Brzdy - O2 Combi - Original, Economy, Ate, Meyle

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Brzdy - O2 Combi - Original, Economy, Ate, Meyle

Příspěvek od pavliczeck »

Zdravím Vás všechny po delší době,

asi tady těch témat bude hodně, ale všeobecně řešíte brzdy a já si myslím, že moje situace bude trošku jiná, proto si dovolím otevřít nové vlákno.

Mám na O2 Combi (2.0Tdi) najeto 190 000 km a předpokládám, že půjde brzy do světa (mám takový pocit, že lepší prodat do 200k km než po 200k km). Budu na jaře měnit přední gumy a na řadu půjdou i desky a kotouče.

Je možné, že s tím autem ještě pár tisíc najedu (snad do těch 200 tisíc) a nechci, aby mi auto pískalo nebo abych teď ušetřil pár stovek navíc a nakonec stejně musel kupovat brzdy nové.

Co jsem četl, tak hromada lidí si stěžuje na ATE, že se zkroutí. Doporučují originály a asi se ani nedivím. Mít to auto ještě na 50 000km, tak jdu do originálů, protože vím, že by neměly být problémy.

Na zadek jsem dával loni Meyle (kvůli ceně), ale na přední část, která je nejdůležitější nevím nevím, zda do této značky jít. Rozdíl mezi originálem a meyle jsou cca. 2 000 Kč.

Pak tu je možnost Škoda Economy, což jsou díly, které jsou levnější než origo a měly by být na podobné kvalitě a jsou určeny pro auta starší 5 let. O zkušenostech s tímto druhem zboží jsme se moc nedočetl. Oficiální letáčky škodovky neberu jako zkušenost, ale jako marketing.

Co byste dělali vy? Čemu byste se vyhnuli. Jezdím jako člověk, stylem brzda plyn nejezdím a současný stav (origo) mi bohatě stačí. Chci jen brzdy, se kterými nebudu mít problémy a za který třeba nemusím platit cenu originálu, když to auto stejně mít dlouho nebudu.

Díky Pavel
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to je furt dokola kotouče tam můžeš hodit i ty nejlevnější z nedozrálého bambusu,

problém je s destičkama ty přehřívají kotouče a třepou s volantem,

to si po leta nechtějí připustit dodavatelé dílů tak znás dělají pitomce, ted se situace zlepšila že kovové částice v deskách působí jako antikoncepce v rozmnožování ryb tak jsou desky jako brikety a nejsou ke kotoučům tak brutální, že je vlní,
u laciných třeba starline kov zmizel a ok, nevím teda na II tam jsem je nedával dávám Eicer z kel, socky jsou spokojené

kdo má prachy dám podle přání ;)
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

Ale já jsem přeci o žádných Eicer pro socky nebo laciných Starlinech nepsal.

Píšete, že kotouče můžu hodit jakékoli. Já zase po zkušenostech vím, že kombinace některých desek s kotoučema jsou špatný. Prostě hvízdají a dělají bordel. Proto jsem se tu chtěl zeptat zkušenějších. Nemyslím si, že kombinace čehokoli je ideální.

Vaše odpověď mi upřímně moc nepomohla, přesto děkuji.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Na běžný ježdění dáváme NK jak kotouče i desky z APM a zatím nebyl problém...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="pavliczeck"]. Já zase po zkušenostech vím, že kombinace některých desek s kotoučema jsou špatný. Prostě hvízdají a dělají bordel.

a víš jaký je princip toho pískání ?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ja mam na Toyote desky i kotouce Brembo,obcas to piskne,to jo,ale brzdi to dobre,nevlni se to,neresim..
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

slovacek.milos

Princip neznám, ale dokážu používat Google, takže:
- špatná kombinace desek a kotoučů
- špinavé desky/kotouče
- poničené desky

roman1648

NK a APM mi nic neříká, proto raději to ATE nebo Meyle

Meyle mají výhodu ceny a to, že nereznou. Bojím se však toho pískání :|
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

když jezdíš jako člověk tak dej stejný kotouče a stejný desky (výrobce) přeci jen jsou testovaný spolu

na škoda dílech si porovnej ceny není to tak drahý
http://www.skoda-dily.cz/eshop/jzw61530 ... x25mm.html
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="pavliczeck"]slovacek.milos

dokážu používat Google, takže

si nagogluj tu nejlepší kombinaci a neptej se ;)
haromax
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 25 kvě 2006, 15:57
Odpovědi: 0
Bydliště: morava

