Stránka 1 z 1
Regenerácia DPF Focus 2.0 TDCI 2006
Napsal: 27 lis 2015, 06:50
od Ricky555
Chlapci potrebujem poradiť. Na Focus 2.0 TDCI 2006 sa spustila nútená regenerácia DPF filtra diagnostika začala program, auto vrčalo na volnobehu cca 10 min pri 3000 otáčok a auto dymilo katalizátor bol žeravý. potom naskočilo že fáze chlazení a potom minapísalo že mám vypnuť motor vypol som motor. a keď som chcel naštartovať nepretočilo motorom nevládalo tak som odpustil olej bol až o 6mm nad max riskou po odpustení auto chytilo na brnk. ale problém Regeneráciu stále robí keď sa vozím tak žeraví katalizator uplne do červena, pribuda mi olej stále takže predpokladám že to stále dookola regeneruje dokolečka dokola. čo sa s tým dá robiť.
PS: v pameti závad je chyba nízka uroveň aditiv pre katalizator
váha vzduchuvadná,
kôli tomuto to nechce ukončiť regeneráciu ? Ďakujem
Re: Regenerácia DPF Focus 2.0 TDCI 2006
Napsal: 27 lis 2015, 17:18
od UchoTD
Ricky555 píše:
PS: v pameti závad je chyba nízka uroveň aditiv pre katalizator
váha vzduchuvadná,
kôli tomuto to nechce ukončiť regeneráciu ? Ďakujem
další prosím.
Napsal: 28 lis 2015, 19:42
od Ricky555
Aditiv doplneny 2litre a regeneraciu stale robi
Napsal: 28 lis 2015, 19:48
od UchoTD
Aktualne DTC?
Napsal: 28 lis 2015, 21:38
od amater
Preco sa robila nutena? Lebo to neregenerovalo samo? Skusil by som dat dobru vahu alebo teda opravit problem s nou spojeny (derava hadica?), aditivum si zresetoval? Potom vymazat DTC, odpojit baterku, pripojit a ak sa uz bude spravat normalne tak mu normalne spravit podmienky na automaticku regeneraciu- dialnica/okreska zohriat a plynule.... Cudujem sa ze spustil nutenu ked nemal dost aditiva....
Napsal: 29 lis 2015, 07:07
od Ricky555
Aktuálne chyby len Váha vzduchu, ale to aj predtím a auto jazilo normálne,
ano po doplnení aditiv sa to cez diag resetovalo a odvzdušnilo.
len stále pribuda olej, (nafta do oleja)
auto po zahriati na 90 stupnov žeraví dpf do červena
Keď ho chcem vypnúť beží si samo ešte také 3 sec aj ked tam kluče už niesu
ale to bude asi naftou v oleji ???
a v akcelerácií auto zadimí moc a tak zaklepe ako keby kov o kovale myslím že je to len detonacia vo valcoch ako keby si to regeneračný plán ktorého sa drží RJ stále nastavovala na 35 stupnov za hornu uvrať piestu. aspon tak mi pvedali
Napsal: 29 lis 2015, 09:11
od geo
Pokud je dpf prázdné tak mu odpoj snímač teploty dpf a dif snímač a jezdi bez nich at se trochu vzpamatuje pak připoj smazej závady a snad bude klid.Jakej je tlak v dpf a zaplnění?