Stránka 1 z 3
Opel Omega B facelift 2.5 dti common rail
Napsal: 07 led 2016, 22:10
od hansdob
Čím diagnostikovat tuhle svinu?? Nemáte někdo zkušenost?? Připojit se k ni lze ( mam origo op-Com ) ale bohužel motor Bmw mi dává jen omezené množství info nejsem schopen zjistit tlak v railu více méně lze vyčíst jen závady a to mi moc nepomůže víte někdo čím jde 100%?? Dekuji.
Napsal: 07 led 2016, 22:13
od denny
Tech 2 ,GM MDI , Bosch KTS,
Co tě trápí?
Napsal: 08 led 2016, 11:14
od hansdob
hi hi hi nejede

chtěl bych měřený hodnoty ale op-comu se nějak nechce už se v tom štouralo několik lidí a tak abych začal od začatku v blokách kontrolovat co všechno je OK popřípadě neOK
Je tam něco nač odchází často??
Napsal: 08 led 2016, 12:56
od roman1648
co to je za motor BMW M57 ?
to má ještě starý vstřiky ( ne piezo ), občas to odcházelo
zkus aspoň přepadovej test jestli to nejde načíst
Napsal: 08 led 2016, 14:27
od de-nitro
kdyz jdou vycist zavady tak bys je moh sem napsat kdyz se ptas teda proc to nejede
Napsal: 08 led 2016, 17:54
od denny
hansdob píše:hi hi hi nejede

chtěl bych měřený hodnoty ale op-comu se nějak nechce už se v tom štouralo několik lidí a tak abych začal od začatku v blokách kontrolovat co všechno je OK popřípadě neOK
Je tam něco nač odchází často??
Dopravní předtlakové čerpadlo pod podlahou spolujezdce.Auto musí mít ve filtru cca4atm.
Proto tam je jako u BMW čerpadlo v nádrži a pak ještě to předtlakové.
Opel to dodává za nesmysl i s trubkama,nahrazuji to čerpadlem do BMW.
Zkus aspoň vyhlodat DTC kody ,ať víme ,kam to směřuje.
Napsal: 08 led 2016, 22:15
od slovacek.milos
hansdob píše:hi hi hi nejede

chtěl bych měřený hodnoty ale op-comu se nějak nechce už se v tom štouralo několik lidí a tak abych začal od začatku v blokách kontrolovat co všechno je OK popřípadě neOK
Je tam něco nač odchází často??
napiš co tomu motoru chýbí netahne nestartuje?
Napsal: 08 led 2016, 23:58
od hansdob
Vůbec nechyti. Když to jeste vrcelo ale padalo do nouze ( to bylo jen u kávy na návštěvě) tak prepadovy test byl OK - v bankách hladiny velmi podobně nebyl rozdíl o víc jak 1cm nafty. Na diagnostice psala tehdá něco o tlaku paliva už si to nepamatujiale proto vím že nechtěla mluvit o měřenejch hodnotách.
Ted mi to dotáhli už to vůbec nechytí diagem jsem tam ještě nebyl jen jsem se zkusil zatím optat čím do toho abych viděl měřený hodnoty hlavně při startu tlak v railu jestli tam vůbec nějaký bude (protože pokud ne jednotka start nepovolí) ted jsem zase v koloběhu "kolbenky" tak jen sonduji jak vyjde volno jdu na to
4atm ve filtru a mezi filtrem a čerpadlem to ty 4 má držet taky?? nebo to má ve filtru redukčák na snížení??
Napsal: 09 led 2016, 18:50
od denny
Od čerpadla přes filtr až do railového čerpadla.
Napsal: 09 led 2016, 21:33
od slovacek.milos
ted nevím na sprej to chytá?
Napsal: 09 led 2016, 23:55
od hansdob
Dekuju. Poskousim a budem pokračovat 😉😉
Napsal: 10 led 2016, 12:21
od slovacek.milos
je to furt dokola na sprej to chytá není potkan, dá to hned 2OO atm a nechytá snímač otáček nefachčí, nebo vačky, nafta teče do přepadů,
ted naposledy cr nechytal mrtvo, na sprej hned, dívám se na tlak pliva a trvale 715 atm, piezo snímač ko
nebo výmrd s piezo vstřikem, měl jsem v ruce papír že je ok odskoušený a motor mrtvý nic, po odpojení vstřiku drb a jel jak zamala ani si nepoznal že jedeš na tři,
Napsal: 10 led 2016, 12:32
od hansdob
slovacek.milos píše:je to furt dokola na sprej to chytá není potkan, dá to hned 2OO atm a nechytá snímač otáček nefachčí, nebo vačky, nafta teče do přepadů,
ted naposledy cr nechytal mrtvo, na sprej hned, dívám se na tlak pliva a trvale 715 atm, piezo snímač ko
nebo výmrd s piezo vstřikem, měl jsem v ruce papír že je ok odskoušený a motor mrtvý nic, po odpojení vstřiku drb a jel jak zamala ani si nepoznal že jedeš na tři,
Potkan to neni miloši to by bylo slyšet. a měřený hodnoty mi nejdou proto nevím kolik má rampa píšu to hned jako otázku čím tohle číst.
Napsal: 10 led 2016, 12:51
od slovacek.milos
máme budík na 2OOO atm asi 45O korun koupili jsme hydraulika rohatec, pak nějaká redukce 1OO kč a trubka co byla KO, našroubuješ na lištu a vidíš
u některé diag tlak na rejlu de až po startu
kup si budík diag přes pc není vždy v tomto saměru vývoje tlaku úspěšná,
Napsal: 10 led 2016, 13:21
od de-nitro
u bmw se pri fakt nizkym tlaku v railu rozsviti na fest kontrolka zhaveni,ale u sopla asi ne