Brzdy - O2 Combi - Original, Economy, Ate, Meyle
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Brzdy - O2 Combi - Original, Economy, Ate, Meyle
Zdravím Vás všechny po delší době,
asi tady těch témat bude hodně, ale všeobecně řešíte brzdy a já si myslím, že moje situace bude trošku jiná, proto si dovolím otevřít nové vlákno.
Mám na O2 Combi (2.0Tdi) najeto 190 000 km a předpokládám, že půjde brzy do světa (mám takový pocit, že lepší prodat do 200k km než po 200k km). Budu na jaře měnit přední gumy a na řadu půjdou i desky a kotouče.
Je možné, že s tím autem ještě pár tisíc najedu (snad do těch 200 tisíc) a nechci, aby mi auto pískalo nebo abych teď ušetřil pár stovek navíc a nakonec stejně musel kupovat brzdy nové.
Co jsem četl, tak hromada lidí si stěžuje na ATE, že se zkroutí. Doporučují originály a asi se ani nedivím. Mít to auto ještě na 50 000km, tak jdu do originálů, protože vím, že by neměly být problémy.
Na zadek jsem dával loni Meyle (kvůli ceně), ale na přední část, která je nejdůležitější nevím nevím, zda do této značky jít. Rozdíl mezi originálem a meyle jsou cca. 2 000 Kč.
Pak tu je možnost Škoda Economy, což jsou díly, které jsou levnější než origo a měly by být na podobné kvalitě a jsou určeny pro auta starší 5 let. O zkušenostech s tímto druhem zboží jsme se moc nedočetl. Oficiální letáčky škodovky neberu jako zkušenost, ale jako marketing.
Co byste dělali vy? Čemu byste se vyhnuli. Jezdím jako člověk, stylem brzda plyn nejezdím a současný stav (origo) mi bohatě stačí. Chci jen brzdy, se kterými nebudu mít problémy a za který třeba nemusím platit cenu originálu, když to auto stejně mít dlouho nebudu.
Díky Pavel
asi tady těch témat bude hodně, ale všeobecně řešíte brzdy a já si myslím, že moje situace bude trošku jiná, proto si dovolím otevřít nové vlákno.
Mám na O2 Combi (2.0Tdi) najeto 190 000 km a předpokládám, že půjde brzy do světa (mám takový pocit, že lepší prodat do 200k km než po 200k km). Budu na jaře měnit přední gumy a na řadu půjdou i desky a kotouče.
Je možné, že s tím autem ještě pár tisíc najedu (snad do těch 200 tisíc) a nechci, aby mi auto pískalo nebo abych teď ušetřil pár stovek navíc a nakonec stejně musel kupovat brzdy nové.
Co jsem četl, tak hromada lidí si stěžuje na ATE, že se zkroutí. Doporučují originály a asi se ani nedivím. Mít to auto ještě na 50 000km, tak jdu do originálů, protože vím, že by neměly být problémy.
Na zadek jsem dával loni Meyle (kvůli ceně), ale na přední část, která je nejdůležitější nevím nevím, zda do této značky jít. Rozdíl mezi originálem a meyle jsou cca. 2 000 Kč.
Pak tu je možnost Škoda Economy, což jsou díly, které jsou levnější než origo a měly by být na podobné kvalitě a jsou určeny pro auta starší 5 let. O zkušenostech s tímto druhem zboží jsme se moc nedočetl. Oficiální letáčky škodovky neberu jako zkušenost, ale jako marketing.
Co byste dělali vy? Čemu byste se vyhnuli. Jezdím jako člověk, stylem brzda plyn nejezdím a současný stav (origo) mi bohatě stačí. Chci jen brzdy, se kterými nebudu mít problémy a za který třeba nemusím platit cenu originálu, když to auto stejně mít dlouho nebudu.
Díky Pavel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to je furt dokola kotouče tam můžeš hodit i ty nejlevnější z nedozrálého bambusu,
problém je s destičkama ty přehřívají kotouče a třepou s volantem,
to si po leta nechtějí připustit dodavatelé dílů tak znás dělají pitomce, ted se situace zlepšila že kovové částice v deskách působí jako antikoncepce v rozmnožování ryb tak jsou desky jako brikety a nejsou ke kotoučům tak brutální, že je vlní,
u laciných třeba starline kov zmizel a ok, nevím teda na II tam jsem je nedával dávám Eicer z kel, socky jsou spokojené
kdo má prachy dám podle přání
problém je s destičkama ty přehřívají kotouče a třepou s volantem,
to si po leta nechtějí připustit dodavatelé dílů tak znás dělají pitomce, ted se situace zlepšila že kovové částice v deskách působí jako antikoncepce v rozmnožování ryb tak jsou desky jako brikety a nejsou ke kotoučům tak brutální, že je vlní,
u laciných třeba starline kov zmizel a ok, nevím teda na II tam jsem je nedával dávám Eicer z kel, socky jsou spokojené
kdo má prachy dám podle přání

