Těsně před chcípnutím je tam 18 bar, pak 3,6 bar a po chcípnutí je tam 1,8bar.slovacek.milos píše:je to tak že motor běží a skočí tam 3,6 a chcípne nebo po chcípnutí je 3.6 ? což je nepřesný tlakoměr nebo čerpadlo v nádrži,kaad píše: při jízdě do kopce 995bar při samovolném zhasnutí motoru 3,6bar. Max. 1183bar min. 3,6bar.
ted to chce najít odpověd na otázku zda tento motor potřebuje imobilizer pořád nebo jen pro start
Hyundai Santafé 2,0CRDi chcípá motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Čeče, tak tím si nejsem úplně jistý, ale když to zhasne rožnou se všechny kontrolky vč. žhavení, diagnostiky motoru a myslím, že i imobilizér. Pro jistotu to ještě dnes zkontroluju.slovacek.milos píše:a když to skape tak se rožne szmbol klíče s imobilizerem??
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Ještě mně tak napadlo: jak je u tohoto motoru vyřešeno jeho zhasínání? Myslím tím zda je na čerpadle nebo uvnitř nějaký STOPventil nebo je to jen tak, že se přeruší prostě proud do podávacího čerpadla? Což se mně zdá jako blbost, protože pokud by to čerpadlo u nádrže přestalo fachčit, tak motor by ještě chvíli bral palivo z paliváče a potrubí, čímž by všechno vyprázdnil, ne?! Já už přemýšlím i nad blbostma, protože fakt nevím kudy kam. Ty kabely mně taky napadly a měl jsem dokonce rozdělanou i pojistkovku jestli tam není někde oxydace nebo přerušený obvod, ale nic jsem nenašel. Evidentně tam dochází k přerušení dodávky paliva, ale proč?geo píše:Imo by za jízdy nemělo zasahovat.Tady bude potřeba sledovat jednotlivé signály paraelně skopem vzorkování diag bude katastrofické tam nebude jasný co vypadne první.Pokud zapisuje různý závady tak je možný že budou někde vháji kabely.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Všechny Cr jednotka omezí tlak dávkovacím a regulačním ventilem a pokud klesne tlak pod určitou hranici kolem 200bar tak teprve přestane ovládat vstřikovače.Proto některé cr béží i po vypnutí klíčku nějakou dobu jednotka se snaží snížit vysoký tlak aby nedošlo k požkození vstřikování.To samí platí obráceně pokud nedosahuje tlak tak zvětšuje střídu ventilu a pokud padne stejně tlak tak vstřiky odpojí.Podávací čerpadlo odpojí jako poslední.
I když je neděle musel jsem dnes do dílny, protože mi včera přijela Fabia 1,2HTP co jede jen na dva válce. Myslel jsem si že mu vyměním zapalovací cívku ovšem druhý válec má tlak jen 2,5bar. No, ale zpět ke korejci. Chvíli jsem se mu věnoval. Po nabití baterie jsem ho zkoušel natočit, ale bezvýsledně. Diagnostika už neukazuje pro jistotu žádnou závadu ovšem korejec stále stávkuje. Nejenže za jízdy zhasínal, ale už nechytá vůbec. Když zapnu zapalování čerpadlo u nádrže bzučí, ale tlak paliva je 3,6bar a když začnu startovat tlak paliva je max. 81bar, což je zatraceně málo. Začínám mít obavu z nejhoršího a to, že mu odešlo vysokotlaké čerpadlo. Jenže jistý si nejsem, tak mám trochu obavy, abych nekoupil čepadlo a ono to pak bylo nějakou capinou za pár kaček.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pravděpodobně u tohoto motoru imo zasáhne i za jízdy, tyto auta mají víc vychytávek třeba klíč pro poskoka kde nejde skopčit imo, neotevřeš dálkkou a nenatočíš, auto za jízdy chcípne a rožne se klíček immo, výměna destiček ageo píše:Imo by za jízdy nemělo zasahovat.Tady bude potřeba sledovat jednotlivé signály paraelně skopem vzorkování diag bude katastrofické tam nebude jasný co vypadne první.Pokud zapisuje různý závady tak je možný že budou někde vháji kabely.
