Stránka 1 z 1
tloušťka těsnění pod hlavu BMW x3 diesel 160kw
Napsal: 06 úno 2016, 12:29
od george72
Věděl by někdo jaký dát těsnení pod hlavu na motor 6 vál. 160 kw (celohliník ) rozvody ve předu, přesah pístu mám 0,92 mm, koupil jsem jenom spodek motoru bez hlavy tak původní těsnění nemám a v katalogu dodavatelů dílů u tohoto motoru nejsou přesahy uvedeny, jen tloušťka těsnení.
dík za radu
Napsal: 07 úno 2016, 10:19
od slovacek.milos
do o.92 v je od viktora 1,47, u ostatních můžeš jít až na 1.45
Napsal: 07 úno 2016, 10:46
od Bmwrepair
0,77 - 0,92 tesneni s jednou dirkou, 0,93 - 1,03 dve dirky
Napsal: 07 úno 2016, 17:26
od george72
díky , půjdu to ještě jednou přeměřit zrovna to vychází na hranici

Napsal: 07 úno 2016, 17:35
od slovacek.milos
george72 píše:díky , půjdu to ještě jednou přeměřit zrovna to vychází na hranici

na hranici je tenší lepší, očisti píst
Napsal: 09 úno 2016, 15:28
od roman1648
určitě to silnější...common rail na to tak netrpí
Elring to uvádí takto:
0,72-0,83 - 1 dírka
0,84-0,93 - 2 dírky
0,94-1,04 - 3 dírky
Napsal: 09 úno 2016, 16:57
od jericho-3
Udělal bych to jako Miloš, pokud je to na hraně, musíš jít směrem k obžalovanému, což znamená , nesnižovat schopnost vznícení...

Napsal: 09 úno 2016, 17:17
od Bmwrepair
ze zkusenosti vim ze pokud v tomto motoru jeste nikdo nebyl na 98% je tam tesneni s jednou dirkou.
Napsal: 10 úno 2016, 21:52
od george72
Bmwrepair píše:ze zkusenosti vim ze pokud v tomto motoru jeste nikdo nebyl na 98% je tam tesneni s jednou dirkou.
historii toho bloku bohužel neznám jen že to bylo někdy potkaný kvůli selháni rozvodu, 1 píst měněný , přesahy jsou na všech válcích shodné +- 2 setiny objednal jsem 2 dírky