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Ale já jsem přeci o žádných Eicer pro socky nebo laciných Starlinech nepsal.
Píšete, že kotouče můžu hodit jakékoli. Já zase po zkušenostech vím, že kombinace některých desek s kotoučema jsou špatný. Prostě hvízdají a dělají bordel. Proto jsem se tu chtěl zeptat zkušenějších. Nemyslím si, že kombinace čehokoli je ideální.
Vaše odpověď mi upřímně moc nepomohla, přesto děkuji.
Píšete, že kotouče můžu hodit jakékoli. Já zase po zkušenostech vím, že kombinace některých desek s kotoučema jsou špatný. Prostě hvízdají a dělají bordel. Proto jsem se tu chtěl zeptat zkušenějších. Nemyslím si, že kombinace čehokoli je ideální.
Vaše odpověď mi upřímně moc nepomohla, přesto děkuji.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
když jezdíš jako člověk tak dej stejný kotouče a stejný desky (výrobce) přeci jen jsou testovaný spolu
na škoda dílech si porovnej ceny není to tak drahý
http://www.skoda-dily.cz/eshop/jzw61530 ... x25mm.html
na škoda dílech si porovnej ceny není to tak drahý
http://www.skoda-dily.cz/eshop/jzw61530 ... x25mm.html
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
roman1648
NK a APM mi nic neříká, proto raději to ATE nebo Meyle
Meyle mají výhodu ceny a to, že nereznou. Bojím se však toho pískání
[/quote]
-------------------------------------------------------------------------------------
pokud tě to uklidní tak kombinaci Meyle Pd kotouče a desky textar slouží v pohodě bez přídavných efektů
NK a APM mi nic neříká, proto raději to ATE nebo Meyle
Meyle mají výhodu ceny a to, že nereznou. Bojím se však toho pískání

-------------------------------------------------------------------------------------
pokud tě to uklidní tak kombinaci Meyle Pd kotouče a desky textar slouží v pohodě bez přídavných efektů

Naposledy upravil(a) haromax dne 15 úno 2016, 16:11, celkem upraveno 1 x.
Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
slovacek.milos
Nemám zapotřebí se hádat na diskusním fóru s někým, koho osobně neznám. Bezpochyby rozumíš víc autům. Jestli si chceš na mě honit EGO otázkou typu: "a víš jaký je princip toho pískání?", tak si ušetři čas a nevšímej si tohoto vlákna. Google používat umím a věř mi, kdybych našel odpověď na svou otázku, tak se tu neptám. Jestli ti to vadí, nereaguj.
Jsou tu ostatní lidi, kteří toho neví tolik, co ty, ale přesto dokážou přijít s rozumnou odpovědí. Například haromax mi napsal kombinaci, se kterou nejsou problémy. To je panečku odpověď. Mě upřímně nezajímá co montuješ sockám, jestli máte Starline kov nebo jak působí kovové částice v deskách.
Mám auto, chci na něj koupit brzdy a váhám. Diskuse je od slova diskutovat, tak se tu ptám.
Pokaždé, u každého vlákna se tu najdou borci světa, kteří vědí všechno nejlíp. Díky za to, že existují i normální lidi, kteří toho neví tolik, ale přesto dokážou poradit
Nemám zapotřebí se hádat na diskusním fóru s někým, koho osobně neznám. Bezpochyby rozumíš víc autům. Jestli si chceš na mě honit EGO otázkou typu: "a víš jaký je princip toho pískání?", tak si ušetři čas a nevšímej si tohoto vlákna. Google používat umím a věř mi, kdybych našel odpověď na svou otázku, tak se tu neptám. Jestli ti to vadí, nereaguj.
Jsou tu ostatní lidi, kteří toho neví tolik, co ty, ale přesto dokážou přijít s rozumnou odpovědí. Například haromax mi napsal kombinaci, se kterou nejsou problémy. To je panečku odpověď. Mě upřímně nezajímá co montuješ sockám, jestli máte Starline kov nebo jak působí kovové částice v deskách.
Mám auto, chci na něj koupit brzdy a váhám. Diskuse je od slova diskutovat, tak se tu ptám.
Pokaždé, u každého vlákna se tu najdou borci světa, kteří vědí všechno nejlíp. Díky za to, že existují i normální lidi, kteří toho neví tolik, ale přesto dokážou poradit

Re: Brzdy - O2 Combi - Original, Economy, Ate, Meyle
Styl jízdy stejnej jak popisuješ, auto taky stejný. Předek i zadek mám desky a kotouče Zimmermann, zatím bez problémů (předek 16tkm) a za rozumnej peníz.
Tím ale nechci říct že si ho nemůžeš založit, jen já osobně bych s tím neztrácel čas 
Tady souhlasím s Milošem, prdlajs jiná situace, pořád dokola, tyhle témata o kotoučích a deskách plní net a mají z 99,9% stejnej průběhpavliczeck píše:asi tady těch témat bude hodně, ale všeobecně řešíte brzdy a já si myslím, že moje situace bude trošku jiná, proto si dovolím otevřít nové vlákno.


Člověk se pořád učí.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Brzdy - O2 Combi - Original, Economy, Ate, Meyle
[quote="šulda"]
ono v minulosti to byl někdy horor cokoliv vybrat, sklamal i motorkraft i autorizák, tak se těm tématům ani nedivím, otravovat se s reklamacema, nebo debatama o vůli v nájojích, leštění měření a jiné vychytávky, které mi jsou i k smíchu,po tom co jsem všechno viděl brzdit ,
co vidím tak po tom zákonu o rybách se pískání a třepání zlepšilo u všech značek, uvidíme jak to bude s výdrží už jsem měl desky na plech za 8OOO km
ono v minulosti to byl někdy horor cokoliv vybrat, sklamal i motorkraft i autorizák, tak se těm tématům ani nedivím, otravovat se s reklamacema, nebo debatama o vůli v nájojích, leštění měření a jiné vychytávky, které mi jsou i k smíchu,po tom co jsem všechno viděl brzdit ,
co vidím tak po tom zákonu o rybách se pískání a třepání zlepšilo u všech značek, uvidíme jak to bude s výdrží už jsem měl desky na plech za 8OOO km

kombinace Textar + Textar mě nezklamala nikdy ani na OI kde se všechno vlní jako tsunami. Desky sice ubývají, ale kotouče z toho důvodu možná drží,nic nepíská. Jinak na OII 280mm v drtivé většině TRW a za ta léta ani jedna reklamace.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI