Stránka 4 z 6

Napsal: 11 říj 2015, 20:04
od cin
Asi OT , ale mam ASZ 10/2003 , vstriky AL , euro 3 a nic mi to nedelalo ani pred upravou SW , tedy na origo soft, a ani po upravach SW , musim zatukat ze motor bezi krasne a necuka . Ani pri jizde, ani pri stani na volnobeh . Ovsem pokud by nekdo chtel treba zkusit ten muj origo soft, musel by kontaktovat TDI Funa , ktery ho ma ulozeny ve svy databazi 8)

Napsal: 11 říj 2015, 20:06
od sparco gti
ono to roby iba na volnobeh za studena ako nahle sa to zahreje tak je klid :? to budes mat taky isty soft ako ja ked to mas 03 ja mam 05-2003 jedine ze by to od 10 mesiaca osetrili v softe :?

Napsal: 11 říj 2015, 20:19
od cin
Tak to nevim, ale asi sotva by delali nejakou upravu :? , ale opravdu mi to necuka , pekne si vrni a prede , dvouhmota najeto cca 30 tis SACHS


EDIT - samozrejmne nikoho nenavadim a ani nepresvedcuju aby si dal do auta muj soft ,ac me to na volnobeh necuka , jen jsem chtel pomoct no :|

Napsal: 11 říj 2015, 20:22
od sparco gti
nam s tym motorom poskubava za studena ako v tomtom vydeu ako nahle sa to zehreje na 65-70 stupnou tak je klid ale ked sosliapnem spojku na podlahu tak je klid o 70% mensi trhanie a mam new spojku teda majitel predomnou menil 20tkm

uz aj poliaci to rieseli
https://www.youtube.com/watch?v=1dJecQ7CTrM

Napsal: 11 říj 2015, 20:43
od zaja.cz
Jo, řeší se to všude po světě. V USA, anglii, německu atd..
Já mám GIVprvní registraci 31.07.2003 - ale nevím kde najít datum výroby.
A fabii RS jsem měl první registraci 07.08.2003.

Napsal: 11 říj 2015, 21:42
od Bottled
Tady je soft z frs 2004, má to už pofaceliftovou převodovku, ale motor ASZ
http://uloz.to/xdgABsZv/038906019nf-sg-5839-bin

Napsal: 12 říj 2015, 06:27
od favo
A není náhodou ASZ 2004 už s normou Euro 4 a s jinými vstřiky než AL ?
Už jen kvůli novější Euro normě by tam zcela určiťe byl jiný soft.
Já mám 2001 a taky mi to dělá, ale vyřešil jsem to po svém, ignoruji to, protože dokud neotevřu kapotu, tak otom nevím, tak proč to řešit. Auto startuje, jede jak má takže pro mě žádný problém.

Napsal: 12 říj 2015, 06:47
od sparco gti
pokial viem tak vsetky asz su euro 3 ty to necitis v aute mi hej ;)

Napsal: 12 říj 2015, 07:03
od zaja.cz
sparco gti píše:pokial viem tak vsetky asz su euro 3 ty to necitis v aute mi hej ;)
Já jsem to začal cítit až po výměně silentbloku převodovky. Když jsem tam měl ten origo, co už měl extrém. vůli, tak jsem to necítil.

Napsal: 12 říj 2015, 07:07
od sparco gti
zaja.cz píše:
sparco gti píše:pokial viem tak vsetky asz su euro 3 ty to necitis v aute mi hej ;)
Já jsem to začal cítit až po výměně silentbloku převodovky. Když jsem tam měl ten origo, co už měl extrém. vůli, tak jsem to necítil.
to neva ale proste nesmie s tym skubat za studena na volnobehu,porovnaju sa softy a uvidime ;)

Napsal: 12 říj 2015, 07:22
od zaja.cz
Já si na to nezvyknu, je to hodně neříjemné a podle mne to časem klidně zničí novou dvouhmotu.

Napsal: 12 říj 2015, 07:25
od sparco gti
zaja.cz píše:Já si na to nezvyknu, je to hodně neříjemné a podle mne to časem klidně zničí novou dvouhmotu.
vsak to treba to riesit a neak s tym vymrdat!!!!!mne staci ked pridam otacky nohou o 100 tak je klid :?ta fabia rs co si mal isla lepsie vykonovo ako g4?alebo rovnako :)

Napsal: 12 říj 2015, 07:38
od zaja.cz
Asi stejně, nepoznal jsem rozdíl. Ale lepší podvozek má GIV. :)

Napsal: 12 říj 2015, 12:32
od favo
Ja v autě nic necitím a silentbloky mam komplet nový od Lemforder. Dávaly se současně s komplet novou spojkou. Asi mi to teda ještě nevibruje jako Vám.

Napsal: 12 říj 2015, 17:43
od UchoTD
ak ide len o volnobeh,tak na volnobehu je tam trošku zmena dĺžky vstreku,ale inak sú tam ešte nejaké zmeny.