Stránka 1 z 2
fabia sdi nedobiji
Napsal: 23 pro 2015, 07:42
od TKTDI
Za jízdy se mi rozsvitilo servo,airbag, pak zhasly světla a rádio.Auto přestalo dobíjet, ale kontrolka dobijeni se nerozsvítila. Díval jsem se na ty silový pojistky a vypadají v pořádku, kabely se zdají být taky v pohodě. Máte nějaký tip na co se mrknout nebo nadobro odešel alternátor?
Napsal: 23 pro 2015, 09:08
od roman1648
Kabeláž pod kastlem baterky,silový kabely, altík..
Napsal: 23 pro 2015, 10:15
od TKTDI
Mrknu na to jak vypadá pod tím kastlem, tam jsem se nedival. Jo a ještě jsem přišel na to, že se mi kontrolka dobijeni nerozsviti ani před startem spolu s kontrolkama.
Napsal: 23 pro 2015, 10:34
od roman1648
zmer jestli jde na altik buzeni, ale vidim to na altik ven...
Napsal: 23 pro 2015, 11:03
od TKTDI
Jak přesně se to měří, multimetr mám.
Napsal: 23 pro 2015, 11:05
od roman1648
lepší žárovička než ulhanej multimetr, vypoj štekr z altiku a po zapnuti kličku tam musí jit 12v, nevim jak to tam je jestli jeden dratek nebo dva
Napsal: 23 pro 2015, 12:04
od slovacek.milos
mě by zajímalo jestli ti svítí kontrolka dobíjení když otočíš klíčkem

Napsal: 23 pro 2015, 12:44
od boobika
pokud nesvítí kontrolka, kouknul bych v první řadě na konektor u převodovky. můžou tam být uhnilé drátky (resp. modrý pro buzení).
zkus vytočit motor do vyšších otáček, jestli začne altík dobíjet - změřit voltmetrem.
Napsal: 23 pro 2015, 12:45
od TKTDI
roman1648 píše:lepší žárovička než ulhanej multimetr, vypoj štekr z altiku a po zapnuti kličku tam musí jit 12v, nevim jak to tam je jestli jeden dratek nebo dva
Jsou tam dva dráty a po zapnutí klíčku tam šťáva nejde
Napsal: 23 pro 2015, 12:47
od TKTDI
slovacek.milos píše:mě by zajímalo jestli ti svítí kontrolka dobíjení když otočíš klíčkem

Nesvítí
Napsal: 23 pro 2015, 12:47
od boobika
modrý je pro buzení. koukni pod převodovku, jestli modrý není uhnilý.
Napsal: 23 pro 2015, 12:47
od TKTDI
boobika píše:pokud nesvítí kontrolka, kouknul bych v první řadě na konektor u převodovky. můžou tam být uhnilé drátky (resp. modrý pro buzení).
zkus vytočit motor do vyšších otáček, jestli začne altík dobíjet - změřit voltmetrem.
Mrknu na to
Napsal: 23 pro 2015, 14:27
od slovacek.milos
to bude ono co píše boobika
Napsal: 23 pro 2015, 16:42
od TKTDI
Tak závada odstraněna, byl to ten uhnilý drát od buzení alternátoru. Všem děkuji za pomoc
Napsal: 23 pro 2015, 16:53
od boobika
když se budeš nudit, zkontroluj si i drátky na termospínači na chladiči. bývá to uhnité stejné jako ty od altíku.
na dobíjení jsem doplatil málem v jedné zatáčce, kdy se mi u fábie vypnul posilovač a na termospínač jsem dojel v chorvatsku, kdy mi v koloně praskla hadička od vody, protože neběžely vrtule.