Vačky Opel 1.8 16V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vačky Opel 1.8 16V
Zdravim. Nevite nekdo jak u motoru Opel 1.8 16V typ X18XE1 poznam ktera vacka je saci a ktera je vyfukova? Zakaznik mi dovezl potkanou hlavu rozlozenou na atomy a dotycny, co to rozebral nepoznacil ani domky, ani vacky...proste nic. Nasypal do do bedny a delejte co umite. Na pohled a porovnani vedle sebe vypadaji stejne, vylite cislo maji stejne, natoceni koliku vuci vackam je od oka na obou stejne, jen na konci kazde z nich na tom poslednim spalku, ktery neni v lozisku je oznaceni na jedne C3 a na druhe T2. V katalogu ma kazda jine OEM cislo dilu, takze stejne asi nebudou. Diky
to bych tomu dotyčnému poděkoval...skládat po někom motor naházenej do bedny lopatou to je fakt něco...
to mě fascinovalo když jsem dělával motorky, dovezli rám na kolech a k tomu dva kýble s osičkama,kolečkama,hřídelkama...motory co člověk znal budiž, ale jinak to byl problém pokaždý, nebyla taková doba jako dnes že se dá 99% věcí nají na netu a ochotu ve značkových prodejnách si asi každej dovede představit
to mě fascinovalo když jsem dělával motorky, dovezli rám na kolech a k tomu dva kýble s osičkama,kolečkama,hřídelkama...motory co člověk znal budiž, ale jinak to byl problém pokaždý, nebyla taková doba jako dnes že se dá 99% věcí nají na netu a ochotu ve značkových prodejnách si asi každej dovede představit

No to je nejaka moda posledni dobou tak sleduju. Posledne to byl motor(preplnovany 3.3litru, 16V) z prevraceneho bagru, ktery po postaveni na kola aktivne zkousely natocit. A jak znamo, kapalina je nestlacitelna, tak se ohla ojnice do praveho uhlu
A ze ta ojnice ma v prurezu 3x2cm... motor komusi dali, ten zjistil co se stalo a dal od toho ruce pryc. Tak to poslaly do zastoupeni Yanmaru do Rakouska, tam to rozlozili na atomy (ne na molekuly...sli jeste dal
). Vypadla z nich cifra 10 000 EUR. To se neproslo, tak to v bednach putovalo k nam. LEGO Technic hadra. Kua to se nam o bagru aj zdalo. 



Já už se tomuto vyhýbám...když je to motor kterej znám/e, tak jo, ale abych tam nad tím týden maturoval...co by sis pak za tu práci musel říct ??
Tuhle taky dotáhli 407 1.6HDi na výměnu motoru, dědula už to způlky rozdělal sám prej abychom to měli jednodušší...pak přemýšlíš nad každým šroubkem, práce na hovno
Tuhle taky dotáhli 407 1.6HDi na výměnu motoru, dědula už to způlky rozdělal sám prej abychom to měli jednodušší...pak přemýšlíš nad každým šroubkem, práce na hovno

to už vůbec nedělám...mám kdesi pod ponkem brusku na ventily i různý výstružníky,frézy ale to už se nevyplatí, dám hlavu kámošovi, za den-dva je hotová, namontuju a je to
někteří lidi jsou prostě fištróni no, fakt je nejlepší když něco dovezou na odtahu, vrtalo se v tom deset lidí před tebou, spodek celej orezlej jak to někde rok stálo ale tobě za dva dny volají(nebo líp píšou SMSky) "jak to vypadá" ???
někteří lidi jsou prostě fištróni no, fakt je nejlepší když něco dovezou na odtahu, vrtalo se v tom deset lidí před tebou, spodek celej orezlej jak to někde rok stálo ale tobě za dva dny volají(nebo líp píšou SMSky) "jak to vypadá" ???
Tak frezy mame taky pod ponkem
specializujem se na opravy hlav a na sedla mame masinu. 16V hlavu mam hotovou i s vymenou voditek a brousenim za hodinu a pul. Delame i vlozkovani otvoru pro vstriky na VW TDI PD. Mame tu takove male ZPS
V podstate az na obrouseni klikovek na motoru udelame cokoliv vcetne vybrusu.


Kola jdou namontovat obě na obě vačky. Naboje jsou na vačkách stejné. Kolo se snimačem je vyfuk. To je jasné.
Jsem ze Zlína.
Jsem ze Zlína.
Opravy motorů všeho druhu vcetne strojnich oprav poškozených částí (závity, různé vložky apod.),výbrusy a vložkování válců, vložkování otvorů pro vstřikovače VW 1.9 TDI PD, opravy ventilových sedel na stroji Rottler, výměny sedel a vodítek...