Felicia 1,3 MPi nestartuje!!!

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kaad
Aktivista
Příspěvky: 1150
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Bmwrepair píše:Asi uz jsem na dnesni postupy oprav starej nebo nevim... Ja osobne bych se v prvni rade pidil po tom co mu schazi nez bezhlave menit jednu vec po druhy (to zakaznik pri placeni jiste oceni). Je velky problem kdyz to nejde natocit mrknout na jiskru a zda otviraji vstriky? Ciste logicky a selskym rozumem lze i odhadnout kde hledat. Klapka i kdyz se neotevre tak nikdy netesni tak aby to alespon neprochytlo, to samy cerpadlo, pokud ti odejde tak nikdy ne tak ze studeny 5 min funguje a pak konec a i kdyby tak po chcipnuti zustane v liste stroska paliva na ktery to aspon prochytne.
Já jsem také ze staré školy a proto jsem jiskru kontroloval jako první. Zkušebně jsem dokonce vyměnil i zapalovací lištu. Při zapnutí klíčku čerpadlo bzučí a při chodu motoru jde z přepadu palivo zpět do nádrže, což znamená, že množství paliva dodané čerpadlem je nadbytečné. Dané díly, které mu tam postupně zkouším mám na skladě a pokud se jejich výměnou nic nezmění vracím mu tam jeho původní, takže na ceně opravy se to opravdu neprojeví. Nejsem žádný magor, abych k vůli nestartování vyměnil půl motoru.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

No a kvuli cemu prestane motor bezet? U takovyho staryho a jednoduchyho systemu prece musi byt za 15 min jasno kde je problem....
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1150
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak dnes jsem si s tím embéčkem zase dvě doďky pohrál. Víc času na toho střepa nemám. Mám na dvoře ještě dest dalších aut a musí to být do vánoc všechno hotové. Ale zpět k embéčku. Já vím, že je to starý a jednoduchý systém a vždycky jsem dělal tyhle auta takřka na počkání. Ovšem tenhle kousek to je fakt hádanka. Po výměně toho čidla otáček a teploty motor sám nezhasne. Běží mi klidně i hodinu a nic. Ovšem jakmile vypnu zapalování pak už to nenatočím kdybych se u toho posral!!! Vyměnil jsem už i relé X, vyčistil jsem klapku a udělal základní nastavení. Jiskru to háže v palivové liště tlak 2,85bar. Nevím, ale poslední možnost je řídicí jednotka.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Není schnilej konektor snímače tlaku.Co dělá lambda pendluje a teploty jsou ok.bez toho je to hádání .On je to sice starej motor ale tím je to horší nic na sebe neřekne už jsem se párkrát i s osciloskopem nadřel.Další veci jako napájení jsou ok.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

I jednotka to muze byt :-(.kdyztak mam
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1150
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Dnes jsem na tom nedělal. Nemám čas lítat kolem jednoho debilního embéčka. Jsem ovšem čím dál víc přesvědčen, že to bude řídící jednotkou. Dnes jsem to zkusil jen nastartovat. Studený okamžitě laplo šlo to tak dvě minuty, pak jsem to normálně vypnul a už ani ťuka. Startér točí jak kolotoč na pouti a nic. Do úvahy přichází ještě škrtící klapka, která už je určitě KO, protože i po základním nastavení houpe a když přidám a uberu plyn, tak otáčky klesají pomalu. Ovšem nechápu proč by vadná klapka měla první start bezchybný a druhý už nešel. Nepíšu záměrně teplý, protože za ty dvě minuty se to nestačilo ohřát ani na 30 stupňů a přesto jsem to nenatočil. Včera jsem to např. natočil i při 80 stupních. Takže ta chyba není závislá na teplotě, ale je nepravidelná. Já mám jednotku jen na jednobod, takže Vici jestli máš vezmu ji. I když mi zůstane ona se neztratí.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

No a už jsi zjistil, co tomu chybí? Pokud mám jiskru, benzín a vzduch, tak to musí blafnout.


