Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » tak co....krmí tu ještě nekdo ropáky hydraulikou Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
tak co....krmí tu ještě nekdo ropáky hydraulikou
PříspěvekZaslal: po leden 25, 2016 6:22 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Toto téma nám tu nějak umřelo,tak bych ho rád obnovil.jen bych prosím zdvořile poprosil,aby doto tohoto tématu nepříspívali jedinci bez dlouhodobých zkušeností .Předem děkuji.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po leden 25, 2016 10:32 pm Citovat
Pelep
Přispěvovatel
Založen: 8.7.2014
Příspěvky: 367
Bydliště: Jižní Čechy




http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=141308

_________________
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 1:19 am Citovat
HonzaXM
Přispěvovatel
Založen: 23.5.2014
Příspěvky: 548
Bydliště: Písek




Dlouho mi to bylo proti srsti, ale po tom co jsem dostal zadarmo 250 litrů hydrauliky z bagru, začal jsem to pomalu ředit. Nejdřív opatrně, pak i půl napůl. Na spotřebě, kouřivosti ani výkonu to nebylo znát, smrad byl větší, ale emisema jsem prošel kupodivu normálně. Teď jsem zase dostal novou várku a auto jede jako šílený, až jsem musel přidat víc nafty. Teď v zimě dávám jen trochu oleje, cca 5 litrů na 25 nafty. Mám otestováno v Citroenu BX 1,9D a Xantia 1,9TD. Žádný předehřev v nádrži nemám. V čem to spaluješ ty?

_________________
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDI, r.v. 2005
Citroen Berlingo 1,4i, r.v.2001
Citroen BX 1,9D, r.v. 1993
A další Xantie, BX, XM a C5
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 6:19 am Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Koupil jsem si za tímto účelem Mercedes benz W 124 a je to bída,na čistou hydrauliku jede ,ale pak se upálí žhaviče,zalepí se podložky pod vstřikama a zasviní špičky vstřikovačů a ztratí výkon.Po vyčištění je opět v pořádku.Vyhoda je v čerpadle.Tomu je to fuk.
Dalsí auto byl Ford Tranzit Di - přímý vstřik,ten to sežral taky neředěné,bohužel po cca 500 km totálně zakarbonované špičky vstřiků,auto hulilo jak blázen.Čekal jsem kdy mě vylapí benga a napaří flastr.Zajímavé bylo,že na výkon to nemělo vliv.Časem začalo kapat rotační čerpadlo.Řekl bych,že hlavní důvod byl hustota oleje,tudíž větší tlak.Výhoda,žhavení plamencovou svíčkou.Takže se nemá co upálit.
No a ted hvězda největší a nepochopitelná.Opel arena 2,5D komurka (motor snad vyrobilo Iveco).Jezdi na čistou hydrauliku,vybavil jsem ho přídavným podávacím čerpadlem z ABS z Audi.jezdi jako čert.26.000 km,bez vyndáná vstřiků a jakéhokoli čištění-je tam total blbý přístup.Ráno auto nakopnu-start sprej (upálené žhavky)....lehounce si pokouří ,jak je studené a pak pohodá,jede jak má....nekouří.....zřejmě mu vyrobím žhavení,stejné jako měl Transit (centrální plamencovou svíčkou).
A to je mi záhadou,proč jedna komůrka MB W124 má problémy a druhá Opel Arena ne.V čem je rozdíl.
Zmaten?

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 6:51 am Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




A to je důvod proč jsem zložil toto téma.potřebuji další velkou dodávku.Rodinnou-dve deti,dva psi,dve motorky.Mám v hledáčku Renault Master/Opel movano-měli by mít stejnou holou 2,5 jako má moje Arena...bohužel,velikost nic moc,výhoda předního náhonu.Dalši je MB Sprinter-2,3 v žádném připadě-slabá jak čaj,nejradši bych 2,9- téměř nesehnatelné....2,9 TDi je vlastně 2,5 TDi Volkswagen....no jo,ale přímej vstřik,co když se zase budou svinit vstřiky a auto bude hulit jako blázen.
Máte někdo nějakou zkušenost a radu? Budu vděčný.

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt leden 28, 2016 7:17 pm Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




Koupil jsem nedávno Seat Toledo 1.9 Td 55 kw AAZ a jezdím na čistou hydrauliku, když byli teď ty mrazy tak jsem dával trochu benzínu, 3l benál a 17 olej a v pohodě, myslím že by to jelo v těch mrazech i na čistý, spíš jsem tam dával ten benzín pro lepší pocit. Nemám žádné úpravy.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 28, 2016 8:46 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Kolik hydrauliky jsi uz takhle spalil?

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá leden 29, 2016 7:07 am Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




V tom Seatu 200 l jinak mám ještě Terrano a na tom mám najeto 30 000 km na friťák, hydrauliku a hlavně vyjetý motorový, měnil jsem teď čerpadlo a trysky,ale čerpadlu podle mě nic nebude bude stačit vyčistit to podávací čerpadlo a pojede. Mám ho teď u čerpadláře.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 29, 2016 9:27 am Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Daniel91 napsal:
V tom Seatu 200 l jinak mám ještě Terrano a na tom mám najeto 30 000 km na friťák, hydrauliku a hlavně vyjetý motorový, měnil jsem teď čerpadlo a trysky,ale čerpadlu podle mě nic nebude bude stačit vyčistit to podávací čerpadlo a pojede. Mám ho teď u čerpadláře.

Tak ten vyjetak jsem lil do fiat Brava holej diesel a zdalo se mi,ze to cerpadlu dost pritizilo.Ale muze to byt jen dojem.To Terrano je turbene s predkomurkou?

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá leden 29, 2016 4:56 pm Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




Jo turbo s komurkou, celou dobu mi to na ten vyjeťák jezdilo v pohodě. Potom jsem ale začal mít problém s filtrací, požívám ten filtrační vak a po pár litrech byl ucpaný. Tak jsem od toho upustil a jezdím teď na hydrauliku.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 29, 2016 5:32 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Daniel91 napsal:
Jo turbo s komurkou, celou dobu mi to na ten vyjeťák jezdilo v pohodě. Potom jsem ale začal mít problém s filtrací, požívám ten filtrační vak a po pár litrech byl ucpaný. Tak jsem od toho upustil a jezdím teď na hydrauliku.
a redis ji necim?

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so leden 30, 2016 7:31 am Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




Jak byly ty mrazy tak jsem dával 3 l benzín a 17 olej. Teď už dávat nebudu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so leden 30, 2016 7:50 am Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




A uz jsi kontroloval vstriky a tesnici podlozky pod nimi?Co karbon?Nedelaji se ti tam tvrde zapecene usazeniny?

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so leden 30, 2016 6:39 pm Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




Jak říkám toho Seata mám krátce, zatím vyjeto 200 l. Ale u toho Terrana jsem měl problém s podložkama, neuměl jsem je sundat, byly zapečené. Řekl bych že za to mohl ten vyjetý motorák. Jinak špičky trysek byly v pohodě.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 02, 2016 7:08 am Citovat
hnoor0033
Nováček
Založen: 2.2.2016
Příspěvky: 2




No a ted hvězda největší a nepochopitelná.Opel arena 2,5D komurka (motor snad vyrobilo Iveco).Jezdi na čistou hydrauliku,vybavil jsem ho přídavným podávacím čerpadlem z ABS z Audi.


Naposledy upravil hnoor0033 dne so únor 06, 2016 10:11 am, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tak co....krmí tu ještě nekdo ropáky hydraulikou
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.