Stránka 1 z 2
Rele palivoveho cerpadla
Napsal: 07 říj 2015, 11:01
od FIPO
Zdravim pani mam takyto problem pri zohriatom motore , na volnobeh mi cvaka rele palivoveho cerpadla č 53 hned ako pridam cvakanie prestane , niekde som sa docital ze to moze robit snimac tlaku oleja na prirube olejoveho filtra , zajtra ho vymenim ak to nahodou neprestane co by to mohlo este byt ? za rady vopred dakujem
Napsal: 07 říj 2015, 11:11
od Ladas
jaké auto a motor
Napsal: 07 říj 2015, 11:15
od FIPO
je to Vw GOLF IV 1,9 TDI 66 KW 4motion kod motora AGR nalietane cez 400 tisic
Napsal: 07 říj 2015, 12:19
od TDI tech
To cerpadlo iba precerpava naftu v nadrzi z lavej polovice do pravej kde je saci kos. Precerpavanie riadia budiky na zaklade porovnavania hladin v obidvoch poloviciach nadrze, ale samotne precerpavanie podmienuje beh motora v tomto pripade spinac tlaku oleja (policajt). To rele prizemuje policajt tlaku oleja. Pravdepodobne zmatkuje. Pre zaciatok by som vymenil policajta na tlak oleja.
Napsal: 07 říj 2015, 13:58
od FIPO
pred troma dnami som cistil saci kos je mozne ze je zle zalozeny a robi to preto ?
Napsal: 23 říj 2015, 09:08
od FIPO
tak cvakanie je spat ale robi to len pri dlhych cestach ked zastavim na odpocivadle resp ked vyradim , ako nahle pridam na volnobeh cvakanie prestane - co by to mohlo byt ? poradte
Napsal: 23 říj 2015, 10:41
od TDI tech
Napsal: 23 říj 2015, 10:46
od sparco gti
a nejde to cvakanie nahodou od n75?
Napsal: 23 říj 2015, 11:11
od TDI tech
Kriste pane nechapem ako moze byt niekto tak hlupi, ze nevie ani citat. Nie to cvakanie nejde od N75 to cvaka pod kapotou. To cvakanie ide z relatka pod volantom ktore spina precerpavacie cerpadlo a to precerpavanie podmienuje chod motora, teda tlak oleja. Neviem ako to tomu zabrzdencovy mam napisat aby to konecne pochopil, ze si ma vymenit policajta na tlak oleja

Je na tom nieco nepochopitelne? Netvrdim, ze to zarucene zapricinuje on ale vacsinou hej. Stoji zopar eur original diel a vymena trva najviac 5 min.

Pokial toto nepomoze, tak potom zacneme filozofovat ze co dalej

Rele palivoveho cerpadla
Napsal: 23 říj 2015, 11:52
od vynecht
Taky píše, že se ryl v sacím koši, tak že by měl i změřit tlak oleje jestli náhodou není nízkej a to tlakový čidlo to nezaznamenává. Pokud je tlak dobrej tak pak ten snímač.
Napsal: 23 říj 2015, 19:37
od FIPO
zabrzdencovi TDI tech : policajta som vymenil netrvalo mi to viac ako 5 minut - skus este nieco ine vymsliet budem vdacny

Napsal: 23 říj 2015, 21:16
od TDI tech
Porvnaj hodnoty v budikoch ked to cvaka a ked nie. Rele si skusal? aspon prepajkovat spoje. Tlak oleja si meral? Olej tam mas spravny?
Napsal: 24 říj 2015, 12:24
od FIPO
no skusim to takto vymenim rele najskor , tlak oleja zmerat neviem - olej je 10W40 Valvoline durablend , len ci to naozaj nebude mat suvis z tym sacim kosom ? obcas sa stane ze ked je v nadrzi menej nafty a idem do kopca zavzdusni sa palivova susutava nasledne povolit vstrekovace a nataha naftu a idem dalej - vobec netusim ci to moze byt aj tym - PS nema tu niekto navod ako poskladam ten saci kos spravne ?
Napsal: 25 říj 2015, 11:18
od TDI tech
Prosim vysvetli mi ze co sa tam da nespravne poskladat?
Napsal: 25 říj 2015, 21:08
od FIPO
no v podstate neviem ci som ho spravne zalozil lebo ta sipka na vrchu toho sacieho kosa by mala ak sa nemylim ukazovat smerom dozadu , ale ja som to poskladal tak ze mi ukazuje dopredu to znamena ze neviem ci je to spravne ?