Jak vypadají svíčky, když to neche chytnout? Suché, mokré? Pokud suché, tak chytne na startsprej?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Jestli to ani neblafne myslím že bude problem s tou jiskrou. Zkoušel jsi jiný svíce?
Na hoření má vliv nejen přítomnost jiskry, ale taky její hodnoty. když ti to nebude chtít naskočit zkusil bych chvilku popotáhnout po dvoře. Katík to rozdejchá :D
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1150
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak pánové nevím jak se to stalo, ale Felda startuje. Včera mi kámoš dovezl na vyzkoušení ŘJ. Přizpůsobil jsem ji dvakrát po sobě to startlo a pak znovu ten sám problém. Hodil jsem tam znovu tu původní udělal jsem základní nastavení startlo to na drc asi po 3 minutách jsem to vypnul a pak už ani mrka. Dnes jsem k tomu přišel studené jsem to nastatrtoval nechal jsem to 2 minutky běžet zhasnul jsem to a pak jsem to opět nastartoval na drc. Nechal jsem to 10 minut na volnoběh zhasnul a znovu bez problému startnul. Jediná věc, která se mi nelíbí je ta klapka. Po startu vyletí otáčky na 2000 a pak pomalu klesnou cca na 850 a kolísají v rozmezí 150ot. Po ohřátí na 80stupňů se kolísání trochu uklidní na rozmezí 80 - 100ot, což u embéčka není tak moc. Měl jsem tu nedávno Feldu a ta lítala v rozmezí 2500ot. Když tomu ovšem vysolím a povolím, tak otáčky klesají velmi velmi pomalu a u 2000 se tak na dvě sekundy zastaví. Takže tu klapku mu nějakou starší, ale odzkoušenou seženu. Do nové nepůjde, protože embéčko udělá ještě v únoru jednu STK dojezdí ty dva roky a pak ukončí svou životní pouť ve vysoké peci.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Výměna klapky ti nepomůže, musíš resetovat EEPROM do výchozího stavu - umí např. Supervag a potom nastavit klapku. Jiné řešení volnoběhu, kromě ÚPLNĚ NOVÉ jednotky, není.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

podla mna to prisava falosny vzduch alebo pripchany vyfuk
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1150
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Ten problém s klapkou jsem vždycky vyřešil programem SIMOS Manager, který mám z Motordiagu. Ovšem tím, že jsem byl nucen koupit nový noťas už s Win7, tak jsem o tento vynikající program přišel. A ne jen o něj, ale také o další diag. programy, které fachčí pouze na XPéčkách. Bohužel inženýři ještě nevymysleli nic nového, takže budu muset udělat krok vzad a přeinstalovat svůj počítač na starý OS.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zkus rozmotat svazek co je u odvzdušnění termostatu a proletuj ty spékané spoje
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Bmwrepair píše:Asi uz jsem na dnesni postupy oprav starej nebo nevim... Ja osobne bych se v prvni rade pidil po tom co mu schazi nez bezhlave menit jednu vec po druhy (to zakaznik pri placeni jiste oceni). Je velky problem kdyz to nejde natocit mrknout na jiskru a zda otviraji vstriky? Ciste logicky a selskym rozumem lze i odhadnout kde hledat. Klapka i kdyz se neotevre tak nikdy netesni tak aby to alespon neprochytlo, to samy cerpadlo, pokud ti odejde tak nikdy ne tak ze studeny 5 min funguje a pak konec a i kdyby tak po chcipnuti zustane v liste stroska paliva na ktery to aspon prochytne.
Howgh!
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Měl jsem podobnou návštěvu kamoše s feldou a měl stejný problém. Teplý motor šel jen roztlačit jinak nechytl.
Problém byl v malé až žádné vůli ventilů. Studeny se ještě dovřely aby motor chytil, ale jakmile se motor trochu ohřál tak byl problém na světě. Ventily zůstaly pootevřený a startér už neměl šanci.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“