Fiat Ducato 3.0 JTD Houpou otáčky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kejlic
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 20 čer 2012, 19:43

Fiat Ducato 3.0 JTD Houpou otáčky

Příspěvek od kejlic »

Ahoj kluci.
Potřeboval bych poradit. Vlastím Fiat Ducat 3.0 JTD Je to rok 2011 najeto 90tisíc
Když ráno nastartuji tak je všechno v pohodě, ale jak mile přejedu cca 10km k benzince tak se na volnoběch začnou houpat otačky. Ale s otáčkoměrem to ani nehne.Tohle děla pak už jen když nastartuju. Jak mile jedu, je všechno v naprostým pořádku.
Když se houpou ty otáčky tak to i nějak divně smrdí z vejfuku.
Žádná kontrolka nesvítí vše je v pohodě. Mluvil jsem s mechanikem a ten mi řekl že mají ten samej případ a že nevědí co stím, diagnostika jim nic nepíše. Můžete mi někdo poradit??? Děkuji
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

máš ucpaný podtlak z brzdový válce, ten ovládá solenoid který ovládá egr ventil, měl sem to samý na 3.0 ale 2007. Nevim jestli 2011 to nemá jinak.

ja mam kousek od brzdovýho válce tečko kam je napojenej ten solenoid ( pod plotrem uprosted pod celnim sklem když otevres kapotu ) a to tecko bylo ucpaný, je tam jen dírka na spendlík, já to udelal myslim dratkem, skus se na to mrknout
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

zkus si tohle pročíst - to sem řesil na svým aute

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=jumper
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
kejlic
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 20 čer 2012, 19:43

Příspěvek od kejlic »

ok, mrknu na to. Měl jsem ty hadičky už dole a koukal na to a vše bylo čisté.
Jen jednou když jsem vypnul motor a otevřel kapotu tak v tom bazmektu jak píšeš pod oknem tak nějak divně bzučelo. pak to přestalo. Zítra na to mrknu a uvidím

A ještě se tě zeptám když máš taky ducato, svití ti žhavení když je zima?? Já mám auto od novoty a nikdy se mi nerosvítilo žhavení ani v -10.
ale startuje to krásně a v pohodě.
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

kejlic píše:ok, mrknu na to. Měl jsem ty hadičky už dole a koukal na to a vše bylo čisté.
Jen jednou když jsem vypnul motor a otevřel kapotu tak v tom bazmektu jak píšeš pod oknem tak nějak divně bzučelo. pak to přestalo. Zítra na to mrknu a uvidím

A ještě se tě zeptám když máš taky ducato, svití ti žhavení když je zima?? Já mám auto od novoty a nikdy se mi nerosvítilo žhavení ani v -10.
ale startuje to krásně a v pohodě.
to ze bzuci je spravne. Ja sem dopadl tak ze sem to tecko kupoval nový udelal sem tam moc velkou diru, tecko se kupuje i s hadici.

to jak si psal ze to divne smrdi z vejfuku je prave důsledek toho ze egr nefunguje jak ma, me to i hur jelo, mel sem velkou turbodiru, ted s novym ( nebo propichlim teckem) pohoda.

mam sice jumpera 3.0 ale motor je stejnej iveco. Zhavení jak klesa teplota normalne sviti (když zapnu zapalovani rosviti se vždy na cca 1 vteřinu i v lete) dle zimy sviti dele, ale pokud to staruje v poho tak se do toho radci nevrtej
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
mr.eko
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 zář 2014, 21:02

Příspěvek od mr.eko »

Taky sem řešil to samé. Po provrtání toho téčka bylo vše ok. jen tu dirku sem trochu přehnal, je moc velká. po ujetí asi 4000km se rozsvítila kontrolka motoru (chyba P0403) taže mi čeká taky nákup nové hadice. Kolik tě stála ta hadice s téčkem?
kejlic
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 20 čer 2012, 19:43

Příspěvek od kejlic »

A OKOLIK JSI TO ZVĚTŠOVAL???
mr.eko
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 zář 2014, 21:02

Příspěvek od mr.eko »

Asi na stejný průměr jako je nazačátku toho téčka.
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

mr.eko píše:Taky sem řešil to samé. Po provrtání toho téčka bylo vše ok. jen tu dirku sem trochu přehnal, je moc velká. po ujetí asi 4000km se rozsvítila kontrolka motoru (chyba P0403) taže mi čeká taky nákup nové hadice. Kolik tě stála ta hadice s téčkem?
asi 1100,-
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
mr.eko
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 zář 2014, 21:02

Příspěvek od mr.eko »

Martin Derenin píše:
mr.eko píše:Taky sem řešil to samé. Po provrtání toho téčka bylo vše ok. jen tu dirku sem trochu přehnal, je moc velká. po ujetí asi 4000km se rozsvítila kontrolka motoru (chyba P0403) taže mi čeká taky nákup nové hadice. Kolik tě stála ta hadice s téčkem?
asi 1100,-
Díky za info. Kupoval si ho kde?
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

mr.eko píše:
Martin Derenin píše:
mr.eko píše:Taky sem řešil to samé. Po provrtání toho téčka bylo vše ok. jen tu dirku sem trochu přehnal, je moc velká. po ujetí asi 4000km se rozsvítila kontrolka motoru (chyba P0403) taže mi čeká taky nákup nové hadice. Kolik tě stála ta hadice s téčkem?
asi 1100,-
Díky za info. Kupoval si ho kde?
http://www.autoricambi.cz/trubka-podtla ... jtd-p9273/
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

mr.eko píše:Taky sem řešil to samé. Po provrtání toho téčka bylo vše ok. jen tu dirku sem trochu přehnal, je moc velká. po ujetí asi 4000km se rozsvítila kontrolka motoru (chyba P0403) taže mi čeká taky nákup nové hadice. Kolik tě stála ta hadice s téčkem?
Proč myslíš že větší dirka vadí?snad se nepletu ale je to podtlak pro ventil tak větší dirka nemuže vadit.Podívej se ješte do zásuvky u ventilu pod tu šprcku tam se to rádo láme.
kejlic
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 20 čer 2012, 19:43

Příspěvek od kejlic »

Čauves, tak jsem na to teď koukal a když jsem odpojil tu hadičko co propojuje to téčko s tím bazmektem pod kapotou a nastartoval jsem tak se sami začli přidávat otáčky, a v téčky byl malej podtlak, skoro to nepylo cejtit. Tak jsem vzal kus drátku a to téčko pročistil, a podtlak tam teď není žádnej. Ale motor běží přesně jako před tím. Tak nevím co stím. Provrtávat se mi to nechce, abych neskurvil ještě něco jiného. A všiml jsem si že ten bazmekt pod tou kapotou nevidává vubec žádnej zvuk.
Tak teď nevím co stím, chybu mi to žádnou prej nenapíše pokud nebude svítit kontrolka.
Jde to téčko nějak vyndat??
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Musíš tam mít podtlak jinak ti egr nebude otvírat.Hledej kde se ztratí.
kejlic
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 20 čer 2012, 19:43

Příspěvek od kejlic »

aha. Mohu tu hadici z posilovače vyndat?? A jak??
Děkuji
Odpovědět

Zpět na „Fiat“