Rozpadnuty hydrostel Octavia II 1,9 TDI PD 77kw s DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57

Rozpadnuty hydrostel Octavia II 1,9 TDI PD 77kw s DPF

Příspěvek od motolaco »

Zdravim včera sa my stal taky problem že v rychlosti 100 km my za jazdy z ničoho nič auto začalo trhat a stracat vykon až som musel zastat zvuk to malo ako traktor bubnovalo to od sania po odtiahnuti domov som rozobral sanie a zistil som že koniec hadice sania z klapky je zadymeny nasledne som rozobral vyko hlavy a našiel som rozmlateny hydrostel na sacom ventile 2 valca (hadam je to saci ventil je treti v poradi od rozvodov .Ako sa to mohlo stat že ho prerazilo a ten šulok zo spodku hydrostelu aj s pružinou bol na vrchu pod vačkou dal sa len tak volne vybrat pinzetou a to som este nedemontoval vačku ,vačka nema žiadne rihy od hydrostelu ani neni zodrata teraz sa pytam može byt ten ventil zohnuty a dat dole hlavu alebo mam vymenit len vsetky hydrostely a bude fungovat dalej a čo ho mohlo tak prerazit ten hydrostel ked vacka je ok motor 1,9 tdi pd 77kw ,BLS S DPF dakujem za pomoc
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já osobně něco takového ani nečetl

co jsem viděl tak se motor potkal a ventil hadroštel zničil, ventil se i pokroutil jak had blbě řečeno,

pokut ti chodí ventil v pohodě zatlač třeba malým kladívkem tak nový hadroštel a zdar ;)
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57

Příspěvek od motolaco »

Tak to si ma zatial potešil a to si tu odbornik a ako sa to mohlo vlastne stat ked pred 10 0 00 km išla upne nova vačka a všetkych 8 hydrostelov origo INA nemože to byt aj niečo s tym piestom na tom 2 valci ked dydrostel uplne vystrelilo ako konzervu ,mohlo to poškodit ešte nejak motor a ak to bude ako si vravel stači vymenit len ten jeden hydrostel alebo radšej zas všetkych 8
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Když pises, ze jsi tam daval před 10tis hydra, dal jsi tam vůbec ty spravne na tvoji motorizaci?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ten ventil může být i málo ohnutý a nebude těsnit..Patrně tě demontáž hlavy nemine...Mohlo se stát leccos, ale to poznáš až to rozebereš..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

už to leze stalo se to zničeho nic, pak někdo jen tak měnil vačku a hydra

ono hrabat se v motorech není jen tak já osobně to už desítky let nedělám, sdělám hlavu zanesu odborníkovi který dělá jen hlavy a výsledek je vždy OK
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

posledně jsem dělal jednu hlavu a problém motoru to nevyřešilo protože hlava byla v pořádku

bohužel majitel měl jasno na internetu říkali že je to hlavou ;)
Milan 83
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 25 říj 2010, 14:46

Příspěvek od Milan 83 »

Já to řešil na Caddy Bls 2009 dovoz s Holandska 300000km motor bubnoval jako bubeník 8xhydro k.o vačka k.o . 2 hydra rozpraskaný zbytek úplně vymačkaný. Nová vačka nové hydra a motor běží.
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57

Příspěvek od motolaco »

Zatial vdaka za postrehy no keby som musel dávat dole hlavu tak ju po demontaži musim vždy zrovnať alebo len dat nové tesnenie a hlavu našrobovať spet a este som sa pýtal na tie hydrostely či musim meniť všetky alebo len ten vadný hydrostel ked boli menené všetky pred 10 000 km podotýkam original INA a vačka tiež pred 10 000 km a je OK
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Radsi vymen vsechny , i ja jsem dal komplet novy hydra INA a po necelych pet a dvaceti tis byly vsechny po smrti, z toho ctyri skrz jako ty , vacka pochopitelne tez v prdeli . Nikdo na to neprisel proc se to stalo , mam tu nekde i vlakno kvuli tomu , nakonec padlo rozhreseni , ze ty hydra asi byly smejdy , trebaze byly pod znackou INA :( Takze radsi neriskuj a kup komplet novy, do PD zvrchu cerny .

Tady je moje vlakno , dopadl jsem podobne :( http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Ako mam tomu chapať že ich nevymačkal tie hydra a vrazil je do motoru pán CIN
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Ano , nevymackal a vrazil je tam :? Nicmene to asi az takovy vyznam nemelo , spis byly asi spatny ty hydra :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57

Příspěvek od motolaco »

Zajtra dam foto ako som dopadol ja a zhodnotite zatial diky
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

motolaco píše:Zajtra dam foto ako som dopadol ja a zhodnotite zatial diky
velmi rozumné dát fotky, taky tlak oleje a jaký olej dáváš ????
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57

Příspěvek od motolaco »

Takže prikladam fotky čo som zistil zatial len takto neskušal som tu vačku ani pretačat na kluke lebo je to dsg7 automat a v P to ani nepohnem či nie je to zablokovane či otočit kluč dat do N a otačat ale aj tam ukaže parking brzdu a čo na to takto poviete z fotiek rozchodi to ta hlava to uloženie hydrostelu je ozobane a vačka ak sa lepšie pozriete tak na lavej strane na konci ju troska buchlo nieje vobec poškodena len v tom mieste da sa to nejak zrovnat zbrusit alebo musi aj vačka ist nová inak celi ten driek po obvode elipsy je v poriadku len ta hrana je narazena asi ako motor ešte bežal a narazila naštastie iba tou hranou do toho valceka hydrostelu dakujem za postrehy Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“