Peugeot Partner 1,9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
bílý kouř SPECHA
řeším tenhle motor na f. scudo.přijelo to na laně že se ztrácí voda a bíle kouří.udělala se hlava,a ted to neskutečně hulí nabílo,samá nespálená nafta.poradí někdo ?
SUPERB iii 2,0tsi,2018,L@K,4x4,200kw,DSG, Columbus,černá
Proč by neměl jít nastavit předvstřik? U starých 1.9D povolíš 4 šrouby a natočíš čerpadlo a u těch novějších krámů řady DW8, kde je čerpadlo na pevno by to mělo jít štelovat na rozvodovém kole. Vstřiky jsi zkoušel? Mně něco podobného dělá 1.9TD, studený chytá na drc, jde krásně a až po chvilce začne zakopávat a bíle hulit. Dneska jsem vyndal vstřiky a zítra ráno je jdu změřit, tak uvidím.mia1 píše:tlaky asi ne,chytá krásně.předvstřik si myslím že je malý,ale nelze nastavit.za studena asi 10 vteřin nehulí,pak začne brutálně...
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Lucas je na fora dost specifickej, je to jiné než u bosche, není to tak ohraničeno. Pokud to chytá na otočení a nehulí to, a je to hluché ,řekl bych , že trysky mají malý tlak. Jinak tohle co popisuješ, se mi stalo u H 1 dodávky, kdy byla o hodně vzatá hlava, motor byl uvařen a já nebyl schopen motor postavit, buď to mlátilo nebo to změklo tak, že to nechytalo. Zub byl prostě moc..Možná že kdyby byla vačka na konusu, šlo by s tím něco udělat ...
nepropadat panice...
Ráno mi u mého Citroena 1.9TD měřili vstřiky - 2 jsou OK a 1 trochu slabší a poslední už moc dobře nerozprašuje, ale ještě je na hraně. Pár dní ještě musí vydržet, už jsou objednané nové, jen co dorazí, jdou tam. Objednal jsem po přečtení dlouhých diskusí tady značku Firds, mělo by být za málo peněz hodně muziky, tak jsem na ně zvědavý. Motor studený chytne na drc a jde krásně kulatě a měkce a nekouří. Po chvíli ale začne občas zakopávat a když zakopne, tak hned potom trochu bíle zakouří, až se to změní v nepřerušovaný bílý kouř. Povoluju vstřiky a u všech motor reaguje poklesem otáček, takže to vstřikama asi nebude. Hlava je přerovnaná a otlakovaná, takže tou by to být nemělo. Vzduchový filtr je nový. Jediné co mi z toho ale vychází jsou buď vstřiky, nebo některý asi výfukový ventil. Nebo že by čerpadlo? Když se ohřeje, tak už skoro nekouří a jde líp, ale pořád ne kulatě, hlavně v nižších otáčkách. Pořád je ale kouř z výfuku cítit jakoby mastně, že blbě spaluje, ale to bych přičítal tomu poslednímu vstřiku, že už hůř rozprašuje. Co to, sakra, může být?! Jinak auto jede pěkně, že mě to až překvapilo.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Můžu zítra zkusit trochu přidat. Ale mně vždycky zakopne jen jeden válec a cca 0,5-1 sekundu potom se z výfuku vyvalí obláček bílého kouře a pak to zase jde bez kouře až do dalšího zakopnutí. Postupně se to zhoršuje, až to hulí bíle bez přestání.mia1 píše:U mně to byl maly predvstrik.i když to bylo na koliky
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
No já minulý týden dělal kámošovi T3 1,6 D, na které se nesahalo přes 100000km, auto jezdí málo, člověk už ani nemá odhad jak to má jet, a motor taky zakopával, sem tam se vyvalily kouře, a jelikož jsem motor kdysi dělal já, tak jsem pátral, co se mohlo změnit..Přitom měl krásný ostrý zvuk, ale já přesto přidal 1-2mm na čerpadle a co mne zarazilo, rozjedu se a motor evidentně probuzen vyrazil vpřed lépe než předtím, trochu mne tím zaskočil..Zvukově se nezměnilo nic a když do toho sedl kámoš, volá mi měl jsi pravdu, tam, kde mi trojka sotva blafala, mi teď auto zrychluje,..Docela mne to překvapilo a znejistělo..proč?Něco se muselo hnout, ale ten zvuk?
Takže já být tebou, zkusil bych si označit stávající předvstřik a trochu mu přidat..Nic tím nezkazíš..Jinak když motor hulí a je to tryskou, tak po povolení trubky by to mělo být znát...A přitom kolikrát trysky ani nevrzly, výstřik nafty byl jako u nějakého starce s prostatou v háji, ale motor přitom jel normálně..Když to zakopává, válec naftu nemůže sežrat , buď je jí moc a není rozprášená, nebo je slabý tlak ve válci...Jsem zvědav, na co přijdeš...
Takže já být tebou, zkusil bych si označit stávající předvstřik a trochu mu přidat..Nic tím nezkazíš..Jinak když motor hulí a je to tryskou, tak po povolení trubky by to mělo být znát...A přitom kolikrát trysky ani nevrzly, výstřik nafty byl jako u nějakého starce s prostatou v háji, ale motor přitom jel normálně..Když to zakopává, válec naftu nemůže sežrat , buď je jí moc a není rozprášená, nebo je slabý tlak ve válci...Jsem zvědav, na co přijdeš...
nepropadat panice...
Zkusím přidat na předvstřiku, snad máš pravdu. Tlakama to snad nebude, protože motor studený chytá na otočení a kuckat začne až za chvíli(někdy po 10s, někdy po minutě chodu) a jede velice pěkně. O víkendu snad budu mít měřák a změřím ty tlaky, pro klid svědomí. Dneska bych měl vyzvedávat nový vstřiky, tak je snad o víkendu vyměním. Ještě mě napadlo, že by cestovalo sedlo s výfukovým ventilem, nebo byla blbě naštelovaná ventilová vůle u jednoho výfukového ventilu a jak se trochu ohřeje, tak se roztáhne a už nedovře. Ale to už snad ne, to už jen nevím kudy dál.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000