Podvozkové díly. Jakou montujete značku. Reklamace ?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Je to shit všecko.Já dal minulý měsíc na OI přední čepy řízení swag a jeden nevydržel ani cestu z dílny na STK.Tak znovu swag a ten byl po 20 km to samé. Tak je tam teď komplet LMI.Ale dvakrát geo. To se vyplatí.Asi fakt začnu brát ve škodovce.Když vemu že na OII co jsem teď koupil je půl mega a přední náprava je bez vůlí... Jestli tam jsou měněny jen kosti stabilizátoru.Nic víc.A v zadu to samé. Jen KO kosti a ty příčné ramínka.Bohužel nejdou šrouby na seřízení odklonu a sbíhavosti tak to asi udělám komplet.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
sharkie5
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 21 bře 2010, 23:38
Bydliště: Bohumín

Příspěvek od sharkie5 »

když jsem ještě prodával díly, tak bylo jedno od jaké značky byla čepařina, swag,rts,trw,optimal atd., neměl jsem během pár let ani jednu reklamačku, bral jsem to přes APM a Elit, na svém autě jsem řešil problém s kostma stabíku, vystřídal jsem v záruce dvakrát origo a stejně po cca 10 tis. kilometrech už byly slyšet, práskl jsem tam optimaly s většími klouby ze staršího modelu a už 50 tis. km o nich nevím,ale 2 roky už neprodávám, tak je možné, že to šlo kvalitou do kopru
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Ja zkusil na B5 Master Sport za 160€ najeto za 2 roky 80t.km a zatim bez vuli.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

no nakonec mi to nedalo jelikož na spodních ramenech to byl velky cenový rozdíl a vrátil jsem je a objednal přímo TRW a světe div se každe rameno cca 900-1200 cena dolů a přilšlo v balení TRW totéž s vybroušenými znaky audi.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

To protože pro TRW dělá odlitky Alcan a mají formy s origo čísly. Ale čepy a silenty jsou úplně neco jiného než to co lisujou do dílů určených pro prvovýroby. Vydrží se to nedá srovnávat.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ale znaky jsou vybroušený i na silentblokách(v gumě) a čepech jako zdruhé strany na tom plech víčku) klidně nafotím, a přišlo to tak z LMO i TRW


foto tedy už silenty ne tam se už nedostanu ale fakt i na silentech origo čísla a znaky vybroušený ale čepy mužu na ty se dostanu
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

já myslel kvalitou že jsou jiný. Formy můžou být stejný. Taky jsem tehdy dělal na allroadu nápravu, měl jsem novější typ s menším čepem(u All až od 2004) a na to sedělo v pohodě spodní nosný rameno z obyč passata nebo A6. I když ve srovnání s novým allroad ramenem bylo trochu tenčí. Nápravu tam kdysi dělal už původní majitel a vršky a spodní nosný bylo Febi.
I tak jsem koupil vršky LMI, ty jsou stejný s ostatními auty ale spodky od LMI byly problém sehnat a i kvůli ceně jsem dal TRW a už jen kvalita zpracování odlitku hnus, dobrušovaný otřepy odlitků,guma taky taková všelijaká.
Když jsem srovnal jednu starou nápravu z obyč A6 kde bylo origo TRW tak rozdíl byl markantní. Je to dva roky, tak se určitě něco změnilo, překupujou, přebalujou. Což víš..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38

Příspěvek od dodi911 »

Zamna Swag
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Swag je FEBI, takže spíš nic než moc.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Cokoliv z elitu, co jsem kupoval, nemělo nikdy žádný prebrus...cc-díly téměř vše, to co má prebrus nikdy nevydrželo, takže prebaly a polské sunty, swag od elitu super kvalita :-) zadní loziska meyle hd, za 30 000 k.o. passat b5.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Stipl
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 06 srp 2008, 17:34
Bydliště: Třineeec

Příspěvek od Stipl »

Ja trebas se moc nesetkal s dobrou povesti a kvalitou u Moogg.
Hodne jsem uz namontoval RTS,Febi,TRW a posledni dobou i hodne montuju Kamoku. Cena slusna. Delaji klouby cepy manzety.ulozeni stabilizacni kosti. A musim rict ze jedine co tak ten moog a mozna jednou RTS (ale tam to nasvedcovalo ridicovu chybu).
A to bydlim u polskych hranic 12min jizdy.
Audi 80 1.8i-První vůz :D
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.


Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Uživatelský avatar
Stipl
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 06 srp 2008, 17:34
Bydliště: Třineeec

Příspěvek od Stipl »

Ted budu i na svem Renaultu Kango menit silentbloky v ramenech a nejspis i tlumice s ulozenim plus klouby.
Pisu si to do svyho bonzbločku tak sam sem zvedav kolik to vydrzi. Litam mesicne minimalne 1000km jen rozmlaceny cesty a mesto. Tak uvidime :D
Audi 80 1.8i-První vůz :D
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.


Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Tak po pár letech. Jaký spodní kuláky byste dali na věčně přeložený Ducato? Jezdíme s obytkou přeložený pořád tak o 600-700kg.
U osobáku tu záruku funguje tak nějak všechno.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Buď koupit ve Fiatu přímo OE a nebo z náhrady LMI.

Jenom pro zajímavost, teď dělám renovaci Volva S60 D5, najeto 360tis., komplet přední osa, kde byla druhovýroba ta je nasračku ( čepařina, kosti stabíku ), kde originál, ten je provozně opotřebený ( silentbloky ramen, pera apod. ).
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Když právě vidím jaký šrouby jsou v sadě LMI tak už to mi to jasně napovídá jak asi dokonale je řešený čep uvnitř.
Jediný kdo dle obrázků dává šrouby stejně jako origo je RTS a od nich to pak asi překupuje FEBI(SWAG) a Corteco. Asi to dopadne koupí originálu
od PSA, měl by stát stejně jako LMI v druhovýrobě v elitu.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“