Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » tak co....krmí tu ještě nekdo ropáky hydraulikou Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
tak co....krmí tu ještě nekdo ropáky hydraulikou
PříspěvekZaslal: po leden 25, 2016 6:22 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Toto téma nám tu nějak umřelo,tak bych ho rád obnovil.jen bych prosím zdvořile poprosil,aby doto tohoto tématu nepříspívali jedinci bez dlouhodobých zkušeností .Předem děkuji.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po leden 25, 2016 10:32 pm Citovat
Pelep
Přispěvovatel
Založen: 8.7.2014
Příspěvky: 367
Bydliště: Jižní Čechy




http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=141308

_________________
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 1:19 am Citovat
HonzaXM
Přispěvovatel
Založen: 23.5.2014
Příspěvky: 534
Bydliště: Písek




Dlouho mi to bylo proti srsti, ale po tom co jsem dostal zadarmo 250 litrů hydrauliky z bagru, začal jsem to pomalu ředit. Nejdřív opatrně, pak i půl napůl. Na spotřebě, kouřivosti ani výkonu to nebylo znát, smrad byl větší, ale emisema jsem prošel kupodivu normálně. Teď jsem zase dostal novou várku a auto jede jako šílený, až jsem musel přidat víc nafty. Teď v zimě dávám jen trochu oleje, cca 5 litrů na 25 nafty. Mám otestováno v Citroenu BX 1,9D a Xantia 1,9TD. Žádný předehřev v nádrži nemám. V čem to spaluješ ty?

_________________
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 16V, r.v.2003
Citroen Berlingo 1,4i, r.v.2001
Citroen XM 2,5TD, r.v.1996 2x
Citroen BX 1,9D, r.v. 1993
Citroen BX 1,8TD, r.v. asi 1993
A další Xantie, BX, XM a C5 na díly
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 6:19 am Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Koupil jsem si za tímto účelem Mercedes benz W 124 a je to bída,na čistou hydrauliku jede ,ale pak se upálí žhaviče,zalepí se podložky pod vstřikama a zasviní špičky vstřikovačů a ztratí výkon.Po vyčištění je opět v pořádku.Vyhoda je v čerpadle.Tomu je to fuk.
Dalsí auto byl Ford Tranzit Di - přímý vstřik,ten to sežral taky neředěné,bohužel po cca 500 km totálně zakarbonované špičky vstřiků,auto hulilo jak blázen.Čekal jsem kdy mě vylapí benga a napaří flastr.Zajímavé bylo,že na výkon to nemělo vliv.Časem začalo kapat rotační čerpadlo.Řekl bych,že hlavní důvod byl hustota oleje,tudíž větší tlak.Výhoda,žhavení plamencovou svíčkou.Takže se nemá co upálit.
No a ted hvězda největší a nepochopitelná.Opel arena 2,5D komurka (motor snad vyrobilo Iveco).Jezdi na čistou hydrauliku,vybavil jsem ho přídavným podávacím čerpadlem z ABS z Audi.jezdi jako čert.26.000 km,bez vyndáná vstřiků a jakéhokoli čištění-je tam total blbý přístup.Ráno auto nakopnu-start sprej (upálené žhavky)....lehounce si pokouří ,jak je studené a pak pohodá,jede jak má....nekouří.....zřejmě mu vyrobím žhavení,stejné jako měl Transit (centrální plamencovou svíčkou).
A to je mi záhadou,proč jedna komůrka MB W124 má problémy a druhá Opel Arena ne.V čem je rozdíl.
Zmaten?

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út leden 26, 2016 6:51 am Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




A to je důvod proč jsem zložil toto téma.potřebuji další velkou dodávku.Rodinnou-dve deti,dva psi,dve motorky.Mám v hledáčku Renault Master/Opel movano-měli by mít stejnou holou 2,5 jako má moje Arena...bohužel,velikost nic moc,výhoda předního náhonu.Dalši je MB Sprinter-2,3 v žádném připadě-slabá jak čaj,nejradši bych 2,9- téměř nesehnatelné....2,9 TDi je vlastně 2,5 TDi Volkswagen....no jo,ale přímej vstřik,co když se zase budou svinit vstřiky a auto bude hulit jako blázen.
Máte někdo nějakou zkušenost a radu? Budu vděčný.

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt leden 28, 2016 7:17 pm Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




Koupil jsem nedávno Seat Toledo 1.9 Td 55 kw AAZ a jezdím na čistou hydrauliku, když byli teď ty mrazy tak jsem dával trochu benzínu, 3l benál a 17 olej a v pohodě, myslím že by to jelo v těch mrazech i na čistý, spíš jsem tam dával ten benzín pro lepší pocit. Nemám žádné úpravy.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 28, 2016 8:46 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Kolik hydrauliky jsi uz takhle spalil?

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá leden 29, 2016 7:07 am Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




V tom Seatu 200 l jinak mám ještě Terrano a na tom mám najeto 30 000 km na friťák, hydrauliku a hlavně vyjetý motorový, měnil jsem teď čerpadlo a trysky,ale čerpadlu podle mě nic nebude bude stačit vyčistit to podávací čerpadlo a pojede. Mám ho teď u čerpadláře.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 29, 2016 9:27 am Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Daniel91 napsal:
V tom Seatu 200 l jinak mám ještě Terrano a na tom mám najeto 30 000 km na friťák, hydrauliku a hlavně vyjetý motorový, měnil jsem teď čerpadlo a trysky,ale čerpadlu podle mě nic nebude bude stačit vyčistit to podávací čerpadlo a pojede. Mám ho teď u čerpadláře.

Tak ten vyjetak jsem lil do fiat Brava holej diesel a zdalo se mi,ze to cerpadlu dost pritizilo.Ale muze to byt jen dojem.To Terrano je turbene s predkomurkou?

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá leden 29, 2016 4:56 pm Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




Jo turbo s komurkou, celou dobu mi to na ten vyjeťák jezdilo v pohodě. Potom jsem ale začal mít problém s filtrací, požívám ten filtrační vak a po pár litrech byl ucpaný. Tak jsem od toho upustil a jezdím teď na hydrauliku.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 29, 2016 5:32 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Daniel91 napsal:
Jo turbo s komurkou, celou dobu mi to na ten vyjeťák jezdilo v pohodě. Potom jsem ale začal mít problém s filtrací, požívám ten filtrační vak a po pár litrech byl ucpaný. Tak jsem od toho upustil a jezdím teď na hydrauliku.
a redis ji necim?

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so leden 30, 2016 7:31 am Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




Jak byly ty mrazy tak jsem dával 3 l benzín a 17 olej. Teď už dávat nebudu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so leden 30, 2016 7:50 am Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




A uz jsi kontroloval vstriky a tesnici podlozky pod nimi?Co karbon?Nedelaji se ti tam tvrde zapecene usazeniny?

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so leden 30, 2016 6:39 pm Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




Jak říkám toho Seata mám krátce, zatím vyjeto 200 l. Ale u toho Terrana jsem měl problém s podložkama, neuměl jsem je sundat, byly zapečené. Řekl bych že za to mohl ten vyjetý motorák. Jinak špičky trysek byly v pohodě.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 02, 2016 7:08 am Citovat
hnoor0033
Nováček
Založen: 2.2.2016
Příspěvky: 2




No a ted hvězda největší a nepochopitelná.Opel arena 2,5D komurka (motor snad vyrobilo Iveco).Jezdi na čistou hydrauliku,vybavil jsem ho přídavným podávacím čerpadlem z ABS z Audi.


Naposledy upravil hnoor0033 dne so únor 06, 2016 10:11 am, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tak co....krmí tu ještě nekdo ropáky hydraulikou
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.