OI ASV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Foreste Foreste... jediný troll jsi tady ty...

Jinak nikde nevisím, že jsem podpořil TA technix, psal že má pevný sportovní podvozek a já jsem napsal že to bere ze správné strany. Ale takový manipulátor jako ty si to vždycky přetočí tak jak potřebuje, že


Ale jinak máš pravdu, v principu je mi to fakt u prdele :) ať si má každý co chce

Co se týče tohoto fora - chodí sem pár lidí, díky kterým to tady žije a ty to fakt nejsi....

Ale já jsem zapomněl, to je vlastně tvoje forum že ? (noteeth)


P.S. já mám na svých autech vždy HPčka, první sadu, tehdy na Favorita jsem si koupil někdy před 20 lety...
Kurde tvůj golf myslím pořád jen stál odstavený, čili jsi podvozek moc nevyzkoušel co ? (LOL)

Jinak počkám si až mi zařídíš ban.... (LOL)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:Foreste Foreste... jediný troll jsi tady ty...

Jinak nikde nevisím, že jsem podpořil TA technix, psal že má pevný sportovní podvozek a já jsem napsal že to bere ze správné strany. Ale takový manipulátor jako ty si to vždycky přetočí tak jak potřebuje, že


Ale jinak máš pravdu, v principu je mi to fakt u prdele :) ať si má každý co chce

Co se týče tohoto fora - chodí sem pár lidí, díky kterým to tady žije a ty to fakt nejsi....

Ale já jsem zapomněl, to je vlastně tvoje forum že ? (noteeth)


P.S. já mám na svých autech vždy HPčka, první sadu, tehdy na Favorita jsem si koupil někdy před 20 lety...
Kurde tvůj golf myslím pořád jen stál odstavený, čili jsi podvozek moc nevyzkoušel co ? (LOL)

Jinak počkám si až mi zařídíš ban.... (LOL)
Jen dalsi prukazny dukaz, ze jsi troll.

Paklize bych byl troll, jsem na foru zavisly. Nemam problem s tim prestat - a to je jeden z hlavnich rozdilu mezi nami, jakoz i fakt, ze zatimco ja jsem schopen doporucit turbodmychadlo, ty znas jedine mozne reseni: "VBcko, kurde!".

Jinak, opet se mylis, na tom podvozku jsem toho najezdil ~40tkm - co myslis, mel jsem moznost to odzkouset? Stacilo by "takove kapacite jako jsi ty" ~60tkm na vyzkouseni? A mimochodem, ja jsem ho vyzkousel na stejne pozvozkove platforme jako je v zadani inzeratu, takze to ma myslim dostatecnou vahu, vetsi, nezli montaz kdekoli jinde.

Co se meho pusobeni zde tyce, nemyslim si, ze bych tu byl az tak zcela a uplne postradatelny - i kdyz jsem tu nebyl aktivni, obraceli se na me lidi s radou o pomoc ohledne turbodmychadel prubezne ... kdyz jsem aktivni, je to v desitkach zprav tydne. Takze se opet mylis...ale to se trolum deje, to je zakladem jejich existence.

... chapu, ze ty se treba kopes do zadku, ale to neni muj pripad, takze dalsi prispevek az bude cas.

PS: paklize by mel tonnino zajem, podvozek muze byt na prodej
PSS: ban ti zarizovat nebudu, protoze tim by se akorat trol prizivil a dosahl by "nesmrtelnosti" ve forme mucednika ... navzdory tomu vsemu se domnivam, ze by ti pauza neuskodila
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 01 úno 2014, 16:39

podvozek

Příspěvek od tonnino »

Ja sem se jen priklonil k Viciho nazoru,a ted me tu shazuje,TA technix mi doporucil kamos,ze je to za dobry peniz a da se s tim jezdit,ja nemam v planu stim jezdit po okruhu,a byl i mi doporucen stelovak nez pevny.ale co se tyce podvozku nejsem znalec.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Re: podvozek

Příspěvek od standa123 »

tonnino píše:Ja sem se jen priklonil k Viciho nazoru,a ted me tu shazuje,TA technix mi doporucil kamos,ze je to za dobry peniz a da se s tim jezdit,ja nemam v planu stim jezdit po okruhu,a byl i mi doporucen stelovak nez pevny.ale co se tyce podvozku nejsem znalec.
Vem to tak ze chces mit silny auto....a pak setris na podvozku. Proste at je to jakakoli znacka....tak podvozek za 5000 prece nemuze fungovat. To uz raci sportovni ale pevnej. Proste ta technik za me ne.......a ikdyz pises ze auto budes mit na bezny jezdeni tak i tak bych si ho tam nedal. Muj nazor..... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Re: podvozek

