Stránka 1 z 2

Hlava 1.9 TDI PD Germany anebo Poland

Napsal: 17 lis 2015, 13:40
od uiqjirka
Zdravím ve volný den.Pánové, liší se hlava na 1.9 TDI PD Germany oproti Poland?Myslim tim vymackani ala vstřiky apod.Z principu asi každý napíše ano, z Polska nikdy nic nevydrželo..Ale co na to praxe?Nebo je to zcela fuk..

Napsal: 17 lis 2015, 15:41
od amigo
je to fuk

Napsal: 17 lis 2015, 16:04
od mato8625
Sharan 320tis,hlava poland ulozeni vstriku KO,Passat 160tis hlava germany to iste.obe na vyvlozkovani ulozeni vstriku.myslim ze je to jedno ci poland alebo germany.

Napsal: 17 lis 2015, 16:13
od pitukes
mato8625 píše:Sharan 320tis,hlava poland ulozeni vstriku KO,Passat 160tis hlava germany to iste.obe na vyvlozkovani ulozeni vstriku.myslim ze je to jedno ci poland alebo germany.
mas SZ

Napsal: 17 lis 2015, 16:22
od Fulltank
Ja teda jeste nikdy nepotreboval vyvlozkovani, vzdycky stacilo pregumickovat a zalestit hrany.

Napsal: 17 lis 2015, 16:32
od uiqjirka
Ma cenu menit gumičky vstriků preventivne, když zatím není problém?Mam najeto 266tis.Nafta do oleje nejde a starty na skrtnuti.Nebo se do toho radsi "nesrat"?

Napsal: 17 lis 2015, 17:30
od m.a.r.e.k
pokial vsetko funguje by som to neriesil

Napsal: 17 lis 2015, 17:35
od tribit
Taky jsem nad tím váhal při 200tkm a servisák mě přiklonil na nehrabat do toho. Dnes mám přes 300tkm.

Je nějaký režim motoru, který to urychlý? Třeba nízké otáčky?

Napsal: 17 lis 2015, 17:45
od Jirka Kužel
Fulltank píše:Ja teda jeste nikdy nepotreboval vyvlozkovani, vzdycky stacilo pregumickovat a zalestit hrany.
přesně to same moje zkušenost..

Napsal: 17 lis 2015, 17:50
od Biimbo
u mě taky vždycky stačilo jen gumičky a líznout hranky. Je zajímavý že u aut co mají 350 nebo 150 to je ve stejným stavu.

Napsal: 17 lis 2015, 17:56
od uiqjirka
tribit píše:Taky jsem nad tím váhal při 200tkm a servisák mě přiklonil na nehrabat do toho. Dnes mám přes 300tkm.

Je nějaký režim motoru, který to urychlý? Třeba nízké otáčky?
Ok, čekají mě rozvody, takže k tomu vyměním jen zdvihátka a gumičky vstřiků nechám odpočívat, až si to řekne :-)

Napsal: 16 dub 2016, 15:29
od Rsx18
Pani potreboval by som poradit, riesim jeden passat sem tam sa stane ze rano nenastartuje...Toci toci ale ani neodpali az po dlhsej dobe...Vypada ze pada nafta....Zacali sme to vymenov dielov od najlacnejsich po tie najdrahsie, ked chyba aj tak pretrvavala rozhodli sme sa vybrat vstreky ze to budu gumicky,lebo majitel tvrdil ze ma pocit ako keby mu pribudal aj olej...Vybrali sme teda vstreky aj ked hodnoty podla diagnostiky boli dobre aj 13,18,23...Dali sme trysky na kontrolu a vysledok je ze vsetky trysky su zle, ze davaju mali tlak... Chcem sa opytat, ci to moze byt tym ze ich preplavuje? Obrázek

Lebo auta ma normalny chod na volnobeh, netrha, len raz za tyyden sa stane ze nechce nastartovat

Napsal: 16 dub 2016, 17:11
od Vici
Na testu vyjdou spatne beztak vsecky.kolikrat ti pri tom dobre vstriky znici.ja uz nikdy vstriky na test nedam
Tandem se menil?
Vykon to melo ok?

Napsal: 16 dub 2016, 17:56
od Rsx18
Tandem vymeneni a vykon to malo, prave ze to mi nejde do hlavy,ze by boli zle vsetky lebo okrem toho startu s autom problem nebol...

Napsal: 16 dub 2016, 18:15
od Tomas6
kolikrát na těch gumičkách není nic vidět a nafta padá.Co mám zkušenost tak co mají vstřiky na 200tkm nevyjde test ani na jednom.Auta jezdí normálně a hodnoty v poli 14 kolem plus minus 0,5...