no, já mám zkušenost (ale na Golfu mk3) jak s TA pevným i stavitelným, tak s AP stavitelným, tak si myslím, že můžu porovnat:
TA pevný "sportovní" podvozek: vzhledem k směšné ceně jsem nečekal vůbec nic, ale příjemně mě překvapil. Je trochu tužší oproti sérii, ale pořád hodně komfortní, na denní ježdění úplná pohoda. Horší je to při pokusu o nějakou sportovnější jízdu - je na to prostě příliš měkký.
TA výškově stavitelný - úplný opak oproti TA pevnému - je tvrdý jak beton. Na hladké silnici paráda, horší je to na rozbité silnici, tlumiče si s nerovnostmi moc neví rady a tvrdé pružiny jim v tom moc nepomáhají. Je to prostě skákadlo, za málo peněz, málo muziky. Na leštěnku, která najede 2000 pomalých km za rok proč ne, na daily bych to nechtěl.
AP výškově stavitelný - podobně tvrdý jak TA stavitelný, hlavně při nízkých rychlostech. Překvapení nastává, když se trochu přitlačí na pilu, tlumiče celkem fungují i na nerovnostech a neodskakuje to tolik jako TA. Celkově stabilnější pocit z vozu. Už jen kvalita zpracování o vesmír jinde oproti TA. Na daily auto je to tak na hraně, na víkendovku ideální volba.
OI ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Zapomínáš na to, že stavíky jsou spíše na ladění vozidla. Hodně lidí si stavíka zabije tím, že ho nedokáže nainstalovat. Nikomu to nemám za zlé, protože ani autorizovaný servis neumí vyměnit sériové tlumiče natož, aby zvládli stavitelný podvozek.
Základ je podvozek řádně vyštelovat, udělat GEO a povolit silentbloky při instalaci. V neposlední řadě vystavit tyčky stabíku pod verze auta má tyčky z tlumiče.
Základ je podvozek řádně vyštelovat, udělat GEO a povolit silentbloky při instalaci. V neposlední řadě vystavit tyčky stabíku pod verze auta má tyčky z tlumiče.
ZZZzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ
Ahojte ,ASV nejde do tahu kedy by malo zabrat turbo nič je to proste ako hladky dizel, do nudzaku to nepada,kontrolka nesviety žiadna. vo Vagu to je čisté . hadičky podtlakove som ešte nekontroloval iba majitel skušal odpajat udajne vahu a že vtedy to zase leti ako blázen .. zajtra mi to doveze dneska som robi iba diag. napada ma že ked odpoji vahu a zase to ide tak akoma ta vaha vdzuchu nebude snou niečo v poriadku respektive vyskušals by som ju aspon vyčistit, Vdaka za rady
Asi by som začal logovaním, čiže 3,8,11 a uvidíš potom kde začať, ale ak odpoji vahu nemoze to letiet ako blazon kedze nahradna hodnota je 520 mg, a to je malo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Takže nemusím sa báť keď dám hybrid turbo,race 520,12mm hlavu že by sa mi motor pri 220ps rozletel? Chcem ten výkon bezpečný pre motor..Samozrejme potencial nebudem využívať stále..Občas mu dvihnem mandle ale nebudem to preháňať..A ešte som čítal že 12mm hlava namáha moc rozvody.. Takže keď si kúpim INA rozvody tak ich mám meniť skorej? O kolko? Je tam realna možnosť že by to neudržal remeň na rozvodoch a praskol by? Plus nejaké rady ohladom takého výkonu ak má alebo skúsenosti,poznatky nejaké by sa mi hodili čo môžem očakávať.Ďakujem.
Takže nemusím sa báť keď dám hybrid turbo,race 520,12mm hlavu že by sa mi motor pri 220ps rozletel? Chcem ten výkon bezpečný pre motor..Samozrejme potencial nebudem využívať stále..Občas mu dvihnem mandle ale nebudem to preháňať..A ešte som čítal že 12mm hlava namáha moc rozvody.. Takže keď si kúpim INA rozvody tak ich mám meniť skorej? O kolko? Je tam realna možnosť že by to neudržal remeň na rozvodoch a praskol by? Plus nejaké rady ohladom takého výkonu ak má alebo skúsenosti,poznatky nejaké by sa mi hodili čo môžem očakávať.Ďakujem.