2.0 TDI CR (CFHC) zahřívání motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: 2.0 TDI CR (CFHC) zahřívání motoru
Vyriesil si to nejak? Ja rovnaky motor. Myslel som su ze termostat.Ten je vymeneny ale teplota na volnobehu kolise.Auto sa zhoreje rychlo drzi 90 ale ked stojim v kolone pripadne na semaforoch tak teplota zacne klesat. Nezda sa mi ze by druhy termostat bol tiez zly. AUTO NEMAM S DSG ! takze neocakavam ze to bude termoregulator na prevodovke.odie12 píše:Zdarec.
Jak dlouho se vám zahřívá tento motor nebo podobný TDI CR? Např. dneska při -12°C jsem ho ani po 27km nezahřál, když je kolem 0°C tak ho zahřeju tak po 15km (možná víc). Zdá se mi to strašně dlouho oproti PD. Je to normální nebo mám měnit termostat?
Dakujem za kazdy napad.
Nevím jak je to u aut bez DSG, ale u mého CFHC (L&K) s DSG se to ohřívá rychle. Když porovnám v zimě OI ASV a Rapid 1.2 TSI s O2 CFHC, tak je to nebe a dudy.
Pustím topení na max. teplotu (rychlost foukání 1-3max), jdu oškrábat okna a cca po 6-7km je na budíku 60°C (olej naskočí 50+°C). Ztlumím teplotu a cca kolem 10km je "90" na budíku a cca 70 olej. Otáčky při jízdě po městě 1450/min (4 a 5st) při cca 1500 by to přeřadilo dále jinak bych musel přepnout do manuálu. Při 90km/h na 6st to trvá o něco déle už kvůli náporu studeného vzduchu (cca kolem 13km je tam 90°C)
Jinak dá se říci, že to topí okamžitě po nastartování.
Toto všechno může být ale výbavou.
Co se týče toho klesání teploty, tak to se děje i u mě. Velmi často při delší jízdě z kopce (to si myslím ale že je normální, když člověk při tom topí nebo ne?)
Jinak kolik máte běžně teplotu oleje teďko v zimě? Mě se to pohybuje kolem 75-80°C (nezáleží na čase) a k tomu mám mřížku zakrytou.
Pustím topení na max. teplotu (rychlost foukání 1-3max), jdu oškrábat okna a cca po 6-7km je na budíku 60°C (olej naskočí 50+°C). Ztlumím teplotu a cca kolem 10km je "90" na budíku a cca 70 olej. Otáčky při jízdě po městě 1450/min (4 a 5st) při cca 1500 by to přeřadilo dále jinak bych musel přepnout do manuálu. Při 90km/h na 6st to trvá o něco déle už kvůli náporu studeného vzduchu (cca kolem 13km je tam 90°C)
Jinak dá se říci, že to topí okamžitě po nastartování.
Toto všechno může být ale výbavou.
Co se týče toho klesání teploty, tak to se děje i u mě. Velmi často při delší jízdě z kopce (to si myslím ale že je normální, když člověk při tom topí nebo ne?)
Jinak kolik máte běžně teplotu oleje teďko v zimě? Mě se to pohybuje kolem 75-80°C (nezáleží na čase) a k tomu mám mřížku zakrytou.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
Ja mám tiež CFHC 6st manual. Ohrieva sa dost pomaly, ale ked raz sa zohreje, tak to drží. Topi hned, neriešim. Netreba ten motor babušit a šetrit na 100 rokov, aj tak sa rozpadne dačo natom. Zabudnite na stare auta, a na šetrenie motora. Kurvita su zabudovane. Kupit 2-3 ročne, jazdiť normalne, a predať, ked ma auto 10 rokov. Keď dovrši 10, odide EGR, DPF, spojka, klby, turbo, prevodovka... Takže čo si ušetril na nafte, vypyta 2x.
Prestante riešiť, čo je motoru dobre, ludom treba teplo v aute, a motor može robiť, čo chce, 10 rokov da aj tak.
Komu sa ochladzuje pocas jazdy, dole kopcom, ma pokazeny termostat, alebo nebrzdi motorom, ale vyradzuje, a na volnobehu podchadi motor.
Prestante riešiť, čo je motoru dobre, ludom treba teplo v aute, a motor može robiť, čo chce, 10 rokov da aj tak.
Komu sa ochladzuje pocas jazdy, dole kopcom, ma pokazeny termostat, alebo nebrzdi motorom, ale vyradzuje, a na volnobehu podchadi motor.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 497
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 497
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23