Stránka 1 z 1
1.9tdi 81kw AFN bez chyb ,ale presto nejede tak jak má
Napsal: 27 lis 2015, 16:03
od RomanPears
zdravím lidi mám dotázek dal jsem čerpadlo z 66kw TDi na 81kw a mám problém,nastartuju a moptor běží studenej vyborně,malicko se to ohřene a motor cuká kucka možmná jedena na 3 na 2 ,nevíte čím to muže být? mam tu fotky kdyz jsem to napichoval studeny a pak kdyz se to ohřálo a delalo to ten problém ,moc prosím o rady,ujá už si s tim nemuzu poradit nejak

tak tady jsem vám nahrál jakou mi to dává davku za studena a jakou za tepla
Napsal: 27 lis 2015, 18:09
od pavlin2
volnoběžná dávka je 0,4. Nastav tak 3-4 mg/R. Povolíš el. hlavu čerpadla při nastartovanym motoru a klepeš (jestli si to dobře pamatuju tak směrem od rozvodů abys číslo zvýšil). Já na to klepu přes kus dřeva. Je tam 3x torx a 1x atyp šroub, na ten naklepej sedmičku ořech z nějaké čínské goly.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=71859
Napsal: 29 lis 2015, 23:31
od Toledak
Do jisté míry to jde i přes VAG, musíš dát login 12233 a je to v základním nastavení tuším kanál 001.
Napsal: 30 lis 2015, 08:59
od Marek77
Tolik VAGem nedohoníš.
Přesně tak, malá volnoběžná dávka paliva. Ideálně je, jak bylo psáno, 3-4. Ale pozor - všechny spotřebiče musí být vypnuté a motor na provozní teplotě. I sebemenší proudový odběr zvyšuje tuto hodnotu.
Napsal: 30 lis 2015, 17:15
od Toledak
Marek77 píše:Tolik VAGem nedohoníš.
Přesně tak, malá volnoběžná dávka paliva. Ideálně je, jak bylo psáno, 3-4. Ale pozor - všechny spotřebiče musí být vypnuté a motor na provozní teplotě. I sebemenší proudový odběr zvyšuje tuto hodnotu.
Také jsem měnil čerpadlo a hodnota dávky na volnoběh byla 1,4 Vagem zvýšeno na 3,2 a ještě by to šlo.Takže asi tak.
Napsal: 30 lis 2015, 17:59
od turbo kamna power
Jen pro ujasnění, nižší číslo znamená paradoxně vyšší dávku. Takže tady je to nakrmené až moc

Napsal: 30 lis 2015, 18:35
od Toledak
turbo kamna power píše:Jen pro ujasnění, nižší číslo znamená paradoxně vyšší dávku. Takže tady je to nakrmené až moc

Ano přesně tak, ještě dodám, že přes VAG to jde zvedat (snižovat) podstatně víc, než naopak.A je to bez rizika prolínání nafty pod el. hlavou, když těsnění je zvyklé na svou polohu a dojde posunutím ke změně.Takže pokud to půjde VAGem, nehrabal bych do toho mechanicky.