Fiat Ducato 3.0 JTD Houpou otáčky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kejlic
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 20 čer 2012, 19:43

Fiat Ducato 3.0 JTD Houpou otáčky

Příspěvek od kejlic »

Ahoj kluci.
Potřeboval bych poradit. Vlastím Fiat Ducat 3.0 JTD Je to rok 2011 najeto 90tisíc
Když ráno nastartuji tak je všechno v pohodě, ale jak mile přejedu cca 10km k benzince tak se na volnoběch začnou houpat otačky. Ale s otáčkoměrem to ani nehne.Tohle děla pak už jen když nastartuju. Jak mile jedu, je všechno v naprostým pořádku.
Když se houpou ty otáčky tak to i nějak divně smrdí z vejfuku.
Žádná kontrolka nesvítí vše je v pohodě. Mluvil jsem s mechanikem a ten mi řekl že mají ten samej případ a že nevědí co stím, diagnostika jim nic nepíše. Můžete mi někdo poradit??? Děkuji
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

máš ucpaný podtlak z brzdový válce, ten ovládá solenoid který ovládá egr ventil, měl sem to samý na 3.0 ale 2007. Nevim jestli 2011 to nemá jinak.

ja mam kousek od brzdovýho válce tečko kam je napojenej ten solenoid ( pod plotrem uprosted pod celnim sklem když otevres kapotu ) a to tecko bylo ucpaný, je tam jen dírka na spendlík, já to udelal myslim dratkem, skus se na to mrknout
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

zkus si tohle pročíst - to sem řesil na svým aute

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=jumper
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
kejlic
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 20 čer 2012, 19:43