Peugeot Partner 1,9D

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bastypat
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 09 lis 2015, 11:44

Peugeot Partner 1,9D

Příspěvek od Bastypat »

Mám Peugeot Partner 1,9D. Po nastartování v chladnějším počasí (stačí +5), se motor houpe a bíle kouří. Po krátkém zahřátí je vše v pořádku. Jinak startování i za mrazu bez problémů. Nedávno jsem dělal rozvody i vstřiky. Díky za radu.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Zhavky ok?
Predvstrik?
Sytic na cerpadle fachci??
Ventilovy vule na nekterym valci...
Bastypat
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 09 lis 2015, 11:44

Příspěvek od Bastypat »

Žhavicí svíčky by měly být v pořádku i podle toho že bez problémů startuje i když je mráz. já jsem myslel na čerpadlo.
Bastypat
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 09 lis 2015, 11:44

Příspěvek od Bastypat »

Jak zjistím že fachčí sytič na čerpadle?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Mrkni jestli je lanko za studena natazeny a jestli to reaguje na pohyb te packy,kdyztak ho trochu prisponuj,obcas odejde i to ovladani v telese termostatu
Uživatelský avatar
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Nerad tě zklamu, ale tohle žádný sytič nemá. To lanko
zvyšuje pouze volnoběžné otáčky.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no, dobře,ale říkám tomu sytič, když nefachčí tak to studený kašle než se to zvrávorá...
Dr.Spiegel
Přispěvovatel
Příspěvky: 871
Registrován: 23 pro 2013, 07:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dr.Spiegel »

Zhavicky. Minimalne jedna z nich bude v hajzlu. Mel jsem ten motor dost dlouho na to abych to vedel s jistotou. Pokud ma ale jestli je motor jinak ok tak muze byt v hajzlu i rele zhaveni a motor i presto nastartuje.
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Tak veru, žhavičky...mne to takto blbne, keď málo nažhavím. Chvíľu to nespaľuje dobre, motor sa trasie a dymí nabielo (nespálená nafta) ide to tak 5-20 sekund, zaleží na teplote. Keď dlhšie požhavím, ide všetko OK
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

conti píše:Nerad tě zklamu, ale tohle žádný sytič nemá. To lanko
zvyšuje pouze volnoběžné otáčky.
a nezvyšuje ty otáčky přidání paliva a je to přidavač paliva?
Bastypat
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 09 lis 2015, 11:44

Příspěvek od Bastypat »

Žhavičky mě v servisu kontrolovali a že prý jsou v pořádku. Nemůžou to být vůle na ventilech nebo tlaky? Po zahřátí jede úplně v pohodě.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vule jsou u techto motoru zaklad...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono to totiž klame, ty poslední 1,9 D /TD/ byly na pohled jako HDI a mnoho lidí si myslelo, že už to má hydra. Ale člověk nesmí ničemu věřit a zastudena s motorem zatočit. Teď řeším krásného Golfa TDI, kterého si koupila dcera/dárek od manžela/ , je velmi spokojená , ale volala mi, táto ráno to nějak skáče a hrozně to kouří, že z toho kašlu./moje podezření jsem si nechal pro sebe/.Dnes jsem auto přivezl, trochu jsem se divil, že taková voňavka viditelně nemá vadu/na tach. 220000 km/, vše perfektní a pak , když auto vyzvednu, vezmu za kolo a jeden válec téměř prázdný...Už vím, proč auto šlo do prodeje za dobrou cenu... :)
nepropadat panice...
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

jericho-3 píše:Ono to totiž klame, ty poslední 1,9 D /TD/ byly na pohled jako HDI a mnoho lidí si myslelo, že už to má hydra.
Tyhle motory byly řada DW8(stará řada je XUD) a stály za ho... I mechanici v Citroenu říkají, že akorát žerou a se*ou se, ale mají lepší hádejte co...aaaano , správně, je to kouzelné slovíčko a universální zaklínadlo naší doby...emise.
Tyhle motory poznáš snadno, že mají plastové víko ventilů, antikorový husí krk na EGR kolem půlky hlavy motoru a vstřikovací čerpadlo není natáčecí ve 3 oválných dírách, ale je natvrdo přišroubované a natáčecí je kolo čerpadla. A hydra to na rozdíl od HDi opravdu nemá :D ...
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

DW8 je Euro 2 to nemá šktící klapku na egru a DW8B je Euro 3, servisuju Experta s DW8B rok 2006 najeto k dnešku 480 000km a největší zásah stran mechaniky co jsem dělal bylo seřízení ventilové vůle, řídící vstřikovač a regulátor počátku vstřiku na čerpadle Delphi a nějaké ty simerinky, ale jinak motor šlape jak pila, klobouk dolů.
Majitel není škrt a co je potřeba se hned odstraní aby se neduhy na údržbě nehromadily.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“