Peugeot Partner 1,9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot Partner 1,9D
Mám Peugeot Partner 1,9D. Po nastartování v chladnějším počasí (stačí +5), se motor houpe a bíle kouří. Po krátkém zahřátí je vše v pořádku. Jinak startování i za mrazu bez problémů. Nedávno jsem dělal rozvody i vstřiky. Díky za radu.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Tak veru, žhavičky...mne to takto blbne, keď málo nažhavím. Chvíľu to nespaľuje dobre, motor sa trasie a dymí nabielo (nespálená nafta) ide to tak 5-20 sekund, zaleží na teplote. Keď dlhšie požhavím, ide všetko OK
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ono to totiž klame, ty poslední 1,9 D /TD/ byly na pohled jako HDI a mnoho lidí si myslelo, že už to má hydra. Ale člověk nesmí ničemu věřit a zastudena s motorem zatočit. Teď řeším krásného Golfa TDI, kterého si koupila dcera/dárek od manžela/ , je velmi spokojená , ale volala mi, táto ráno to nějak skáče a hrozně to kouří, že z toho kašlu./moje podezření jsem si nechal pro sebe/.Dnes jsem auto přivezl, trochu jsem se divil, že taková voňavka viditelně nemá vadu/na tach. 220000 km/, vše perfektní a pak , když auto vyzvednu, vezmu za kolo a jeden válec téměř prázdný...Už vím, proč auto šlo do prodeje za dobrou cenu...
nepropadat panice...
Tyhle motory byly řada DW8(stará řada je XUD) a stály za ho... I mechanici v Citroenu říkají, že akorát žerou a se*ou se, ale mají lepší hádejte co...aaaano , správně, je to kouzelné slovíčko a universální zaklínadlo naší doby...emise.jericho-3 píše:Ono to totiž klame, ty poslední 1,9 D /TD/ byly na pohled jako HDI a mnoho lidí si myslelo, že už to má hydra.
Tyhle motory poznáš snadno, že mají plastové víko ventilů, antikorový husí krk na EGR kolem půlky hlavy motoru a vstřikovací čerpadlo není natáčecí ve 3 oválných dírách, ale je natvrdo přišroubované a natáčecí je kolo čerpadla. A hydra to na rozdíl od HDi opravdu nemá ...
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
DW8 je Euro 2 to nemá šktící klapku na egru a DW8B je Euro 3, servisuju Experta s DW8B rok 2006 najeto k dnešku 480 000km a největší zásah stran mechaniky co jsem dělal bylo seřízení ventilové vůle, řídící vstřikovač a regulátor počátku vstřiku na čerpadle Delphi a nějaké ty simerinky, ale jinak motor šlape jak pila, klobouk dolů.
Majitel není škrt a co je potřeba se hned odstraní aby se neduhy na údržbě nehromadily.
Majitel není škrt a co je potřeba se hned odstraní aby se neduhy na údržbě nehromadily.