Mazda 3 1,6 di, 80kw kód motora BK.
Vie mi niekto poradiť? Jedná sa o nastavenie vačky , 2x vačka s rozvodovým reťazom, na koľko očka sa má nastaviť 2 vačky?
Ďakujem za radu.
mazda 3 1,6 di, 80kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: mazda 3 1,6 di, 80kw
puskas píše:Mazda 3 1,6 di, 80kw kód motora BK.
Vie mi niekto poradiť? Jedná sa o nastavenie vačky , 2x vačka s rozvodovým reťazom, na koľko očka sa má nastaviť 2 vačky?
Ďakujem za radu.
nikto nevie? nemá niekto manual?
To je motor stejný jako na Fordech a PSA, ne? Na kolech by měly být značky. Mezi značkama na kolech by mělo být 7 článků řetězu (u některých typů jsou dobře viditelné 2 měděné články). Pokud to bude nastavené dobře a přesto nepůjde otáčet motorem dokola, bude nejspíš protočené kolo na vačce, což je problém. Na www.c5club.cz tohle téma řešili, je tam i šikovný kluk od vás ze Slovenska, třeba bude bydlet poblíž a pomůže.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
HonzaXM píše:To je motor stejný jako na Fordech a PSA, ne? Na kolech by měly být značky. Mezi značkama na kolech by mělo být 7 článků řetězu (u některých typů jsou dobře viditelné 2 měděné články). Pokud to bude nastavené dobře a přesto nepůjde otáčet motorem dokola, bude nejspíš protočené kolo na vačce, což je problém. Na www.c5club.cz tohle téma řešili, je tam i šikovný kluk od vás ze Slovenska, třeba bude bydlet poblíž a pomůže.
Dakujem za radu. Bolo to nastavené na 7 článkuale ak som otvoril tolerance dáta tak tam mi ukazalo na 9 článku, tak som nebol istý či už bol ten motor rozobratý alebo nie.