Příspěvek od Milda92 »

tonnino píše:Ja sem se jen priklonil k Viciho nazoru,a ted me tu shazuje,TA technix mi doporucil kamos,ze je to za dobry peniz a da se s tim jezdit,ja nemam v planu stim jezdit po okruhu,a byl i mi doporucen stelovak nez pevny.ale co se tyce podvozku nejsem znalec.
Nejlepší bude vyzkoušet sám po pár zkušenostech kdy to budeš kupovat na dvakrát zjistíš co je lepší.Každopádně musím souhlasit tyhle levný podvozky jsou vymlacený během pár tisic km.A pokud jsi člověk jako většina lidi tu co si na autě zakládá radši pošetři.Ale je to tvé rozhodnutí nikdo ti za něj nadávat nebude.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: podvozek

Příspěvek od Jarda S. »

tonnino píše:Ja sem se jen priklonil k Viciho nazoru,a ted me tu shazuje,TA technix mi doporucil kamos,ze je to za dobry peniz a da se s tim jezdit,ja nemam v planu stim jezdit po okruhu,a byl i mi doporucen stelovak nez pevny.ale co se tyce podvozku nejsem znalec.
věř že nedá .... (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Kuřáci i alkoholici taky tvrdí, že můžou kdykoliv přestat. ;)

Nedej na rady těch co na autě šetří, nejlepší je se v takovém autě svézt a pak zkusit s kvalitním podvozkem a rozhodnout se zda stojí zato šetřit.
Naposledy upravil(a) favo dne 15 úno 2016, 19:01, celkem upraveno 1 x.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Ty vole máme tu pokračovanie (LOL) (LOL) (offtopic)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: podvozek

Příspěvek od marena tdi »

tonnino píše:TA technix mi doporucil kamos,ze je to za dobry peniz a da se s tim jezdit,ja nemam v planu stim jezdit po okruhu,a byl i mi doporucen stelovak nez pevny.ale co se tyce podvozku nejsem znalec.
Měl jsem možnost si vyzkoušet tenhle podvozek na Touranu a Octavia II. Oboje auta měla 18 a 19 kola a byl jsem mile překvapen charakteristikou podvozku . Cena je přijatelná pro normálního člověka .

http://podvozek.heureka.cz/ap-sportfahr ... t-30-50mm/

Než kupovat ten TA Tachnix .

http://podvozek.heureka.cz/ta-technix-s ... -1u-kombi/
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

AP Sportfahrwerke vs TA Technix ? Vybral sis špatnou variantu na srovnávání.

AP-čko co se týče jízdních vlastností úplně stejný jako TA. Skáče to jako koza, do zatáček uskakuje...

Obrovská nevýhoda AP-čka oproti TA je ta že se AP-čko nedá snížit tak jako TA. Takže pro mě jsou to vyhozené peníze za AP když to stejný můžu mít za 5000Kč a můžu si to snížit o dost víc a jízní vlastosti stejné.

A nemelte mě tady zase sračky že jsem nikdy nejel na sportovním podvozku. Jel a nedá se to srovnávat s AP ani s TA-čkem samozřejmě.

Jo a osobně mám TA-čko, ne modrý pružiny ale červené, má lepší tlumiče. A jsem spokojený, co jsem od toho chtěl jsem dostal. Nevrže, tlumiče po 2 rokách OK. Nevím asi jezdím rozumně ale nikdy mě to neustřelilo v zatáčce. Toť můj názor na TA-čko.

A když už jste tak chytrý, tak nevíte jednu důležitou věc. TA-technix a AP-Sportfahrwerke vyrábí jedna a ta samá fabrika. Nikde to nevyčtete samozřejmě, tak se o to ani nesnažte, stačí mít ale známost a dovíte se že je tomu tak.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Hromy22 píše:A když už jste tak chytrý, tak nevíte jednu důležitou věc. TA-technix a AP-Sportfahrwerke vyrábí jedna a ta samá fabrika. Nikde to nevyčtete samozřejmě, tak se o to ani nesnažte, stačí mít ale známost a dovíte se že je tomu tak.
Tomu bych úplně nevěřil, TA se dělá v různých fabrikách v číně, není to výrobce, ale jen prodejní značka, stejně jako JOM. AP používá tlumiče AL-KO, stejně jako podvozky Weitec, KW (kromě var. 2 a výše), a další...
Ale je to stejně jedno, ne? ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

turbo kamna power píše:
Hromy22 píše:A když už jste tak chytrý, tak nevíte jednu důležitou věc. TA-technix a AP-Sportfahrwerke vyrábí jedna a ta samá fabrika. Nikde to nevyčtete samozřejmě, tak se o to ani nesnažte, stačí mít ale známost a dovíte se že je tomu tak.
Tomu bych úplně nevěřil, TA se dělá v různých fabrikách v číně, není to výrobce, ale jen prodejní značka, stejně jako JOM. AP používá tlumiče AL-KO, stejně jako podvozky Weitec, KW (kromě var. 2 a výše), a další...
Ale je to stejně jedno, ne? ;)

