DPF v O1 ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

DPF v O1 ASV

Příspěvek od marejo »

Zdravím, mám O1 1.9 ASV dotaženou z německa, je namontován filtr pevných částic, avšak zřejmě nedisponuje žádnou formou regenerace nebo čistění, má někdo zkušenost ?? najeto 193 tisíc a zdá se oproti staré AHF dos líná, má někdo taky O1 s DPF ? vím že je to dost vzácné
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
lp
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 25 led 2006, 07:51
Odpovědi: 0
Bydliště: prostějov

Příspěvek od lp »

Má to smysl u ASV? Regenerovat nebude nikdy a zbytečně odrovnáš turbo. Jakou ti tady zapsali emisní normu?
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

Je to E3 na E4. A na vykon to ma docela dost vliv pokud je to zasrane.
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Euro to nezmeni, je nemeckou emisni znamku..?
Naposledy upravil(a) Vici dne 01 lis 2015, 21:24, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ano v TP se nic nemění jen to dostávalo tuším zelenou plaketu. Já jsem si tu jeden kompletní vyšetřil včetně dokumentace že si to jednou zapíšu a když jsem se o to šel zajímat tak v čr nelze a vyjádření škody není to originální uprava

A ano líný to stím je a víc to žere vyhod to do.....e a dej si tam jen origo kat
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

O1 ale 96kw+ 1/2 roku chip, najeto kolem 220000km s Dpf a jede bez problémů a suprově.

Zkusil bych asi podle možností dát první díl výfuku jen s Katem s jiného auta a vyzkoušel, jestli to bude lepší, nebo ne.

Ladas ho testuje ve své O1, tak mu zkus napsat, možná ti poradí a ví o tom Dpfku více. Třeba to jde i vyčistit, kdyby byl ucpaný.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Mám to v autě a výkon je v pořádku ale když jsem zjišťoval jak to dopsat tak jediný co ti ve škodovce řeknou že si ho můžeš za 58tis dokoupit ale neví jak ho zapsat a navíc jestli je potřeba změna SW nebo jak dochází k regeneraci prostě informace 0 protože je pro ně lepší prodat nový auto než blbý DPF
jinak když přijede z DE s 4 měli by to zdejší potentáti na úřadech brát v potaz a také tuto normu zapsat
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

Jen pro zajimavost ,za kolik s tim jezdite?

Mam take asv s TWINTECem.
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Já mám napsáno klasika euro 3, akorát místo katu 2x větší tubus a na zadku samolepku ich fahre mit HJS city filter toť vše, jezdím tak 5,5-6 l kombinace město, mimoměsto, ale auto je dost líné, nemá vůbec takový ten typický zátah na jaký jsem byl zvyklý ze staré ahf a jiných 81 kw, takže čištění mě asi nemine :(
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
lp
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 25 led 2006, 07:51
Odpovědi: 0
Bydliště: prostějov

Příspěvek od lp »

Proč čištění? Pokud máš napsáno euro3 tak to pro tebe nemá význam a zbytečně ti to kurví turbo.
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

jmenuje se to nějak city dpf,neřízený,v něměcku dostaneš zelenou plaketu,má to ale nějak omezenou životnost,něco kolem 70 tkm,u nás se nato ovšem nehraje...
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Je to jen větší kat. Kouřivost to nesníží. Je to origo díl, má to životnost asi 4 roky. V etce je to za cca 2 tis eur. Na STK by měly po namontovaní udělat kontrolu a pak ti vydat o jednu úroveň vyšší známku. Asi 3 roky zpět jsme to tu už řešili. Taky jsem kamaradovi dovezl jednu 66kw s tím katem a výkon je ok. Možná o něco horší spodek.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Právě že kouřivost by to mělo snížit. Co jsem se dočetl a dopátral.
Kdyby to byl jen větší KAT, tak proč by se životností 4 let s tím auta co mají 10 a více let jezdila do dnes a pořád to fungovalo.
Chtělo by to asi nějaký starý nepoužitelný kuchnout a podívat se dovnitř.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ladas píše: jinak když přijede z DE s 4 měli by to zdejší potentáti na úřadech brát v potaz a také tuto normu zapsat
Ne potentáti to tu nezapíšou když to přijede z DE s tím (samo víme že co uřad to jiný vyklad zakona) a zapsat i když k němu je dokumentace nelze protože je to dokumentace vyrobce DPF ne škody a škoda k tomu žádnou dokumentaci nemá (to mi bylo tehdá cca 5let zpět řečeno)

U auta kde to bylo byl výkon slabší vyměnil jsem za běžný kat z OI ASV orig a sjuper.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“