Stránka 1 z 2

Výměna rozvodů 1,4 TSI CAXA - i ozubená kola?

Napsal: 24 led 2016, 09:34
od TomasH
Kluci chci měnit na své O2 face rv09 komplet rozvody, najeto mám 120tkm. Chci udělat řetěz, napínák, vodící lišty. Dotaz mám, jestli se mění i ozubená kola, nebo nechat původní? Děkuju za rady a zkušenosti.

Napsal: 24 led 2016, 10:20
od johnyd1
Daj komplet sadu.A aký je dôvod výmeny?120 000 je nic.Tam by to malo vydržat cca 300-400tk.

Napsal: 24 led 2016, 10:24
od TomasH
Už se pocitově ozývá ve vyšších otáčkách. Dost lidí ji dělá i preventivně. Po startu zatím dobré, to slyšet není. Jinak právě sada je bez těch ozubených kol, proto se na ně ptám, jestli tu konkrétně s tímto motorem má někdo zkušenosti. Jinak jak říkáš, řetěz by měl vydržet hodně, ale dneska je materiál řetězů daleko horší než dříve, takže se dost tahají. Díky

Napsal: 24 led 2016, 10:36
od johnyd1
http://ecat.elit.sk/Sada-rozvodoveho-re ... JTMDAxOQ==


alebo daj si elit a do vyhladavača daj ET RS0019

Napsal: 24 led 2016, 10:40
od ROMEK
johnyd1 píše:Daj komplet sadu.A aký je dôvod výmeny?120 000 je nic.Tam by to malo vydržat cca 300-400tk.
Neblbni tolko Km vydrzali poctive retazove rozvody treba u staršich BMW tieto novodobe retiazky k spuntu na vanu vydrzia ledva 100tkm

radsej to sprav na kompletku aj s kolama nech mozes kludne spavat ;)

Napsal: 24 led 2016, 11:33
od TomasH
Ok kluci díky, udělám to komplet. Jen mi ještě řekněte, jestli ta značka ET je v pohodě. Myslel jsem původně na origo nebo INA, FEBI??

Napsal: 24 led 2016, 11:40
od johnyd1
ET ENGINE TEAM

Značka ET ENGINETEAM vznikla v roce 2007.
Původně na počátku produkty pouze od OE výrobců pro aplikace Škoda/VW.
Od počátku byla hlavní prioritou kvalita výrobků.
Základem značky je pečlivá selekce dodavatelů a produktů.
Výroba je vždy řízena dle norem ISO, velká část dodavatelů je zároveň dodavateli do OE, což znamená, že v balení ET ENGINETEAM vždy dostanete prověřený produkt.
Stejný důraz, jaký je kladen na výběr kvalitních dodavatelů, je kladen na pečlivé zařazení dílů do katalogu TecDoc, spolu se všemi souvisejícími specifikacemi, obrázky a servisními informacemi.
Neustále probíhá proces rozšiřování sortimentu a rozšiřování portfolia kvalitních dodavate. Netušim,ale kto je výrobca.

Napsal: 24 led 2016, 15:35
od Tomas.cz
TomasH píše:Ok kluci díky, udělám to komplet. Jen mi ještě řekněte, jestli ta značka ET je v pohodě. Myslel jsem původně na origo nebo INA, FEBI??
ET je obchodní značka Kolbenschmidt

Napsal: 25 led 2016, 22:19
od TomasH
Tomas.cz píše:
TomasH píše:Ok kluci díky, udělám to komplet. Jen mi ještě řekněte, jestli ta značka ET je v pohodě. Myslel jsem původně na origo nebo INA, FEBI??
ET je obchodní značka Kolbenschmidt
Takže se této značky nemusím bát, budou ty rozvody ok? Díky.

Napsal: 25 led 2016, 22:28
od TDI tech
No ked su tie rozvody take dokonale ako rolnicky na 1.9 JTDm 16V, ze tretina nepasovala (nedala sanasadit na patku ventilu), tak dakujem pekne :?

Napsal: 11 dub 2017, 14:09
od luciana
v krabici od febi byl origoš kolečko jsem koupil origoš 85 000 najeto řetěz o centák delší.

Napsal: 11 dub 2017, 15:28
od Marek77
Zlatý řemeny, fakt že jo.

Napsal: 11 dub 2017, 17:54
od rado.h
Inak nový typ reťaze nepasuje na pôvodné ozubené kolesá. Ja som mal 2010 a nepasovalo, nová reťaz je zosilnená. Kupoval som celú sadu origo z VW a tak som to len tak skúsil keď to bolo rozobrané.

Napsal: 12 dub 2017, 07:19
od roman1648
tady bych nešetřil a dal origo už updatovaný / zesílený jak chcete
ty řetízky v druhovýrobě stojí za velký hovno, vytahaný po pár tisících

Napsal: 23 dub 2017, 17:52
od papouch22
minuly tyden sem delal supa a 130tis najeto a sponovak mel tak posledni centimetr, a 1 start rano kdyz sem to slysel tak uz sem se docela bal. celkove si myslim ze ty 1.4 ty rozvody asi nedaji 200tis ja teda o zadnym nevim. jinak cela ta sada original nejak nevyjde tak draho, akoratt tam neni tesneni na prsa novy