kia ceed obsah motoru 1,4 typ G4FA 8OkW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kia ceed obsah motoru 1,4 typ G4FA 8OkW
po startu nedrží volnoběh a hned sčernají všechny svíčky až nejde nastartovat, palivo je prověření ok
diag hlásí posunutou vačku závada 0016, i ze sacího potrubí de hluk,
najeto nic moc 11O.OOO km jeden majitel,
nevíte co stím dík
diag hlásí posunutou vačku závada 0016, i ze sacího potrubí de hluk,
najeto nic moc 11O.OOO km jeden majitel,
nevíte co stím dík
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
matroš myslím jen v originále nebo z venku :
http://www.ebay.de/itm/RS0035-Steuerket ... Sw5VFWQiHj
nějaký návody jsou na Youtube, ale nic moc...třeba někdo má zkušenost
http://www.ebay.de/itm/RS0035-Steuerket ... Sw5VFWQiHj
nějaký návody jsou na Youtube, ale nic moc...třeba někdo má zkušenost
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
už je to ok co za blba to vymyslelo na obyčejné ozubené kola dát řetízek řetízek jsem si vyčistil a pujdu sním na maškarní rokový ples,
jinak pokud motor nedrží volnoběh už ho nestartujete !!!!!!!!!!!
v průběhu zjištování závady jak jsem točil motorem skočily rozvody tak že už se opřel ventil o píst,
s motorem bych nikdy nevyjel hned po startu
řídký olej bych taky nedal
jinak pokud motor nedrží volnoběh už ho nestartujete !!!!!!!!!!!
v průběhu zjištování závady jak jsem točil motorem skočily rozvody tak že už se opřel ventil o píst,
s motorem bych nikdy nevyjel hned po startu
řídký olej bych taky nedal