E85 a zvýšení výkonu

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:jj ale pokud je to cerpadlo tak je to auto na vyhozeni vpodstate aj vstriky. me by se hodilo srazit srnu a dostat aspon 5 tis od pojistovny to auto s eprodava uz do 30 tis

teoretizovat o tom že je to čerpadlo nebo vstřik je oničem, musíš vědět vývoj tlaku přes diag a výsledek přepadového testu,

příklad tlak ti vyletí na 60 atm a 0 skočí závada synchronizace vačka klika, za půl hodiny schládne čidlo vačky a natočíš
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

schladnuti nepomuez pomuez roztlaceni a bud to jede par dni aj 14 dni a pak zase treba 2x za tyden
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:schladnuti nepomuez pomuez roztlaceni a bud to jede par dni aj 14 dni a pak zase treba 2x za tyden

siukin kup si diag ta ti musí něco prozradit, tlak paliva, otáčky motoru, synchronizace, z čajna 900 korun
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Máte můj obdiv, co vše dovedete najet-nebo váš známý na různé náhražky paliva..Asi až někdy ztratím ůctu k motoru , tak to taky zkusím...Dnes se tady pořád omýlá o ojebaných potravinách a jejich propadlé životnosti , aby náhodou české pupíky neutrpěly ůjmu, ale cpát do motoru s přesným vstřikováním s vůlemi 0,0000prd většina vědátorů nepovažuje za problém.. Osobně nepochopím tuto nejcennější složku motoru takto ojebávat a to z důvodu imaginární úspory paliva...kolik se ušetří a kolik se může projebat? A že to někomu vyšlo? V ruské ruletě mají také lidé štěstí... :o :roll:
P.S. já do svého stroje dávám na každých 10 litrů odlívku aditivu pro benziny...Asi jsem magor...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Máte můj obdiv, co vše dovedete najet-nebo váš známý na různé náhražky paliva.

tak jardo jsou teorije že ruda disl spůstil svůj motor na burákový olej tak nevím proš v jeho praxi neporačovat,

mi ted hlavu zblbl voyager III totíál mě udělal, drhnu iteriér pak ho leštím 3M jak debil to určitě znáš tu vášen když tě to chytne, je to opravdický traktor pevná náprava, listové pera, 2,5 TD, teče z něho olej, má díravý výfuk, ten dojezdí několik rozčepovaných sudů co mám vzadu, (LOL) ted nevím jestli jsem úchyl nebo láska kvete v každém věku ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale TD to samozřejmě zblajzne, ale pak už nemluvíme o motoru, ale o sběhu starých součástí odsouzených k zániku.. :)
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

slovacek.milos píše:
sikin1987 píše:schladnuti nepomuez pomuez roztlaceni a bud to jede par dni aj 14 dni a pak zase treba 2x za tyden

siukin kup si diag ta ti musí něco prozradit, tlak paliva, otáčky motoru, synchronizace, z čajna 900 korun
ale ja mam diagnostiku,ale mam v prdeli baterku na Nb ani na zdroji se to neudrzi vis takze uvazuji o DG co spojim s mobilem,ale chtel byhc neoc co pujde uz aj na GTi gdyz uz
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

JTD sezralo aj vyfrit. i dkyz to protrhlo palivak tak to zachitili dalsi sitka ajezdilo to. Uz mi nejde o nic kdyz je auto v haji mam ted proste 3é l smes benzin nafta doredim olejem a vyjezdim. 5 let to slouzilo bylo to super auto,ale ted byhc chtel GTI dat na protiucet za 1,0 -1,2 TSi je neskutecne jak malo to zdalo ta litrovka I kdyz na dalku dokaze aj ta 1,8 jet fakt kolem 5,5 l. Kdyby to nebylo tka tvrde a tka silene komplikovany motor tak si to encham,ale asi to prodma pod cenou zrata 100 tis tam bude no
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

napisu to i sem uderzel jsme minuty NB v provozu a nacetl ulozene chyby,ale chci se poradit kdyz tne motor dlouho toci a nechyta nenaskoci tam automaticky chyba sbnimacu otacek? protoze v pameti je p1320 a 0335 ale u toho snimace vacky je psano zadny signal takze mozne,ze ten snimac chvilku funguje a chvikku ne? dale kdyz to extremne dlouho tocim nebo roztlacim blika zhaveni a chyba je p0380.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:napisu to i sem uderzel jsme minuty NB v provozu a nacetl ulozene chyby,ale chci se poradit kdyz tne motor dlouho toci a nechyta nenaskoci tam automaticky chyba sbnimacu otacek? protoze v pameti je p1320 a 0335 ale u toho snimace vacky je psano zadny signal takze mozne,ze ten snimac chvilku funguje a chvikku ne? dale kdyz to extremne dlouho tocim nebo roztlacim blika zhaveni a chyba je p0380.
podle mě t nepomůže vyčíst jen pamět ale při startu by jsi měl v měřených hodnotách číst zda při startu dou otáčky motoru, a když skočí závada synchronizace tak by mělo být vstřikované množství 0
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Problem je,ze me ta baterka na NB hned zdechne,takze nevychytam dobukdybych byl u baraku,nestartovalo a jel NB:( stava se to tka nepravidelne vazne tak 2x max z 10 startu. a taky je divny,ze nekdy to toci dyl,ale nakonec chyti a na to roztlaceni okamzite na druhou otacku
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Tak jsem si moc na ethaniol nezajezdili:D a uz je stahnuty z cerpacek vsechny cerpacky na Zlinsku ho nemaji aspon ja teda vim jen o TANK ONU a UNICORNU. skoda no kdzy ma zdrazovat benzin a tka krasne to jezdilo a ve vetsim pomeru nez 50/50. Takze ted asi sehnat uspornejsi auto i kdyz musim uznat,ze i s tim GTI jde jezdit do 6l je to jen o noze.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A ty jsi taková socka, že musíš pořád míchat palivo jako za protektorátu..? Že nemáš úctu ke strojům je dávno jasné, ale měl jsem zato, že v dobách dnešního "blahobytu", kdy přetékají pupky nacpané sračkami od Babiše, tak na palivo ještě něco zbyde... :o
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“