Já jsem také ze staré školy a proto jsem jiskru kontroloval jako první. Zkušebně jsem dokonce vyměnil i zapalovací lištu. Při zapnutí klíčku čerpadlo bzučí a při chodu motoru jde z přepadu palivo zpět do nádrže, což znamená, že množství paliva dodané čerpadlem je nadbytečné. Dané díly, které mu tam postupně zkouším mám na skladě a pokud se jejich výměnou nic nezmění vracím mu tam jeho původní, takže na ceně opravy se to opravdu neprojeví. Nejsem žádný magor, abych k vůli nestartování vyměnil půl motoru.Bmwrepair píše:Asi uz jsem na dnesni postupy oprav starej nebo nevim... Ja osobne bych se v prvni rade pidil po tom co mu schazi nez bezhlave menit jednu vec po druhy (to zakaznik pri placeni jiste oceni). Je velky problem kdyz to nejde natocit mrknout na jiskru a zda otviraji vstriky? Ciste logicky a selskym rozumem lze i odhadnout kde hledat. Klapka i kdyz se neotevre tak nikdy netesni tak aby to alespon neprochytlo, to samy cerpadlo, pokud ti odejde tak nikdy ne tak ze studeny 5 min funguje a pak konec a i kdyby tak po chcipnuti zustane v liste stroska paliva na ktery to aspon prochytne.
Felicia 1,3 MPi nestartuje!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak dnes jsem si s tím embéčkem zase dvě doďky pohrál. Víc času na toho střepa nemám. Mám na dvoře ještě dest dalších aut a musí to být do vánoc všechno hotové. Ale zpět k embéčku. Já vím, že je to starý a jednoduchý systém a vždycky jsem dělal tyhle auta takřka na počkání. Ovšem tenhle kousek to je fakt hádanka. Po výměně toho čidla otáček a teploty motor sám nezhasne. Běží mi klidně i hodinu a nic. Ovšem jakmile vypnu zapalování pak už to nenatočím kdybych se u toho posral!!! Vyměnil jsem už i relé X, vyčistil jsem klapku a udělal základní nastavení. Jiskru to háže v palivové liště tlak 2,85bar. Nevím, ale poslední možnost je řídicí jednotka.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Dnes jsem na tom nedělal. Nemám čas lítat kolem jednoho debilního embéčka. Jsem ovšem čím dál víc přesvědčen, že to bude řídící jednotkou. Dnes jsem to zkusil jen nastartovat. Studený okamžitě laplo šlo to tak dvě minuty, pak jsem to normálně vypnul a už ani ťuka. Startér točí jak kolotoč na pouti a nic. Do úvahy přichází ještě škrtící klapka, která už je určitě KO, protože i po základním nastavení houpe a když přidám a uberu plyn, tak otáčky klesají pomalu. Ovšem nechápu proč by vadná klapka měla první start bezchybný a druhý už nešel. Nepíšu záměrně teplý, protože za ty dvě minuty se to nestačilo ohřát ani na 30 stupňů a přesto jsem to nenatočil. Včera jsem to např. natočil i při 80 stupních. Takže ta chyba není závislá na teplotě, ale je nepravidelná. Já mám jednotku jen na jednobod, takže Vici jestli máš vezmu ji. I když mi zůstane ona se neztratí.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
No a už jsi zjistil, co tomu chybí? Pokud mám jiskru, benzín a vzduch, tak to musí blafnout.
Jak vypadají svíčky, když to neche chytnout? Suché, mokré? Pokud suché, tak chytne na startsprej?
Jak vypadají svíčky, když to neche chytnout? Suché, mokré? Pokud suché, tak chytne na startsprej?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Tak pánové nevím jak se to stalo, ale Felda startuje. Včera mi kámoš dovezl na vyzkoušení ŘJ. Přizpůsobil jsem ji dvakrát po sobě to startlo a pak znovu ten sám problém. Hodil jsem tam znovu tu původní udělal jsem základní nastavení startlo to na drc asi po 3 minutách jsem to vypnul a pak už ani mrka. Dnes jsem k tomu přišel studené jsem to nastatrtoval nechal jsem to 2 minutky běžet zhasnul jsem to a pak jsem to opět nastartoval na drc. Nechal jsem to 10 minut na volnoběh zhasnul a znovu bez problému startnul. Jediná věc, která se mi nelíbí je ta klapka. Po startu vyletí otáčky na 2000 a pak pomalu klesnou cca na 850 a kolísají v rozmezí 150ot. Po ohřátí na 80stupňů se kolísání trochu uklidní na rozmezí 80 - 100ot, což u embéčka není tak moc. Měl jsem tu nedávno Feldu a ta lítala v rozmezí 2500ot. Když tomu ovšem vysolím a povolím, tak otáčky klesají velmi velmi pomalu a u 2000 se tak na dvě sekundy zastaví. Takže tu klapku mu nějakou starší, ale odzkoušenou seženu. Do nové nepůjde, protože embéčko udělá ještě v únoru jednu STK dojezdí ty dva roky a pak ukončí svou životní pouť ve vysoké peci.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Ten problém s klapkou jsem vždycky vyřešil programem SIMOS Manager, který mám z Motordiagu. Ovšem tím, že jsem byl nucen koupit nový noťas už s Win7, tak jsem o tento vynikající program přišel. A ne jen o něj, ale také o další diag. programy, které fachčí pouze na XPéčkách. Bohužel inženýři ještě nevymysleli nic nového, takže budu muset udělat krok vzad a přeinstalovat svůj počítač na starý OS.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
zkus rozmotat svazek co je u odvzdušnění termostatu a proletuj ty spékané spoje
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Howgh!Bmwrepair píše:Asi uz jsem na dnesni postupy oprav starej nebo nevim... Ja osobne bych se v prvni rade pidil po tom co mu schazi nez bezhlave menit jednu vec po druhy (to zakaznik pri placeni jiste oceni). Je velky problem kdyz to nejde natocit mrknout na jiskru a zda otviraji vstriky? Ciste logicky a selskym rozumem lze i odhadnout kde hledat. Klapka i kdyz se neotevre tak nikdy netesni tak aby to alespon neprochytlo, to samy cerpadlo, pokud ti odejde tak nikdy ne tak ze studeny 5 min funguje a pak konec a i kdyby tak po chcipnuti zustane v liste stroska paliva na ktery to aspon prochytne.
Měl jsem podobnou návštěvu kamoše s feldou a měl stejný problém. Teplý motor šel jen roztlačit jinak nechytl.
Problém byl v malé až žádné vůli ventilů. Studeny se ještě dovřely aby motor chytil, ale jakmile se motor trochu ohřál tak byl problém na světě. Ventily zůstaly pootevřený a startér už neměl šanci.
Problém byl v malé až žádné vůli ventilů. Studeny se ještě dovřely aby motor chytil, ale jakmile se motor trochu ohřál tak byl problém na světě. Ventily zůstaly pootevřený a startér už neměl šanci.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi