Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Topné těleso do nádrže
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Topné těleso do nádrže
PříspěvekZaslal: ne leden 10, 2016 10:30 am Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




má někdo zkušenost?jedná se mi o vyhřívaní 60 ti litrové nádrže.V -10 udržet olej alespon na 15-20st.Zaizolování nádrže by bylo možné. http://www.malapa.cz/produkty/topne-folie-a-pasy/TF81/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so leden 16, 2016 1:15 am Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 266
Bydliště: Kladno




taky jsem to dřív chtěl řešit, i vyhřívané palivové trubičky nebo snad i čerpadlo ale vysral jsem se na vše, když to ráno nechce chytit ( chce ale trvalo by to 10 vteřin točení) tak stříknu do sání čistič brzd a vystřelí to jako nový ..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne leden 17, 2016 9:40 am Citovat
blacklight
Přispěvovatel
Založen: 14.10.2011
Příspěvky: 377




Přemýšlel jsem nad podobným problémem a testoval jsem trochu jiné řešení.

Z mého pohledu není potřeba plýtvat energii na vyhřívání celé nádrže. Řešení mělo vypadat tak, že v sacím koši bude el. topné těleso 150W. Já testoval ponorné topné těleso, jaké znáte z dob minulých, kdy si lidé takto vařili čaj a kávu - a to se dá sehnat i na 12V. Hned kousek u něj bude teplotní vypínač na 50-60 stupňů. Takže pokud se to okolo ohřeje, tak se vytápění vypne.

V testovacích podmínkách to fungovalo spolehlivě. Otázkou je, zda to bude stíhat zahřívat i v provozu.

_________________
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Thesis 3,2 V6 LPG
Opel Meriva LPG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne leden 17, 2016 12:35 pm Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34344
Bydliště: Praha




na kamionech stačila žárovka Mrknut?

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne leden 17, 2016 1:34 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 266
Bydliště: Kladno




nechápu stejně význam.. na co budeš ohřívat výstup z nádrže, když v palivových trubkách bude ráno zmrzlá směs.. je to k hovnu.. klíč je v řídkosti směsi.. je -7 a já ráno nastartoval jako v létě.. 15 nafty 13 hydrauliky a 20 vyjetého chladícího oleje..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá leden 22, 2016 10:40 am Citovat
patroloffroad
Sběrač informací
Založen: 15.11.2012
Příspěvky: 26
Bydliště: TN




Najlepší je Ohrev vodou, vyhrievané vedenie paliva, medena špirála v nádrži, olej sa v nej zohreje na 50st, zaizolovana, pri -10 ráno v nádrži 15st, jazdím na čistý olej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po leden 25, 2016 7:05 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




pardon pánové,že jsem se odmlčel....já tu vůbec neřeším mrazy atd.po pěti letech různých pokusů jse zjistil,že nejdůležitějši ze všeho je dostat palivo před vstřikovaci čerpadlo.A jediné,které to zaručeně zvládlo,ted pokud nechcete utrácet za originál zubové na rostlinny olej skoro 9000,-,je .... .. hydrulická pumpa z abs (jedu na hydruliku i při zatím odzkoušeno -16).Ta vám svým výkonem protočí celou nádrž za půl hodiny.Já jen chtěl celému systému ulevit. Smile no a třeba se mně líbí varianta připojení přes trafo na 12 v do 220v.Bydlím v rodinném domě a mit píchlé auto na prodlužovák není problém.Rano přijdu k autu,po otočení kličkem se spustí čerpadlo,a ty 4 m trubky vycucne než řekneš dve a v tu ranu dostává teplé palivo těsně před čerpadlo vstřikovací (řešeno bypasem na zpátečku) a no a těch par vstřiku na chladnou směs hravě zvládne (ten problém stejně řeší pouze dvou nádržový systém)

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po leden 25, 2016 8:33 pm Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 924
Bydliště: Praha a okolí




madmax1200 napsal:
Jediné,které to zaručeně zvládlo, je hydrulická pumpa z abs (jedu na hydruliku i při zatím odzkoušeno -16).Ta vám svým výkonem protočí celou nádrž za půl hodiny.

Hmm, tohle mě ještě nenapadlo. Zkus to nějak podrobněji popsat, kde ho máš(jestli u nádrže a tlačí, nebo u motoru a saje), jak je zapojené(jestli natvrdo, nebo ho spíná nějaký tlakový spínač, nebo termostat, apod.), z jakého auta je(pokud je to důležité), apod. Případně, jak to vypadá v -16, jak si poradí s tím sádlem z friťáku v trubkách. Nebo jestli třeba máš i pár fotek.
Díky asi nejen za mě Smile
Petr

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po leden 25, 2016 9:00 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Fritak nevim,ja palim hydrauliku.Mám to v motorovem prostoru,paradne saje,coz je vyhoda.Pripojene přes pojistku a rele.Otocim klickem a jede.Je to z Audi http://www.primabazar.cz/autoinzerce/hydraulicke-cerpadlo-abs-esp-8e0614175f-106567.html

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 6:09 pm Citovat
vanilka
Přispěvovatel
Založen: 2.7.2008
Příspěvky: 70
Bydliště: Příbramsko / Berounsko




madmax1200 napsal:
..nejdůležitějši ze všeho je dostat palivo před vstřikovaci čerpadlo.

Mám naprosto stejnou zkušenost. Por různym laborování jsem to vyřešil instalací klasickýho podávacího čerpadla do nádrže (u O1 rotačky z O1/O2 PD, u P406 1.9TD z P406 2.2HDI) spínanýho přes relátko ovládaný od stop ventilu na vstřikovacím čerpadle. Kromě toho jsem ale vždy musel vyměnit i palivový filtr (používám UFI ze Superba 1) a nainstalovat vodní předehřev. Bez toho se provoz na vyfrit / domácí nepranou bionaftu nedal dostatečně "komfortně" provozovat.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 8:34 pm Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 924
Bydliště: Praha a okolí




vanilka napsal:
madmax1200 napsal:
..nejdůležitějši ze všeho je dostat palivo před vstřikovaci čerpadlo.

Mám naprosto stejnou zkušenost. Por různym laborování jsem to vyřešil instalací klasickýho podávacího čerpadla do nádrže (u O1 rotačky z O1/O2 PD, u P406 1.9TD z P406 2.2HDI) spínanýho přes relátko ovládaný od stop ventilu na vstřikovacím čerpadle. Kromě toho jsem ale vždy musel vyměnit i palivový filtr (používám UFI ze Superba 1) a nainstalovat vodní předehřev. Bez toho se provoz na vyfrit / domácí nepranou bionaftu nedal dostatečně "komfortně" provozovat.

To je naprostá pravda. A pomohly ti ty čerpadla v nádrži, zvládly čerpat třeba ztuhlý friťák do motoru i při -10?

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 12:49 pm Citovat
vanilka
Přispěvovatel
Založen: 2.7.2008
Příspěvky: 70
Bydliště: Příbramsko / Berounsko




pepe276 napsal:
A pomohly ti ty čerpadla v nádrži, zvládly čerpat třeba ztuhlý friťák do motoru i při -10?

Bez podávacího čerpadla P406-tka 1.9TD při jízdě na směs 7l vyfrit l / 3l nafta už kolem 5°C cukala a rozsvěcovala kontrolku čerpadla (kvůli bublinám v palivu). Po výměně palivovýho filtru byl chvíli klid a po najetí cca 2k km opět to samé. Potom jsem nainstaloval podávací čerpadlo do nádrže (respektive celou nádrž z 2.2HDI), původní filtr nahradil tím UFI (ten jsem "opláštil" a vyhřívá se vodou) a nainstaloval předehřev (z vodního intercooleru z 2.2HDI) a teď co u nás byly mrazy cca -15°C auto chytalo a jelo snad líp než na čistou naftu. Měl jsem v tom směs 7l vyfrit / 3l benzin. Jinak samotnej vyfrit byl při -15°C jako želé.
Obdobnym "vývojem" jsem si prošel i na O1, která jezdí na doma uvařenou bionaftu. Než se nainstalovalo podávací čerpadlo do nádrže, vyměnil filtr a instaloval předehřev, byly s tim pořád problémy. Od tý doby najeto cca 50k km a nešáhnul jsem na to.
Jak psal madmax1200, všechno je to o jediný věci - dostat palivo z nádrže přes filtr do vstřikovacího čerpadla. To už si s tim poradí..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 27, 2016 12:59 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




vanilka napsal:
pepe276 napsal:
A pomohly ti ty čerpadla v nádrži, zvládly čerpat třeba ztuhlý friťák do motoru i při -10?

Bez podávacího čerpadla P406-tka 1.9TD při jízdě na směs 7l vyfrit l / 3l nafta už kolem 5°C cukala a rozsvěcovala kontrolku čerpadla (kvůli bublinám v palivu). Po výměně palivovýho filtru byl chvíli klid a po najetí cca 2k km opět to samé. Potom jsem nainstaloval podávací čerpadlo do nádrže (respektive celou nádrž z 2.2HDI), původní filtr nahradil tím UFI (ten jsem "opláštil" a vyhřívá se vodou) a nainstaloval předehřev (z vodního intercooleru z 2.2HDI) a teď co u nás byly mrazy cca -15°C auto chytalo a jelo snad líp než na čistou naftu. Měl jsem v tom směs 7l vyfrit / 3l benzin. Jinak samotnej vyfrit byl při -15°C jako želé.
Obdobnym "vývojem" jsem si prošel i na O1, která jezdí na doma uvařenou bionaftu. Než se nainstalovalo podávací čerpadlo do nádrže, vyměnil filtr a instaloval předehřev, byly s tim pořád problémy. Od tý doby najeto cca 50k km a nešáhnul jsem na to.
Jak psal madmax1200, všechno je to o jediný věci - dostat palivo z nádrže přes filtr do vstřikovacího čerpadla. To už si s tim poradí..


PŘEČETLI JSTE SLOVO BOŽÍ Smile pokora pokora pokora

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Topné těleso do nádrže
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.