Felicia 1,3 MPi nestartuje!!!

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kaad píše:Ten problém s klapkou jsem vždycky vyřešil programem SIMOS Manager, který mám z Motordiagu. Ovšem tím, že jsem byl nucen koupit nový noťas už s Win7, tak jsem o tento vynikající program přišel. A ne jen o něj, ale také o další diag. programy, které fachčí pouze na XPéčkách. Bohužel inženýři ještě nevymysleli nic nového, takže budu muset udělat krok vzad a přeinstalovat svůj počítač na starý OS.
Hele, to se dá nějak obeít, řešil mi to kámoš z Alzy - nějaká mutace že se nový WIN chovají jako XP, nevím přesně ale jde to, odborníci poradí víc
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

favo píše:Měl jsem podobnou návštěvu kamoše s feldou a měl stejný problém. Teplý motor šel jen roztlačit jinak nechytl.
Problém byl v malé až žádné vůli ventilů. Studeny se ještě dovřely aby motor chytil, ale jakmile se motor trochu ohřál tak byl problém na světě. Ventily zůstaly pootevřený a startér už neměl šanci.
Začal bych takhle ., od základních funkcí..Má to kompresi, má to palivo? /benzin/,má to vzduch ? Má to díru do p.dele? A pokud auto chytne na drc- roztlačení, patrně při startování nemá soustava dost proudu/starter jej ukradne/, za to na laně ano.Také bych kouknul na kostru u převodovky.
nepropadat panice...
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

ahojte, fel 1,3 mpi nestartuje.. štartne vždy na prvy krat a motor ide už aj pol hodku..na druhy a dalši pokus ani neškytne zvuk to ma ako štartujuca uliata embečka s karbecom aj ce ale nechyti.. diag hlasi iba lambdu. Ale je možne že vždy na poprve naskoči a beži kludne zhasnem a už ani tuk len toči..Tlaky to mam 9,5b(4x) viem nič moc. tlak paliva tam je 3 bar. sviečky som skušal s vytahnutu zapalovaciu lištu hadži všetky ako dive iskry. ked neštartne vytehnem sviece a su zaliate čiže vstreky by mali ist, skušal som aj s odpojenou lambdou ale žiadne pokroky.Nastavil som ventili, preklepol kabelaž , prečitil klapku spravil reset klapky cez diag a ono to štartlo na poprve a potom to šlo naštartovat po sebe aj 10x nikdy sa to ešte nestalo . Po pol hodke idem naštartovat dlho točila ale chytla ,vypenm klučik a opat štart a už len točii zase,,resetnem klapku opat a už nepomohlo. ,,ešte som si všimol že palivove čerpdlo tlači pri otočenm klučiku aj 10-15 sekund no proste dlho musel som vypnut radšej klučik, Niekto volake napady ?Prvy krat to vždy naštartuje po dlkšiom odpočinku...sama už nezhasne vypnem klučik a dalši štart už nie je možny toči točiii len
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

RAPIDmen píše: vypnem klučik a dalši štart už nie je možny toči točiii len
s vem vag a v bloku m+řených hodnot zjisti jakou máš teplotu asi mínus 40 co ?
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

tak vdaka za tip...nakoniec si zohnal čerpadlo a klapku vymenil som a uato už tyžden jazdi ,davam to asi na chybu toho čerpadlo možno stavkovalo bohvie možno iba nahoda ,,ale dufam že už vybavene :D (LOL)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

RAPIDmen píše:tak vdaka za tip...nakoniec si zohnal čerpadlo a klapku vymenil som a uato už tyžden jazdi ,davam to asi na chybu toho čerpadlo možno stavkovalo bohvie možno iba nahoda ,,ale dufam že už vybavene :D (LOL)
pak máš mezeru ve vagu tam je akční členy spustíš a je tam test čerpadla, a klapku zas vidíš v bloku měřených hodnot a pak si stáhni reset motordiag svoboda program na přizpůsobení klapky je to přesně přepis řj na fabrické hodnoty prizpůsobení máš ve vagu, nekdy pomůže jedno nebo druhé nebo obojí
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

ahoj,vdaka za reakciu nevedel som že ve vagu sa da spustit čerpadlo,,ale ako to čerpadlo fungovalo(meral som aj tlak) čiže možno zbytočne skušat cez vag.. rezervi mam v diag celkovo :D ten motordiag mam stiahnuty už dlkšie na 1,3mpi funguje to super dokonca aj na X64 Win 8 to mam ..hlavne že to už jazdi ))
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vzpoměl jsem si na jednu feldu MPi velmi výhodně koupenou, která měla podobný problém jak kaad

chodila po servisech nikdo si něveděl rady protože felda týden třeba poslouchala a pak to zas začlo,

vag, notes, internet, to jaksi nebylo, druhá felda a postupně jsem přehazoval, dva měsíce (wallbash) (wallbash) (wallbash) a když jsem přehodil imo a řj motoru problém zcela zmizel, po feldě se v bazaru jen zaprášilo a já získal super vývar,


asi za měsíc jsem namontoval tu vadnou řj do té feldy kde jsem si bral komponenty světe div se no problém,
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A proto je to často práce na nervy a pro otužilé..Když mi kámoš pořád otravoval, kdy už to bude, tak mu povídám, tohle není jako porazit strom..Ten si vybereš , nahodíš pilu a víš, že padne..Tak se naštval, že z něho dělám blbce.. :)
nepropadat panice...
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Jericho maš vtomto čistu pravdu robota a rozmyšlanie nad problemom nad autom vytaha všetku energiu a ešte ked mi na mobil chodia spravy že čo a ako každe 3 hodiny tak to ma vie vytočit a zabalim pracu aj nedokončenu a odvetim chod za napr čisto elektrikarom ten poradi opravi a mam pokoj (LOL).Najlepšia praca na zisk su samozrejme vymienanie dielov ale to vie každy. objednat nahodit vymenit ..ale prist na problem bez vymeni polovice sučiatok na aute je niečo... i ked mam dve totožne auto ulahčim si to prave tym prehadzanim dielov, nerobim stoho vedu skratka nečo sa mi nezda vyskušam druhe..ale že by som objednaval 50-100e diely len preto že mi to vypisala raz diagnostika to je celkom (wallbash)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nebo jednou jsem koupil feldu byla v autorizáku v břeclavi tam stála oprava 10.000 stím že felicie je neopravitelná,

za měsíc jsem proměřil naprosto všechno, voltmetrem i žárovkou, z funkční felicie jsem přehodil naprosto všechno i přední kabeláž, a nic ani neštěkla zavolal jsem si i elektrikáře z autorizáku škoda s vagem nechápal, (wallbash) (wallbash)

po měsíci jsem již pološílený seděl před feldou vynuloval jsem motor odšrouboval jsem snímač otáček a prstíkem zkoušel setrvák jestli tam třeba není z BMM namontuju snímač otáček a drb jela, co vím tak jezdí občas z brna do strážnice,

jediné co mi napadá že ten můj prst byl boží zásah ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“