Stránka 5 z 6

Napsal: 12 říj 2015, 17:52
od sparco gti
jj presne o volnobeh ako nahle sa to zohreje na 65 az 70 stupnou vsetko zmizne :?

Napsal: 12 říj 2015, 18:27
od zaja.cz
Takže kluci, dle chytřejších to chce zkusit zvednout o něco málo dobu délky vstřiku, kdo to testne první? :P

Napsal: 12 říj 2015, 18:47
od UchoTD
ani nie tak predĺžit ako skrátit

Napsal: 12 říj 2015, 18:59
od TDIfun
A co tak udelat log celeho prubehu chovani, nahrat tam treba kanal 1,4 a 7 aby slo videt ohrivani, davka, pocatek a uhel a nahravat po celou dobu od startu po misto kdy to prestane trepat.

Napsal: 12 říj 2015, 19:01
od UchoTD
to by bolo uplne najlepšie a ideálne. a podla toho porovnávat či na to vplýva dĺžka vstreku.

Napsal: 12 říj 2015, 19:04
od sparco gti
mne s tym sije napr ked nastartujem studene tak 15 sekund je to v pohode a potom tukne neake relatko pod pristrojovku a zacne s dvojhmotu trepat az kym sa neohreje na 65-70 stupnou jedine nalogovat tych 15 sekund ked je to ok az kym to nezacne sit stym zotrvakom :?

Napsal: 12 říj 2015, 19:32
od sparco gti
tu je log 1-log s tym silo len trochen to by mi nnevadilo a druhy log uz to bolo dost poznat
http://leteckaposta.cz/143568274

Napsal: 16 říj 2015, 06:45
od zaja.cz
Tak co kluci, už se vám to někomu podařilo vyřešit? :P

Napsal: 02 lis 2015, 17:35
od Koubis Tdi
Mám Octavii 2.0 tdi BKD a podobný problém, nastartuji bez problémů a asi po minutě klapání začne mírně nepravidelně škubat motor a přestane až když se ohřeje na provozní teplotu. Zde přikládám foto korekce vstřiků dle vagu při ohřátém motoru. Nevím čím to může být... Děkuji za radu. Obrázek

Napsal: 02 lis 2015, 19:44
od Kralevic
Minusove hodnoty na 23.kanale jsou zvlastni, to jsem jeste nevidel. Teda videl, ale u spatnych vstriku. :?

Napsal: 02 lis 2015, 21:24
od Koubis Tdi
Opravdu jsou špatné vstřiky?

Napsal: 02 lis 2015, 21:52
od Huml
nejsou, mínusový hodnoty jsou naprosto normální ;)

NAP

Napsal: 02 lis 2015, 22:23
od jadro19q
Všetko možne si skúšal možno je to blbosť ale ma pocit že to bude mať niečo spoločne zo dožhavovanim to konči pri teplote niekde okolí 65 +- °c

Preto navrhujem 1. Odpojiť kábel Alternátora B+ hruby
2 . Odpojiť žhavenie / komplet/
3 . spraviť relatívny test kompresie
4. Spraviť terst rovnomernosti chodu pomocou prúdu z alternátora

daj vedieť že ako :)

Obrázek

Obrázek

Napsal: 03 lis 2015, 17:18
od Koubis Tdi
Dnes jsem měl trošku času, tak jsem se na to více zaměřil a zjistil jsem, že se cukání objevuje i při zahřátém motoru a i při mírně zvýšených otáčkách nad volnoběžné cca do 1300ot/min. Jinak to startuje dobře, jede dobře, nekouří a chová se to standartně bez problémů.

Při dolazování softu o Vojáčka mi bylo řečeno, že jsou vstřiky už úplně na max, tak mě napadlo jestli při nájezdu 230 tis nezačíná nějak negativně projevovat to, že jedou při jejich stáří na max. Děkuji za Vaší odpověd.

:)

Napsal: 03 lis 2015, 17:21
od milda100
Zkusit polaborovat s delkou vstriku, respektive trosku ji snizit...