Je to jedno :)
Uživatelský avatar
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Než TAčko tak raději jezdit zlatý seriový vyteklí tlumiče!!!
Je to mrdka všech mrdek a víc než 50km/h bych stím nejezdil!
Sám sem ho měl týden v autě a jak rychle letěl! Nezahrávejte si...je to nejen váš život ale i lidí kolem vás...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jenže tohle lidem co obrací každou korunu, ale chtějí za každou cenu i to na co prostě nemají, jen těžko vysvětlíš.
Obzvláště když se pak najdou tací co ti napíší že je to naprosto v pohodě, ale nemají s čím srovnávat, protože na kvalitním podvozku nikdy nejeli a pokud ano a tvrdí že tam rozdíl není, tak potom jim nepatří volant do ruk.
Znal jsem pár lidí co tvrdili že Olcit má super jízdní vlastnosti a na silnici sedí jak přilepenej. Měl jsem tu čest se svézt a do smrti na to nezapomenu.
Ono né každej má koule nato poplivat to si koupil.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Rouballik
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 06 kvě 2007, 17:38

Příspěvek od Rouballik »

Když tohle téma čtu tak musím říct, že tady je zase honiego některých uživatelů a samá omáčka a minimum informací.

Zareaguju na pár příspěvků a pak si dovolim dát vám nějaké informace, ať se neusíte ztrapňovat informace, který jste slyšeli od kamaráda co má kamaráda co měl kamaráda a tomu kamarádovi jeho kamaráda vytekl TATechnix, který teda sice nenamontoval dobře ale je to sračka (noteeth)
standa123 píše:Vem to tak ze chces mit silny auto....a pak setris na podvozku. Proste at je to jakakoli znacka....tak podvozek za 5000 prece nemuze fungovat.
Funguje. Sériový podvozek stojí obdobné peníze. Je to pouze o tom jak moc jsi schopen ušetřit náklady z rozsahu tzn jak moc jsi schopen vyrobit a prodat podvozků, aby jsi ušetřil na výrobě. To, že někdo prodává H&P za 30 neznamená že výrobní cena je vyšší než 4000 Kč.


A tě ty informace bez omáčky.

1) Sportovní podvozek není stavitelný podvozek. To jsou úplně jiné díly, takže když porovnáváte sportovní podvozek se stavitelným je to asi jako když hodnotíte VW Lupo a VW Transporter z hlediska nákladového prostoru. Je asi jasné, že Transporter vyhraje.

Bohužel lidi se této chyby dopouští. Říkají TATechnix je sračka - myslí tím stavitelný podvozek a hodnotí i sportovní podvozky a jiné díly.

Stavitelný podvozek pokud myslíme výškově stavitelný je pouze posuvná pružina po tlumiči, kde tlumič je nastaven na to, aby fungoval v extrému. Tyto podvozky ať stojí 5 nebo 25 tis tak jsou tvrdší protože mají vyšší mrtvou váhu a celkově je to dáno konstrukcí. Stavitelný podvozek samozřejmě není podvozek s efektivním rozsahem 15mm.. Také je rozdíl mezi stavitelným podvozkem a podvozkem s nastavením průtoku oleje..

Sportovní podvozek to je přesně sestavený komplet sportovního tlumiče a pružiny, kde prim hrají jízdní vlastnosti a projev na vozidle.

To je to první co si musíte v hlavě srovnat že ten JOM nebo TA Tenchnik nebo AP nejde hodnotit jako chytrá horákyně podle toho co říkal kamarád...

-------

2) Montáž
Podvozky za 5 tis se dostávají do rukou mnohem více joudům než podvozky za 30. On když někdo má 30 litrů na podvozek, tak ho nemontuje před panelákem. On když někdo má 30 litrů na podvozek tak nevyndává pružiny a kostky. On když někdo má 30 litrů na podvozek tak je schopen zajistit montáž alespoň dle servisní příručky výrobce vozidla.. On když někdo má 30 tis na podvozek má i na kvalitní kola..

i) Vyhazování pružin a kostek. To lidi často dělají, aby dosáhly nižšího snížení. Samozřejmě se to dělá na těch levných podvozcích.. Málokdo si zprasí podvozek za 30.. Taková úprava má za následek skákání, tvrdost, šílené jízdní vlastnosti. Za což samozřejmě na forech může ten číňan co to vyrobil... Je to asi stejný jako bych si u kalkulačky vydloupnul display a pak psal po forech, že to bez něj nejde. Lidi jsou akorát za pitomce..

