kia ceed obsah motoru 1,4 typ G4FA 8OkW

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

kia ceed obsah motoru 1,4 typ G4FA 8OkW

Příspěvek od slovacek.milos »

po startu nedrží volnoběh a hned sčernají všechny svíčky až nejde nastartovat, palivo je prověření ok
diag hlásí posunutou vačku závada 0016, i ze sacího potrubí de hluk,

najeto nic moc 11O.OOO km jeden majitel,

nevíte co stím :? dík
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ihned spravit rozvodovu retaze a napinac pred vianocmi som tu mal tu istu motorizaciu ze skocenýma rozvodama a ohnutyma ventilama najetych 136000 origo :(
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ROMEK píše:ihned spravit rozvodovu retaze a napinac pred vianocmi som tu mal tu istu motorizaciu ze skocenýma rozvodama a ohnutyma ventilama najetych 136000 origo :(
kde koupit matroš a kde je manuál nastavení rozvodů v kel to nemaji :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

matroš myslím jen v originále nebo z venku :

http://www.ebay.de/itm/RS0035-Steuerket ... Sw5VFWQiHj

nějaký návody jsou na Youtube, ale nic moc...třeba někdo má zkušenost
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Mrkni do elitu myslím že jsme je tam brali na řetězu jsou barevný články na nastavení jde to dobře.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

už je to ok co za blba to vymyslelo na obyčejné ozubené kola dát řetízek :roll: řetízek jsem si vyčistil a pujdu sním na maškarní rokový ples, (noteeth)

jinak pokud motor nedrží volnoběh už ho nestartujete !!!!!!!!!!!


v průběhu zjištování závady jak jsem točil motorem skočily rozvody tak že už se opřel ventil o píst,

s motorem bych nikdy nevyjel hned po startu

řídký olej bych taky nedal ;)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jj stejnej problém u nás chtěl jsem sním otočit a jak jsem sním malinko hnul dozadu tak už jsem to slyšel jak to cvaklo.Jsou to sráče tyhle řetězy vydojí se to tak že bych ho tam namotal ještě jednou.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Ja som uz ich robil zopar,poskakand kadejako,6zubov hore dole a nikdy sa to nekoplo.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Rudas
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 28 led 2006, 14:52

Příspěvek od Rudas »

Jak se na tomhle motoru sundavá rozvodové kolečko na klice?
Rudas
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 28 led 2006, 14:52

Příspěvek od Rudas »

nikdo neví? Miloš? připadá mi,že tam není klínek a že se tam kolo dává asi za tepla.
Díky
Odpovědět

Zpět na „Kia“