Stránka 2 z 6

Napsal: 03 říj 2015, 11:08
od favo
Na topení si rozhodně u svého TDi nemohu stěžovat.
Zlatý Eberspacher. (LOL)

Napsal: 03 říj 2015, 16:16
od zaja.cz
Tak dneska jsem vyměnil čidlo teploty nafty za nové a žádná změna. Zítra vyzkouším pár poloh s tím vačkovým kolem a napíšu zda to pomohlo. ;)
Jinak díky všem za rady. :-)

Napsal: 03 říj 2015, 16:26
od jirius1
Když čím více do plusu, tak by to mělo žrát méně, resp. být línější ne?
Alespoň mě se to tak jevilo u mého, když jsem kdysi zkoušel na mém.

Napsal: 03 říj 2015, 16:33
od favo
Já na svém pozoruji, že čím víc mám na rozvodech najeto, tím mi klesá spotřeba, ale motor je lenivější.
Nejvíc citelný je to u volnoběhu.

Napsal: 04 říj 2015, 15:05
od zaja.cz
Tak kluci, mám nové poznatky:
Po dnešní prvotní kontrole VAG-em jsem zjistil, že úhel klika/vačka je:
0,0 až 0,6. - motor cuká --- rozvody origo INA, dělané na přípravky.
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU:-5,6, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: 0,0 až 0,6 CF.

Po otočení kola rozvodů vzad: 2,2 - motor cuká (hodnota okamžité spotřeby je 0,6 l)
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU: -4,0, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: 4,4 CF.
Více vzad: 2,8 až 3,0 - motor cuká, 4,4 - motor cuká

Otočení vpřed: -2,2 - motor cuká, -2,8 - motor cuká, -5,1 - motor cuká.
V kanále 004 jsou při těchto hodnotách: Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU: 1,2, Stab. volnoběh:6,1CF, Stab. volnoběh: -2,2 CF.
HODNOTA: -6,0 - motor NECUKÁ, -6,6 až -7,2 - motor NECUKÁ.

Dal jsem to tedy na -6,0 a motor se teď netřepe a auto jede dle mne naprosto normálně. (hodnota okamžité spotřeby na palubáku je 1,4 l, auto ale teď žere asi o 0,8-1,5l více-zkoušeno na trase asi 35 km)

Hodnoty v kanále 004 jsou teď Otáčky:903, BOD ZÁŽEHU:-4,0, Stab. volnoběh:5,1CF, Stab. volnoběh: -6,0 až -6,6 CF.

Napadá vás někoho, čím by mohla tato anomálie být způsobena, normální hodnota má být 0,5 až -0,5 ne???
:)

Napsal: 05 říj 2015, 10:44
od lukas6666
kolečko na kľuke, ano malo by byť približne okolo nuly ešte na tomto motore, možno by som ešte skúsil odmerať kompresiu valcov ....

Napsal: 05 říj 2015, 14:35
od zaja.cz
lukas6666 píše:kolečko na kľuke, ano malo by byť približne okolo nuly ešte na tomto motore, možno by som ešte skúsil odmerať kompresiu valcov ....
Komprese je OK, 30 barů každý válec. Musím ty hodnoty dát zpět na 0,0 žere to teď i 7-9 litrů. :( místo původních 5,5-6,7l

Tak právě jsem to dal zpět na předchozí hodnoty ta spotřeba se nedá:
903 ot., bod zážehu 1,2, stabilizace volnoběh 5,6CF, st. volnoběh 0,0 až -0,6.

Napsal: 07 říj 2015, 07:23
od zaja.cz
Tak už mne napadají jen tři věci:

1. namontovat origo EGR (nezaslepený)
2. natankovat vervu, nebo jinou lepší naftu plus nějakou "čistící" sračku a řádně to projet
3. zkusit jinou ŘJ motoru, zda není chyba v ní :(

Napsal: 07 říj 2015, 20:57
od Huml
na mé Octě kdysi pomohlo, o něco, volnoběžný otáčky snížit, jinak zkoušel jsem toho taky dost a řekl bych, že u těch 96kW je to prostě vlastnost, a hlavně to auto mělo najeto jen asi 30 nebo 40000km, takže jsem ani nějakou závadu nepředpokládal

Napsal: 07 říj 2015, 22:42
od milda100
Mam v golfu tez 96kw BLT, bezi jak hodinky a i na BA vstrikach leti jak raketa..najezd 95000.

Napsal: 08 říj 2015, 09:16
od zaja.cz
Díky p. Huml :-)
Dneska vy měním EGR za origo nezaslepený a pokud to nepomůže zkusím snížit otáčky. Je nějaká hodnota otáček u PD, pod kterou bych už neměl jít???
Teď mám 903 ot.

Napsal: 08 říj 2015, 19:19
od Huml
už je to nějaká doba, mám pocit, že jsem tam měl 820 nebo 840 otáček

Napsal: 11 říj 2015, 16:12
od zaja.cz
Tak předevčírem jsem namontoval zánovní EGR z dvojkové Octavie a zapojil ho aby byl funkční - nezaslepený. Závada stále.

Včera jsem natankoval plnou nádrž Shell Vpower Diesel nitro a ještě jsem do nádrže přidal nějakou diesel sračku od Sonaxu, co by měla vyčistit usazeniny. Pak jsem to projel asi 50 km dost ostře, ale závada stále.

Dnes jsem si půjčil ovládací podtlakový ventil k EGR z jiného golfa, ale závada stále.

Co mě štve je to, že když zapnu klimu, motor si zvedne vstřikovací dávku z 4,4 na 5,5 a je volnoběh bez závady. Po vypnutí klimy, je to zase v prd..i :(

Napsal: 11 říj 2015, 16:17
od sparco gti
ukludnia sa trochu vybracie ked sosliapnes spojku?ja mam tie otacky nastavene na 860 aj na mojom asz to roby a tiez new spojka s dvohnmotou ale ked dam spojku na podlahu tak to roby o 70% menej ale ako nahle ju vytlacim tak stym zacne sit s tym motorom ale ako nahle sa ohreje na 65-70 stupou tak je klid bol by som rad keby sa to niekomu podarilo rozlusknut cim to je

Napsal: 11 říj 2015, 16:42
od zaja.cz
sparco gti píše:ukludnia sa trochu vybracie ked sosliapnes spojku?ja mam tie otacky nastavene na 860 aj na mojom asz to roby a tiez new spojka s dvohnmotou ale ked dam spojku na podlahu tak to roby o 70% menej ale ako nahle ju vytlacim tak stym zacne sit s tym motorom ale ako nahle sa ohreje na 65-70 stupou tak je klid bol by som rad keby sa to niekomu podarilo rozlusknut cim to je
Jo, dělá mi to úplně to samé. Už mě nic nenapadá (wallbash)