernosti chodu pomocou prúdu z alternátora

daj vedieť že ako Smile




_________________
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 03, 2015 5:18 pm Citovat
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Založen: 30.3.2014
Příspěvky: 414
Bydliště: Dečín




Dnes jsem měl trošku času, tak jsem se na to více zaměřil a zjistil jsem, že se cukání objevuje i při zahřátém motoru a i při mírně zvýšených otáčkách nad volnoběžné cca do 1300ot/min. Jinak to startuje dobře, jede dobře, nekouří a chová se to standartně bez problémů.

Při dolazování softu o Vojáčka mi bylo řečeno, že jsou vstřiky už úplně na max, tak mě napadlo jestli při nájezdu 230 tis nezačíná nějak negativně projevovat to, že jedou při jejich stáří na max. Děkuji za Vaší odpověd.

Smile

_________________
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic Smile 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 03, 2015 5:21 pm Citovat
milda100
Přispěvovatel
Založen: 23.9.2012
Příspěvky: 295
Bydliště: DC




Zkusit polaborovat s delkou vstriku, respektive trosku ji snizit...

_________________
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 Smile Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ASZ CUKÁNÍ na volnoběh :-(
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 5 z 6  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.