Vzduchový filtr divně znečištěn

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Vzduchový filtr divně znečištěn

Příspěvek od tukydydes »

dneska jsem měnil vzducháč po 15tis. a když jsem na něj koukal tak ze spoda je jakoby v části kde to nejvíc saje vzduch taková černá skvrna viz. foto, přijde mi to jako lehce od oleje. Druhá strana filtru je čistá. Kde se to tam bere ?

Obrázek
Obrázek
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Hladaj tam odkial to saje... Slzi hadica od ic, pripadne ic...
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

vložka filtra nemá nič spoločné s ic , pretože je na začiatku prívodu vzduchu . Najjednoduchšie vysvetlenie je , že si nasal špinavý vzduch za nejakým dymiacim autom , alebo máš netesný výfukový zvod a hlceš vlastný dym .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

To mi je absolutne jasne kde je filter a kde ic v systeme... Ide o to odkial filter nasava vzduch, moze byt v okoli nejaka netesnost a filter to nasaje. Nemyslel som tym ze netesnost ic sposobi zanesenie filtra (LOL)
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

Řekl,bych že trochu pouští turbo a po zastaveni se ta mastnota odpaři spátky do vzducháče.
OCTAVIA- ALH
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

To mi tedy vysvětli jak? Senioring1 to napsal nejvýstižněji nebo tam ten filtr dal někdo již takto zprasený...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
ivan8396
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2016, 19:09

Příspěvek od ivan8396 »

U tychto motorov to je normalne lebo egr ventil ti vracia spaliny naspet cez sanie aby sa zlepsili emisie a zanasa ti to vzduchovy filter. Je to tak vyriesene konstrukciou motora. Len nevidim ci je to len od dymu alebo aj od oleja?
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

To jsou ale moudra :P Premyslej nez napises taky blabol...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
ivan8396
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2016, 19:09

Příspěvek od ivan8396 »

Som rad ze prispievas k tejto teme svojou ´´odbornou,, radou ;)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Vrch filtru je cisty ze?
Nasalo to nejaky bordel do filtrboxu
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Pro noveho ivana s cisly: Jiz jsem se odborne jak rikas vyjadril. Nejlepe se vyjadril senioring1 jak jsem jiz psal. Jestli si za svym tvrzenim stojis, vysvetli mi kudy vraci egr spaliny pod vlozku filtru. Diky
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

takze EGR a IC....
ja osobne tam nevidim nic divne, filter je na to aby zachytil necistoty, tak ich aj zachitil. Ak spravne vidim tak su na strane odkial prichadza vzduch zvonku. Neries
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

udělej fotku té strany filtrboxu ve které je položen filtr (bez filtru)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Ta byla naprosto čistá - klasika prach drobet listí atd. žádnej olej nebo saze.
Mě to přijde, že jsem jel za nějakým čmoudem a nacuclo to saze.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Ale tam se ti prave zadny prach natoz hruba spina jako listi nesmi dostat. Tak jak to vlastne je???
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“