Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL) » PD synchonizace kliky s vačkou + pomalý náběh turba Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PD synchonizace kliky s vačkou + pomalý náběh turba
PříspěvekZaslal: ne srpen 04, 2019 9:16 pm Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1654
Bydliště: Ústí nad Labem




Ahoj, mám tu passata AVF je tam udělaná hlava, rozvody a nová vačka. Před opravou prý auto jezdilo normálně. Synchronizace kliky s vačkou byla na 0 na palubáku byla spotřeba na volnoběh 1,5 l. Auto bylo líné, turbo se značnou prodlevou. Pocitově jsem nastavil syncronizaci aby to trochu jelo, je teď na 6,6 stupňů. Auto jede lépe a spotřeba na volnoběh dle budíků je 0,9 l. Turbo už má také menší prodlevu, dříve zabíralo kolem 3 tis, ted něco kolem 2,2 tis ot. Ovšem i při plném tahu si motor vezme dle váhy max 1000mg vzduchu.
1) Vstup vzduchu je bez netěsností, nikde to nepřisává.
2) váha zkušmo jiná, rozdíl + cca 50 mg
3) kat ani výfuk prý ucpaný není
4) sání je vyčištěné
5) korekce vstřikovaču +-0,6.
6) vag bez chyb

Poznatek, je tam turbo po repasy, je evidentně čisté, ale nevím od koho.
Vačka také údajně nová, rovněž nevím výrobce.

V příloze přikládám log.

Kolik vzduchu skrze váhu má brát AVF v sérii? je možné že turbo je z repase špatně nastavené - podimenzované?
Co s tou synchornizací?
Díky za poznatky



_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne srpen 04, 2019 9:18 pm Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1654
Bydliště: Ústí nad Labem




[url]https://uloz.to/!lDAMnfjoDOno/log-01-001-003-011-passat-s-csv[/url]

_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Re: Sharan 2005 4 motion
PříspěvekZaslal: ne srpen 04, 2019 10:15 pm Citovat
mikesik
Přispěvovatel
Založen: 11.1.2008
Příspěvky: 232
Bydliště: chomutov




A co vstřiky? Jsou dobře nastaveny?

_________________
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne srpen 04, 2019 10:30 pm Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1654
Bydliště: Ústí nad Labem




ty jsem nekontroloval. Mohly by mít takový zásadní vliv
?

_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne srpen 04, 2019 10:49 pm Citovat
adrian_B
Přispěvovatel
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 702
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice




Zas nejaká lepenica kde turbo je bohvie ako spravené a vačka bude šmejd... A nikdy to už nepôjde ako má Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne srpen 04, 2019 11:17 pm Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1654
Bydliště: Ústí nad Labem




I to j možné, otázka co s tím?

_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 10:33 am Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 2650
Bydliště: jz




Kdoví co je tam ještě vyměněné, třeba vstřiky ...

Zkus udělat delší jízdu pro log, od 1500 do cca 4000ot, kromě trojky zkus i někde v kopci podržet na čtverku v plným zatížení aby otáčky neletěly tak rychle nahoru. Příště to loguj ohřátý nad 80 Mrknut?

loguj skupiny 3, 8, 11, podle mě lepší jak 3, 10 a 11 Mrknut?

synchro 6.6 je mimo, povolený je -/+3, optimum snad kolem -1

004,0,Ansteuerung Ventile für Pumpe/Düse
004,1,Motordrehzahl,(G28),Sollwert (Leerlauf): 860...945 U/min\nSollwert (Vollast): 2850...3150 U/min
004,2,Förderbeginn,SOLL-Wert,Sollwert (Leerlauf): 4 °v.OT...2 °n.OT\nSollwert (Vollast): 13...21 °v.OT
004,3,Förderdauer,SOLL-Wert,Sollwert (Leerlauf): 3...8 °KW\nSollwert (Vollast): 16...28 °KW
004,4,Synchronisations-,winkel,Sollwert: -3...+3 °KW (siehe Label-File)
; Wert außerhalb Toleranz => Hallgeber -G40- defekt
; => Leitungsunterbrechung/Kurzschluss nach Masse (Hallgeber -G40- lose)
; => Geberrad beschädigt/verdreht
; => Spaltmaß zw. Geber und Nockenwellenrad nicht i.O.

