Stránka 1 z 2

Vadné vstřikovače nebo čerpadlo? JTD

Napsal: 21 pro 2015, 17:46
od sikin1987
zdar neresil tady nekdy nekdo problem s kolisanim tlaku paliva u JTD? vim,ze sem jezdil na sracky a dost dlouho bez problemu a zrazu mi to zacalo houpat volnobehem a pak zastudena to chytne a hned chipne dokud nepridam plyn coz zastudena moc dobry neni. cim vic se to zahreje tim vic je to klidnejsi. a pomuze,kdyz se to podrzi ve vysokych otackach jakoby byl pridreny vstrikovac a na chvilku povolil.A nebo staci 3x po sobe nastartovat a treba potretim startu to drzi volnobeh krasne. Na diagnostice lita samozrejme jak tlak paliva,tak logicky otevreni regulatoru i davka. bohuzel u EURO 3 nenactu korekce vstrikovacu,takze jediny test bude prepadovej. jinak logicky to vypadalo na ucpanej palivac,protoze jakoby tam neslo palivo,kdyz to zastudena chcipe aj pri dojeti na krizovatku,ale ten sem vymenil a regulator ten sem hodil do benzinu,ale na tom nic clovek nepozna je tam to posrany sitko.

porad to fakt vypada jako ucpanej palivac,protoze pokud se to neproturuje a nepodrzi v otackach tak se neda ani plynule rozjet bez chcipnuti dokdu se to jekoby nezabehne.
mam zkouset menit DRV? pochybuji,ze by reagoval na teplotu to mi spis sedi na vstrikovace.

Napsal: 22 pro 2015, 10:58
od r-a-k
Haha, chudák auto (noteeth) Tvý Mechanici ti neporadí, přijímací Techniku?
(LOL) (noteeth)

Napsal: 22 pro 2015, 11:38
od UchoTD
to sitko z DRV som odstrihol a bolo po probleme...
prepadovy test..
ale ak máš veľký bordel v pal. systéme tak ani nové DRV ti nepomôže,teda pomôže,ale nachvíĺku,kym sa zase nenadrbe bordel do neho,na sitko.

Napsal: 24 pro 2015, 14:19
od sikin1987
UchoTD píše:to sitko z DRV som odstrihol a bolo po probleme...
prepadovy test..
ale ak máš veľký bordel v pal. systéme tak ani nové DRV ti nepomôže,teda pomôže,ale nachvíĺku,kym sa zase nenadrbe bordel do neho,na sitko.
ja se to snazil na bravu klestema urvat a neslo to nevim jak to tma je uchyceny. neverim,ze to bude regulatorem,ale nejaks emi nezda,ze by to zdechaly vstrikovace a to jeste,kdyz to chytne na 5 valcu

Napsal: 27 pro 2015, 19:04
od slovacek.milos
třeba ucpaný paliváč že bys protúroval a situace se zlepšila tak to jsem nikdy neviděl, přepadový test udělej pro obrázek, to sítko proti bublinám bych taky zlikvidoval

Napsal: 27 pro 2015, 19:52
od UchoTD
zobereš cvakačky a cvakneš,žiadna veda ;)

Napsal: 28 pro 2015, 16:19
od sikin1987
Tak kolega mel funglovku v supliku prcnul sem to tam a byl klid,ale pak donesl dalsi pouzitej:D a rika tohle je origo fiat to ti nedam chcu za to 2500. rikam vole 2 tis stoji novej na zitra s dovozem.No a ja mam domluvenej pouzitej za 400 s postou,ale co sem chtel rict ten druhej pouzitej co mel byt funkcni houpal s volnobehem taky. sice to nechcipalo,ale nebylo to uplne OK. tak sme tikal,ze na nej pojezdim a pak se uvidi. kazdopadne. rano -1 stupen chytilo 3x zdechlo pak sem pridal a hned jel ,ale pri kazdem vyrazeni chciplo hned nad 3 km asi 5x. Neveril sem,ze to je regulatorem,ale na ten novej to jelo jak zamlada.

a to sitko sem z toho spatneho zkusil urvat a asi sem ho znicil urval sem to moc a ten zeleny krouzek se nema o co oprit . to tam zkouset davat nebudu

Napsal: 30 pro 2015, 12:56
od sikin1987
Dal sem funglovku DRV a auto jede bez zavahani. startuje krasne aj v mrazu a volnobeh nezahapruje nikdy!. takze ono nejspis to sitecko fakt ochrani vstrikovace a cerpadlo pochrousta cokoliv. je to zajimavy,ale uz na 1,9tce se mi protrhl palivac v tubkach byl nanos bordelu,ale cerpadlo a vstrikovace jezdily dal.

Napsal: 30 pro 2015, 15:02
od UchoTD
nemusíš veriť,čo to som si odpičoval pri DRVčku..vedel som čo píšem.

Napsal: 02 led 2016, 16:57
od sikin1987
uplne nevim jak to myslis,ale ja vim,ze DRV dokaze nadelat bordel na 1,9tce mi zpusoboval zdechani bez zavad a taky cukani pri vysokem tlaku. s tim novym regulatorem to snad aj lip jede a ten chod motoru to je bomba.
akorat na ten starej legulator to chytalo jakoby o jendu otacku motoru driv coz je divny jestli kvuli tomu,ze tam byl novej krouzek a tento regulator lezel 2 roky ve stole.

ted uz jen potrebuji vyresit problem s nouzakem(vysoky tlak turba) zaclao to delat casteji a je to vic citit,ze nedostanu z auta ani 3/4 vykonu. ventyl na podtalk sem zkousel z jinyho auta,takze jedina moznost je sudnat turbo a zkusit vycistit naklapeni vubec se mi nechce,protoze musim koupit tesneni aj pod parohy

Napsal: 10 led 2016, 21:03
od UchoTD
Turbo mas von za 25min s cigaretou,nie ako na vw.

Napsal: 11 led 2016, 19:40
od sikin1987
Uvidime uz mam povolene srouby na vyfuku,takze na parohach by to melo jit taky kdyz se k nim dostanu. horsi ho pak rozpulit a vycistit. uz to musim udelat,protoze ted to je jen na jezdeni pro dedouse

Napsal: 11 led 2016, 23:13
od r-a-k
Proc chces povolovat vyfukovy svody kvuli demontazi turba. :D Turbo se vyndava bez demontaze svodu a housing jde dolu od stredu v pohode. Nehledej v tom vedu.

Napsal: 12 led 2016, 19:23
od sikin1987
Hodilo by se mi mit dole svody,protoze mam prasklou trubku do egru a chci to tam primo na parohach poradne zaslepit,ale zase musim koupit novy tesneni aj pod parohy

Napsal: 13 led 2016, 01:08
od r-a-k
Proc to delat jednoduseji, kdyz to jde sloziteji :D Neni snadnejsi vyndat tesneni mezi prirubou EGRu a svodama udelat podle toho z dvojky nerezu zaslepku a mrsknout ji tam? Nez tu pak budes chtit radu jak dostat ven zalomeny stevty na svodach :roll: