Felicia 1,3 MPi nestartuje!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Felicia 1,3 MPi nestartuje!!!
Včera mi přijel clápek s Feldou 1,3MPi r.v. 1997 s tím, že auto nastartuje na drc pokud je studené, ale jakmile se trochu motor zahřeje stačí třeba jen 3 minuty na volnoběh, tak pak už nechytne ani za prase. Teť se na to právě chystám s noťasem, ale pochybuju, že to něco načte. U těchto aut ŘJ moc závad nepodporuje. Tak pokud se už někdo z vás s tímto problémem setkal ušetřilo by mně to čas. Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak před chvílí jsem na tom udělal diagnostiku. Chyby:
00522 - čidlo teploty chladící kapaliny (G62)
30-10 přerušení nebo zkrat na plus - sporadická
00537 - lambda regulace
18-10 horní hodnota dorazu - sporadická
00513 - čidlo otáček motoru (G28)
27-10 nevěrohodný signál - sporadická
Tady na tom motoru je čidlo otáček s káblíkem. Já mám na skladě čidlo beu káblíku. Nevíte někdo jestli jsou zaměnitelné?
00522 - čidlo teploty chladící kapaliny (G62)
30-10 přerušení nebo zkrat na plus - sporadická
00537 - lambda regulace
18-10 horní hodnota dorazu - sporadická
00513 - čidlo otáček motoru (G28)
27-10 nevěrohodný signál - sporadická
Tady na tom motoru je čidlo otáček s káblíkem. Já mám na skladě čidlo beu káblíku. Nevíte někdo jestli jsou zaměnitelné?
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
při chodu ho poklepej 13 klíčem jakmile zakolísá ven a zahodit
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak pánové: chyba lávky. Tím čidlem otáček to není. Vyměnil jsem jak čidlo otáček, tak čidlo teploty (nové) a je to to samé. Studený na drc ovšem jakmile motor běží min. 5 minut, tak potom už ani ťuk. Startér točí jak o závod, ale motor nenaskočí!!! Diagnostika nepíše nic tudíž ani tu lambdu, kterou jsem neměnil.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
No je pravda, že tu klapku už jsem mu kdysi čistil a moc se mi nelíbila. Ale teť jsem na ní udělal reset úplně bez problému. Volnoběh sice trošku kolísá v rozmezí cca 50ot, ale u motoru s 210tis. km je to běžné. Že by ta klapka dělala bordel jen při zahřátém motoru??? Jinak do otáček to jde nádherně.roman1648 píše:Cerpadlo v nadrzi slaby.?klapka KO
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Asi uz jsem na dnesni postupy oprav starej nebo nevim... Ja osobne bych se v prvni rade pidil po tom co mu schazi nez bezhlave menit jednu vec po druhy (to zakaznik pri placeni jiste oceni). Je velky problem kdyz to nejde natocit mrknout na jiskru a zda otviraji vstriky? Ciste logicky a selskym rozumem lze i odhadnout kde hledat. Klapka i kdyz se neotevre tak nikdy netesni tak aby to alespon neprochytlo, to samy cerpadlo, pokud ti odejde tak nikdy ne tak ze studeny 5 min funguje a pak konec a i kdyby tak po chcipnuti zustane v liste stroska paliva na ktery to aspon prochytne.