ASZ CUKÁNÍ na volnoběh :-(

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

jj presne o volnobeh ako nahle sa to zohreje na 65 az 70 stupnou vsetko zmizne :?
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

Takže kluci, dle chytřejších to chce zkusit zvednout o něco málo dobu délky vstřiku, kdo to testne první? :P
Golf IV TDI
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ani nie tak predĺžit ako skrátit
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

A co tak udelat log celeho prubehu chovani, nahrat tam treba kanal 1,4 a 7 aby slo videt ohrivani, davka, pocatek a uhel a nahravat po celou dobu od startu po misto kdy to prestane trepat.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

to by bolo uplne najlepšie a ideálne. a podla toho porovnávat či na to vplýva dĺžka vstreku.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

mne s tym sije napr ked nastartujem studene tak 15 sekund je to v pohode a potom tukne neake relatko pod pristrojovku a zacne s dvojhmotu trepat az kym sa neohreje na 65-70 stupnou jedine nalogovat tych 15 sekund ked je to ok az kym to nezacne sit stym zotrvakom :?
Naposledy upravil(a) sparco gti dne 12 říj 2015, 19:46, celkem upraveno 1 x.
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

tu je log 1-log s tym silo len trochen to by mi nnevadilo a druhy log uz to bolo dost poznat
http://leteckaposta.cz/143568274
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

Tak co kluci, už se vám to někomu podařilo vyřešit? :P
Golf IV TDI
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Mám Octavii 2.0 tdi BKD a podobný problém, nastartuji bez problémů a asi po minutě klapání začne mírně nepravidelně škubat motor a přestane až když se ohřeje na provozní teplotu. Zde přikládám foto korekce vstřiků dle vagu při ohřátém motoru. Nevím čím to může být... Děkuji za radu. Obrázek
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Kralevic
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 02 čer 2015, 19:01
Bydliště: Teplice,Usti,Decin

Příspěvek od Kralevic »

Minusove hodnoty na 23.kanale jsou zvlastni, to jsem jeste nevidel. Teda videl, ale u spatnych vstriku. :?
Fabia ATD->zatim soft + 6q JNC 240mm hds
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Opravdu jsou špatné vstřiky?
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11056
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nejsou, mínusový hodnoty jsou naprosto normální ;)
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48

NAP

Příspěvek od jadro19q »

Všetko možne si skúšal možno je to blbosť ale ma pocit že to bude mať niečo spoločne zo dožhavovanim to konči pri teplote niekde okolí 65 +- °c

Preto navrhujem 1. Odpojiť kábel Alternátora B+ hruby
2 . Odpojiť žhavenie / komplet/
3 . spraviť relatívny test kompresie
4. Spraviť terst rovnomernosti chodu pomocou prúdu z alternátora

daj vedieť že ako :)

Obrázek

Obrázek
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Dnes jsem měl trošku času, tak jsem se na to více zaměřil a zjistil jsem, že se cukání objevuje i při zahřátém motoru a i při mírně zvýšených otáčkách nad volnoběžné cca do 1300ot/min. Jinak to startuje dobře, jede dobře, nekouří a chová se to standartně bez problémů.

Při dolazování softu o Vojáčka mi bylo řečeno, že jsou vstřiky už úplně na max, tak mě napadlo jestli při nájezdu 230 tis nezačíná nějak negativně projevovat to, že jedou při jejich stáří na max. Děkuji za Vaší odpověd.

:)
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 295
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Zkusit polaborovat s delkou vstriku, respektive trosku ji snizit...
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Odpovědět