ii) Bohužel odbornost autoservisů je tristní. Oni ty kluci ušatý ani nevěděj, že při výměně sériových personů je nutné povolovat silentbloky a ramena. Nebo spíš to nedělaj protože nemaj geometrii a nebo se prostě bojej, že to nepovolej. No ale vida, když se snižuje tak je to nutný. Když se to neudělá tak se silentbloky zkroutí. Výsledkem je skokan na kolech a mlátička na kolech. Ideální je to zkombinovat s debilitou v prvním odstavci a pak se vybrečet na číňanovi.

iii) Ten kdo o autech ví alespoň pramálo si určitě všimnul, žena zimních 15kách a letních 17kách je to trošku jiný pojezd. Takže když se na Golfa 3 daj 19ky co tam logicky váhově nemaj co dělat a zkombinuje se to debilitou i) nebo ii) tak je to zážitek za který může určitě číňan...

---------

3) Prznitelé s egem
Pak je tu kategorie lidí, kteří jsou jak houby co nasávaj informace od kamarádů a pouští takové různé plky.. Vlastní zkušenosti žádný ale jsou na forech a FB aktivní. Tyhle lidi napáchaj takový škody.. Nakonec si koupí polskou distribuci Billsteinů a šoupnou k tomu nějaký sportovní pružiny a s kompletem naprosto nefunkčního podvozku se bijí v prsa jak je to skvělý oproti podvozku, který nikdy nesedlali.

------------------

4) Stavitelný podvozek se musí nastavit. Nastavení stavitelného podvozku sešroubuju to na doraz není funkční. Musí se to prostě nastavit, což chce čas a pak to funguje

Jak vypadá například funkční stavitelný podvozek TATechnix?
- neskáče
- je tvrdý jak AP, H&R, Weitec v téhle kategorii
- má přijatelné jízdní vlastnosti
- nic nemlátí ani neskáče

--------

Takové zhodnocení. Protože máme špičkově vybavenou dílnu a montáží sportovních podvozků obecně se zabýváme tak můžu konstatovat následující:

-> Stavitelný podvozek je stavitelný podvozek a pokud nemá stavitelný průtok oleje, tak je to stejná konstrukce, která nikdy nebude lepší. Prostě je to tvrdší a nabízí to za to možnost podvozek vyštelovat. Můžete za to vyhodit klidně 25 tis ale bude to stále stavitelný podvozek.
Jako optimální se nám pro Fabii 1 ukázal podvozek od APčka: https://vwshop.cz/vyskove-stavitelne-po ... werke.html Nabízí za investované peníze nejvíce. U dražších podvozků je to tzv 90/10 tzn za 90% peněz už jen 10% navíc. Co se týče TATechnix. Tenhle výrobce má své místo, protože ve své kategorii s JOMy a podobně je to výrobce, který zaručí diametrální rozdíl v kvalitě. Reklamací nám dělá zhruba 7x méně než JOM. Dá se říct, že je to nejlepší výrobce ve své třídě opakuji ve své třídě.


-> sportovní podvozek
- Tady ta kategorie je šíleně zatížená právě problémem číslo 1) a to, že lidi jsou natolik nevzdělaní, že nepoznají rozdíl mezi sportovní a stavitelným podvozkem. Zde se dá říct, že když porovnám stavík do TAčka a sportovní od TAčka: https://tatechnix.cz/43814-sportovni-po ... 39544.html , tak je zde řádový rozdíl v jízdním projevu. Taky jsme porovnávali ostatní stavíky z vyšších kategorií a musím konstatovat, že se prostě ani k těmto levným sportovním podvozkům neblíží. Chápu, že takto informace tne do ega hodné honiegů, ale to jsou reálné zkušenosti.

Podvozky za 30 tis v této kategorii mají svůj smysl při extrémním výkonu a nebo na okruhy. Na jízdu po běžných silnicích nedokáže 95% řidičů poznat rozdíl mezi AP a H&R.. Samozŕejmě na M-ka BMW, GTI, Rka, 6ti hrnky by se mělo u AP začínat. Jsou to těžké výkonné motory. Koupí drahého podvozku chybu nikdy neuděláte, takže takovéty šikanózní egoistické názory, že je drahý podvozek jediné dobré řešení je kravina. Je to výborné řešení z hlediska vlastností - nemusí být dobré z hlediska investované ceny. Nemusí to být dobré řešení z hlediska výběru druhu podvozku. Naopak u levných podvozků se dá udělat chyba větší, ale to už zase záleží na jiných faktorech které to ovlivňují..

Já osobně žiju na zemi, takže chápu, proč někdo nechce do fabie za 50 dávat podvozek za 40.. Pro takového člověka je potřeba hledat řešení a nebýt za zakomplexovaného blba co si mele tu svoji, že jen podvozek za 40 je řešení.
Naposledy upravil(a) Rouballik dne 20 lis 2018, 15:27, celkem upraveno 1 x.
ZZZzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“