Jinak se zatím nedá říct, že by to nejelo ... váha si sama říká v zatížení minimálně o 850 a to má až do 3500

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 11:36 am Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1654
Bydliště: Ústí nad Labem




Díkes, vstřiky jsou prý původní. Kouknu, jak jsou nastavené. Dnes to znovu naloguji. Vím že na trojku je toho málo, ale kopeců, kde by jsi to mohl na čtyřku je málo Very Happy .
vezmu to na dálnici, vím že ta synchronizace je mimo, ale aspoň to trochu jede a spadla i ta spotřeba dle palubáků (a to je pro mnoho řidičů to nejpodstatnější!)

_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 7:40 pm Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1654
Bydliště: Ústí nad Labem




Tak dneska vstřikovače překontrolovány a znova nastaveny, synchronizaci jsem dal zpět na 0. Pořád to nemá spodek, navíc so motor vezme opět jenom nějakých 800 mg vzduchu.
Tady je log
http://leteckaposta.cz/962978317

_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 8:16 pm Citovat
valekf
Přispěvovatel
Založen: 26.2.2014
Příspěvky: 295




Vacka bude smejd, pokud mas moznost zkus zamenit, nejlip origo
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 8:24 pm Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1654
Bydliště: Ústí nad Labem




To beru jako nejhorší možnost. Neprojevil by se takhle i např. ucpaný výfuk?

_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 9:33 pm Citovat
valekf
Přispěvovatel
Založen: 26.2.2014
Příspěvky: 295




odpoj a uvidis, do ty doby jsou to jen dohady
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 06, 2019 7:49 am Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 2650
Bydliště: jz




Zkusil sis otestovat řízení turba přes základní nastavení pro sk.11? To Ti napoví, jestli je turbo a i nastavení baňky OK Mrknut? To samý váhu s EGR, základní nastavení sk.3.

Podle logu bych řekl, že váha je KO (ani na tom prvním logu nebyla nic moc a šla rychle dolů), turbo dokáže tlak vytvořit i udržet podle požadavku, přestože díky díky váze to nedostává dost nafty Mrknut? pokud váha neplní požadavek a je pod, ECU tomu omezí kvůli kouřivosti dodávku nafty ...

Co tam je za váhu? AVF v Passatu by měl mít 074906461B s vnitřním tubusem ... např. Bosch 0281002461 v aftermarketu nebo 0986284007 jako výměnný díl.

IQ via MAF musí být v zatížení kolem 47-52mg, tohle díky MAF pod požadavkem dostává jen 40,6mg, proto to nejede ...

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 06, 2019 8:20 am Citovat
dury2
Aktivista
Založen: 3.7.2006
Příspěvky: 1654
Bydliště: Ústí nad Labem




Díky, váha mě napadla jako první. Nicméně je tam už třetí a změna +-50mg na vzduchu, takže nic. Ještě jednou zkontroluji ten kousek sání mezi váhou a turbem, jestli to někde nepřisává a pak odpojím ten výfuk. Pokud je má dedukce správná, turbo natlačí správně - dle poždavaku, ale vzduch se do motoru, respektive z něho nedostane, proto je tlak turba dobrý a na vstupu to bere málo vzduchu. Sání jsem čistil, ještě kouknu na olej v IC.

_________________
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út srpen 06, 2019 8:25 am Citovat
Rayx
Aktivista
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 2650
Bydliště: jz




Hele, a co by roztočilo turbo, kdyby se z motoru nedostávaly plyny ven?
Navíc už prve jsi psal "3) kat ani výfuk prý ucpaný není"

Co tam zkoušíš za váhy?
Pokud váha bude pod požadavkem, jednotka tomu nedá naftu ...

Váhu si zkus i tím základním nastavením sk.3, rozdíl na váze by to při těch testovacích otáčkách mělo udělat min.150 mezi EGR ON a OFF ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PD synchonizace kliky s vačkou + pomalý náběh turba
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba/problémy VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.