tak co....krmí tu ještě nekdo ropáky hydraulikou
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
tak co....krmí tu ještě nekdo ropáky hydraulikou
Toto téma nám tu nějak umřelo,tak bych ho rád obnovil.jen bych prosím zdvořile poprosil,aby doto tohoto tématu nepříspívali jedinci bez dlouhodobých zkušeností .Předem děkuji.
Dlouho mi to bylo proti srsti, ale po tom co jsem dostal zadarmo 250 litrů hydrauliky z bagru, začal jsem to pomalu ředit. Nejdřív opatrně, pak i půl napůl. Na spotřebě, kouřivosti ani výkonu to nebylo znát, smrad byl větší, ale emisema jsem prošel kupodivu normálně. Teď jsem zase dostal novou várku a auto jede jako šílený, až jsem musel přidat víc nafty. Teď v zimě dávám jen trochu oleje, cca 5 litrů na 25 nafty. Mám otestováno v Citroenu BX 1,9D a Xantia 1,9TD. Žádný předehřev v nádrži nemám. V čem to spaluješ ty?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
Koupil jsem si za tímto účelem Mercedes benz W 124 a je to bída,na čistou hydrauliku jede ,ale pak se upálí žhaviče,zalepí se podložky pod vstřikama a zasviní špičky vstřikovačů a ztratí výkon.Po vyčištění je opět v pořádku.Vyhoda je v čerpadle.Tomu je to fuk.
Dalsí auto byl Ford Tranzit Di - přímý vstřik,ten to sežral taky neředěné,bohužel po cca 500 km totálně zakarbonované špičky vstřiků,auto hulilo jak blázen.Čekal jsem kdy mě vylapí benga a napaří flastr.Zajímavé bylo,že na výkon to nemělo vliv.Časem začalo kapat rotační čerpadlo.Řekl bych,že hlavní důvod byl hustota oleje,tudíž větší tlak.Výhoda,žhavení plamencovou svíčkou.Takže se nemá co upálit.
No a ted hvězda největší a nepochopitelná.Opel arena 2,5D komurka (motor snad vyrobilo Iveco).Jezdi na čistou hydrauliku,vybavil jsem ho přídavným podávacím čerpadlem z ABS z Audi.jezdi jako čert.26.000 km,bez vyndáná vstřiků a jakéhokoli čištění-je tam total blbý přístup.Ráno auto nakopnu-start sprej (upálené žhavky)....lehounce si pokouří ,jak je studené a pak pohodá,jede jak má....nekouří.....zřejmě mu vyrobím žhavení,stejné jako měl Transit (centrální plamencovou svíčkou).
A to je mi záhadou,proč jedna komůrka MB W124 má problémy a druhá Opel Arena ne.V čem je rozdíl.
Dalsí auto byl Ford Tranzit Di - přímý vstřik,ten to sežral taky neředěné,bohužel po cca 500 km totálně zakarbonované špičky vstřiků,auto hulilo jak blázen.Čekal jsem kdy mě vylapí benga a napaří flastr.Zajímavé bylo,že na výkon to nemělo vliv.Časem začalo kapat rotační čerpadlo.Řekl bych,že hlavní důvod byl hustota oleje,tudíž větší tlak.Výhoda,žhavení plamencovou svíčkou.Takže se nemá co upálit.
No a ted hvězda největší a nepochopitelná.Opel arena 2,5D komurka (motor snad vyrobilo Iveco).Jezdi na čistou hydrauliku,vybavil jsem ho přídavným podávacím čerpadlem z ABS z Audi.jezdi jako čert.26.000 km,bez vyndáná vstřiků a jakéhokoli čištění-je tam total blbý přístup.Ráno auto nakopnu-start sprej (upálené žhavky)....lehounce si pokouří ,jak je studené a pak pohodá,jede jak má....nekouří.....zřejmě mu vyrobím žhavení,stejné jako měl Transit (centrální plamencovou svíčkou).
A to je mi záhadou,proč jedna komůrka MB W124 má problémy a druhá Opel Arena ne.V čem je rozdíl.
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
A to je důvod proč jsem zložil toto téma.potřebuji další velkou dodávku.Rodinnou-dve deti,dva psi,dve motorky.Mám v hledáčku Renault Master/Opel movano-měli by mít stejnou holou 2,5 jako má moje Arena...bohužel,velikost nic moc,výhoda předního náhonu.Dalši je MB Sprinter-2,3 v žádném připadě-slabá jak čaj,nejradši bych 2,9- téměř nesehnatelné....2,9 TDi je vlastně 2,5 TDi Volkswagen....no jo,ale přímej vstřik,co když se zase budou svinit vstřiky a auto bude hulit jako blázen.
Máte někdo nějakou zkušenost a radu? Budu vděčný.
Máte někdo nějakou zkušenost a radu? Budu vděčný.
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
Tak ten vyjetak jsem lil do fiat Brava holej diesel a zdalo se mi,ze to cerpadlu dost pritizilo.Ale muze to byt jen dojem.To Terrano je turbene s predkomurkou?Daniel91 píše:V tom Seatu 200 l jinak mám ještě Terrano a na tom mám najeto 30 000 km na friťák, hydrauliku a hlavně vyjetý motorový, měnil jsem teď čerpadlo a trysky,ale čerpadlu podle mě nic nebude bude stačit vyčistit to podávací čerpadlo a pojede. Mám ho teď u čerpadláře.
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
a redis ji necim?Daniel91 píše:Jo turbo s komurkou, celou dobu mi to na ten vyjeťák jezdilo v pohodě. Potom jsem ale začal mít problém s filtrací, požívám ten filtrační vak a po pár litrech byl ucpaný. Tak jsem od toho upustil a jezdím teď na hydrauliku.
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
No a ted hvězda největší a nepochopitelná.Opel arena 2,5D komurka (motor snad vyrobilo Iveco).Jezdi na čistou hydrauliku,vybavil jsem ho přídavným podávacím čerpadlem z ABS z Audi.
Naposledy upravil(a) hnoor0033 dne 06 úno 2016, 10:11, celkem upraveno 1 x.