co hundaj tak velké překvapení, třeba v pátek jsem se jednoho zbavil dva měsíce mi tu strašil, spravíš jedno vys... se druhé
Tak tu mám dalšího Asiata. Asi se z nich nevyhrabu. Vrátil se totiž po měsíci náš velmi známý Hyundai Santafé 2,0CRDi. je to evidentně stejná porucha jako před tím měsícem. Chvíli to dalo pokoj jen sem tam to prý pocukalo, ale včera mu to opět chcíplo a už to nenatočil. Dnes jsem to dal na diagnostiku, která ovšem nic nepíše. Přesto mu svítí kontolka diagnostiky motoru a imobilizér. Při startování je tlak paliva v palivové liště 3,6bar. Takže tu mám příběh na pokračování nebo snad ,,Nekonečný příběh?" Mluvil jsem s jedním kolegou co dělá tyhle střepy a ten mi řekl, že u těchto aut odcházejí řídící jednotky. Máte s tím někdo zkušenost?
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jí měl ted 3 týdny hundaje i 10 na diagnostice
začalo to vynecháním válce výměna svíček
pak časem už vynechávali všechny válce tak se dal nová zapalovací modul
výsledek diagnostiky že po elektrické stránce je vše v pořádku vše mi ukázal na fotkách osciloskopu pět minut běhu je ok pak začne mít motor problém s vynecháváním, přitom vstřkování a zapalovaní je naprosto přesné
začalo to vynecháním válce výměna svíček
pak časem už vynechávali všechny válce tak se dal nová zapalovací modul
výsledek diagnostiky že po elektrické stránce je vše v pořádku vše mi ukázal na fotkách osciloskopu pět minut běhu je ok pak začne mít motor problém s vynecháváním, přitom vstřkování a zapalovaní je naprosto přesné
Já nechápu vůbec lidi co tyhle asiiské svině koupí. Japonci na tom nejsou o moc lépe. Mají to tak vymakané až to mají blbé! Včera jsem chtěl na Toyotě Land Cruise mimo jiné vyměnit žárovičku ve vypinači vyhřívání sedadla. Nevyměnil jsem nic, protože ti capi tam dali ledku a navíc ji nedostaneš ven, takže musíš koupit celý vypínač. To jsou fakt žlutí znrdi!
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Dnes jsem asiatovi věnoval slabou hodinku. Víc nemůžu mám plný dvůr střepů, takže řeším normální zakázky nikoli korejský hlavolam. Zkontroloval jsem všechny pojistky, relátka, el. vedení kolem imobilizéru... hajzl nejede a nejede. Při startu prostě svítí IMO. Buď tam bude nějaká kokotina jako např. oxydace, prodřený kabel apod. nebo a v tom si začínám být jistý je v prdeli řídící jednotka. Dnes jsem se úplnou náhodou dozvěděl, že i předchozí majitelka tohoto korejského krámu měla s ním nemalé problémy právě ohledně zhasínání motoru za jízdy. Prý to měla co chvíli v servise až se toho nakonec zbavila a tenhle trotl to koupil. Po tomto zjištění uvažuju o tom, že se na to vyseru a ať si to zaveze třeba do Koreje.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Zapálit určitě není co, protože tlak ve vstřikovací liště je 3,6bar a má být nějakých 220bar. Tlaky ve válcích jsem měřil ještě když to jelo a pochybuju, že ba se ztratily z ničeho nic. To IMO svítí při zapnutí klíčku to je OK, ovšem ono svítí po dobu startu, což asi už OK není. Právě si myslím jestli ten pokles tlaku resp. (bez tlaku) je motor vinou toho imobolizéru. Ale to už fakt jen hádám. Jsem s tím na konečné a chytám se všeho co by mohlo dělat problém. Stále jsem přesvědčen o té vadné ECU, ale nejsem si jistý, takže ji zatím ani nesháním. Nebudu do toho vrážet zbytečně prachy. Dnes tomu věnuju zase hodinku a uvidím.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW