Stránka 1 z 2
BMW e46 330d. Prosím o pomoc.max 1500 otáček.
Napsal: 05 lis 2015, 22:37
od ERBY
Čau lidi. Prosím o pomoc. Mám na dílně 330d M57 135KW. Studený start OK. Teplý start OK. Ovšem při přidání plynu jdou otáčky max na 1500 a bud se motor zdechne nebo když dám plný plyn tak se otáčky pohupují : 800-1500 tod vše . Nenapadá Vás někoho co by to mohlo dělat ??
Napsal: 06 lis 2015, 06:57
od roman1648
hele...nic ve zlym ale co bys jako čekal za odpověd ??
chce to alespoň nějakou základní diagnostiku, bez toho se asi nehneš...
Napsal: 06 lis 2015, 07:09
od ERBY
Na diagnostice vůz byl, žádnou chybu nehlásí.Jediná chyba která se objevuje je na snímač otáček když vozidlo při sešlápnutí chcipne. Coz je normalni ( jine byli odzkouseny).Strašně dlouhou tlakuje podávací čerpadlo pod řidičem. Podle diagnostiky je tlak na listě 4bar. Mám podezření na vstřikovače . Jde mi oto jestli se stim někdo setkal. Po případe info kolik má jít z přepadu nafty jestli někdo neví správné hodnoty.
Napsal: 06 lis 2015, 07:52
od roman1648
Na railu 4bary?? Tak to chcijou vstrily jak dunaj
Napsal: 06 lis 2015, 08:10
od ERBY
Měl vy to být tlak co jde do čerpadla ( vysokotlakého ).Budu mít auto na diagnostice odpo. Tak dam vědět. Chci dnes sehnat právě banky na přepady abych viděl kolik vracejí do zpátky.Já si právě myslím že ty vstřikovače jsou kaput.
Napsal: 06 lis 2015, 09:08
od roman1648
Kolik najeto?
Napsal: 06 lis 2015, 09:30
od ERBY
260-280 tis teď přesně nevim .
Napsal: 06 lis 2015, 10:01
od roman1648
Zkus prepadovej test a uvidis no
Napsal: 06 lis 2015, 11:28
od Bmwrepair
jeje tady se zase resi nesmysly. Za A, cerpadlo pod ridicem bezi dlouho vzdy a nezalezi to na tlaku ktery je v systemu. Za B, kdyby chcali trysky jak pise Roman, nenatocis ani kdy ses po..... Mrkni se na cidlo tlaku v railu, takhle podobne se to chova kdyz jednotka nevi o tlaku nafty.
Napsal: 06 lis 2015, 12:00
od roman1648
to je pravda, nevšiml jsem si že psal že jsou starty OK...
Napsal: 06 lis 2015, 18:59
od ERBY
Dnes proběhlo další měření. Dle diagnostiky při zap.zapalování : tlak před PAL.lištou 0.9 bar. Tlak rozdel.listy 0.bar. Dále při volnoběhu : tlak před PAL.lištou 4.1 bar. Tlak rozdělovaci listy 348 bar. Max tlak při se slapnuti plynu cca 1500 otáček než zdechne 430 bar. Dále jsem měřil přepady vstřikovaču při studeném motoru cca 2min.( bohužel nevim při jaké teplotě a časové délky to má být ) 1- 2,75 . 2 - 2,75 . 3 - 1,8. . 4 - 2,4 . 5 - 1,8 . 6 - 2,5. Kontroloval jsem i napájení na čidla tlaku a vše OK.
Napsal: 09 lis 2015, 21:04
od ERBY
Záhada vyřešena

Napsal: 09 lis 2015, 23:50
od tanner540i
A napíšeš i příčinu, nebo je to tajné...
Napsal: 10 lis 2015, 06:01
od ERBY
Není to tajné

na snímači klikové hřídele kousky rzi které, ovlivňovali jeho správnou funkci.
Napsal: 10 lis 2015, 23:32
od tanner540i
Dík, zajímavá závada, třeba se mi tvoje zkušenost bude jednou hodit