Příspěvek od haromax »

roman1648

NK a APM mi nic neříká, proto raději to ATE nebo Meyle

Meyle mají výhodu ceny a to, že nereznou. Bojím se však toho pískání :|[/quote]
-------------------------------------------------------------------------------------
pokud tě to uklidní tak kombinaci Meyle Pd kotouče a desky textar slouží v pohodě bez přídavných efektů ;)
Naposledy upravil(a) haromax dne 15 úno 2016, 16:11, celkem upraveno 1 x.
Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

Originální sada:

2x 1548 Kč
1x 1573 Kč
= 4 669 Kč

Meyle platinum:

2x 829 Kč
1x 999 Kč
= 2 657 Kč

To je ten rozdíl 2000 Kč. Proto váhám, jestli jít do investice o 2 000 Kč víc, když auto půjde stejně za chvíli do světa.
pavliczeck
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 led 2015, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od pavliczeck »

slovacek.milos

Nemám zapotřebí se hádat na diskusním fóru s někým, koho osobně neznám. Bezpochyby rozumíš víc autům. Jestli si chceš na mě honit EGO otázkou typu: "a víš jaký je princip toho pískání?", tak si ušetři čas a nevšímej si tohoto vlákna. Google používat umím a věř mi, kdybych našel odpověď na svou otázku, tak se tu neptám. Jestli ti to vadí, nereaguj.

Jsou tu ostatní lidi, kteří toho neví tolik, co ty, ale přesto dokážou přijít s rozumnou odpovědí. Například haromax mi napsal kombinaci, se kterou nejsou problémy. To je panečku odpověď. Mě upřímně nezajímá co montuješ sockám, jestli máte Starline kov nebo jak působí kovové částice v deskách.

Mám auto, chci na něj koupit brzdy a váhám. Diskuse je od slova diskutovat, tak se tu ptám.

Pokaždé, u každého vlákna se tu najdou borci světa, kteří vědí všechno nejlíp. Díky za to, že existují i normální lidi, kteří toho neví tolik, ale přesto dokážou poradit :)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1430
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Re: Brzdy - O2 Combi - Original, Economy, Ate, Meyle

Příspěvek od šulda »

Styl jízdy stejnej jak popisuješ, auto taky stejný. Předek i zadek mám desky a kotouče Zimmermann, zatím bez problémů (předek 16tkm) a za rozumnej peníz.
pavliczeck píše:asi tady těch témat bude hodně, ale všeobecně řešíte brzdy a já si myslím, že moje situace bude trošku jiná, proto si dovolím otevřít nové vlákno.
Tady souhlasím s Milošem, prdlajs jiná situace, pořád dokola, tyhle témata o kotoučích a deskách plní net a mají z 99,9% stejnej průběh (noteeth) Tím ale nechci říct že si ho nemůžeš založit, jen já osobně bych s tím neztrácel čas ;)
Člověk se pořád učí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Brzdy - O2 Combi - Original, Economy, Ate, Meyle

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="šulda"]

ono v minulosti to byl někdy horor cokoliv vybrat, sklamal i motorkraft i autorizák, tak se těm tématům ani nedivím, otravovat se s reklamacema, nebo debatama o vůli v nájojích, leštění měření a jiné vychytávky, které mi jsou i k smíchu,po tom co jsem všechno viděl brzdit ,

co vidím tak po tom zákonu o rybách se pískání a třepání zlepšilo u všech značek, uvidíme jak to bude s výdrží už jsem měl desky na plech za 8OOO km :o
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

kombinace Textar + Textar mě nezklamala nikdy ani na OI kde se všechno vlní jako tsunami. Desky sice ubývají, ale kotouče z toho důvodu možná drží,nic nepíská. Jinak na OII 280mm v drtivé většině TRW a za ta léta ani jedna reklamace.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“