S80 2007 D5 servo

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

S80 2007 D5 servo

Příspěvek od roman1648 »

Z nějakého důvodu se rozsypalo servočerpadlo, systém FoMoCo, tak se poslalo do říše na repas,za 5 dní bylo zpátky, čerpadlo tlačí ale motor má tendenci se jako zastavovat když se dá do rejdu....může to mít souvislost ? Nemůže být něco v řízení ? Je to všechno napěchovaný nad nápravnicí že tam člověk ani nic nevidí...
Ono to i bez řemenu nějak blbne, nejde přidat plyn v podstatě,celý je to nějaký dojebaný, dojelo to na odtahovce, nikdo není schopnej říct co s tím bylo nebo nebylo...
píše to jen něco s lambda regulací jinak nic
automat samozřejmě... (crazy)
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Hele často se tam serou škrtící klapky a občas je prasklina v tý plastový trubce co k ní vede.Pak se to chová stašně.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ok díky za tip, mrkneme
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Koukni na to ,ty klapky nechávám opravovat u ECUDE.Už nikdy se pak ta závada neopakuje.
https://ecude.cz/volvo/%C5%A0krt%C3%ADc ... qm6q7j7fr5
0ndro
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 24 srp 2018, 17:58

Příspěvek od 0ndro »

Zdravím páni, nechcem zakladať novú tému tak sa pridávam sem.
Ide o Volvo S60 , problém je ten že auto za jazdy, podotýkam "niekedy" ťahá do ľavej strany. Väčšinu jazdy to nerobí, vyskytuje sa to tak jeden krát do týždňa na niekoľko kilometrov.
Na aute sa menili pneumatiky, problém pretrváva. Je tam čerstvo urobená geometria. Kontroloval som čapy, ramená, slilentbloky, auto som mal dvihnuté aj položené, šklbal som s kolesami sem a tam, spodné čapy skúšal pol metrovou trubkou a všetko sa mi zdá pevné.
Keď som menil olej v serve, zistil som že sa v ňom nachádzajú akoby kovové piliny, veľmi jemné.Keď sa človek pozrie do oleja je to akoby v ňom bola zamiešaná metalíza, drobné trblietky. Nestretol sa s týmto problémom niekto z vás? Už ma nenapadá čo by to mohlo spôsobovať. Môže to vyť horné uloženie tlmičov? Nie je v najlepšom, ale ani v dezolátnom stave.
ďakujem za všetky rady
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já jsem na XC 90 právě měnil servo čerpadlo, protože neposilovalo na místě a někdy při zatočení posilování trhalo..Vypustil jsem vše, co tam bylo , dal novou náplň , nové čerpadlo /nevšiml jsem si nějakých špon/ a situace byla vyřešena..Možná by stálo zato, odpojit od spojovaček těhlice a zkusit rukou zatočit dokola kolem, zda jdou obě stejně volně...
nepropadat panice...
0ndro
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 24 srp 2018, 17:58

Příspěvek od 0ndro »

máš na mysli odpojiť ich od čapov riadenia ? od serva ? to by som mohol skúsiť. Budem na tom voze meniť uloženie tlmičov. S takýmito poruchami je to zlé, lebo sa nevyskytujú stále, ale len tak náhodne. Ešte som poradil majiteľovi že ak mu to začne znova ťahať do strany, nech zastaví a vyskúša brzdové strmene či jeden nie je vrelí.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jen odpojit spojovačku od páky řízení těhlice a zkusit ručně otočit z rejdu do rejdu..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Volvo“