Příhřev motoru ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Bydliště: Kladno

Příhřev motoru ASV

Příspěvek od marejo »

Ahoj neví prosím někdo adresu mapy v řj pro řízení elektrického příhřevu vody v závislosti na teplotě ?? je to 1.9 ASV, dík
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Udělej si to na přepínač ale pozor !!!!! V perfektním stavu altík nebo přijdeš o baterku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Adresu ti urcite nikto nepovie minimalne kym nedas cislo sw..
Kup Damos a pohladaj si to,urpimne pochybujem,ze ti to sem niekto len tak vysype :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tak tak, nejjednodušší je spínač a míš klid. Jinak nejlepší je bufík a jinak aspoň pořádnej termostat
Mach.A
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 22 říj 2013, 13:45
Bydliště: Klobouky

Příspěvek od Mach.A »

Je spousty firem co dělají úpravy softu, když zaplatíš - tak se i ohřeješ. A bude to automaticky, nemusíš si nic hlídat, žádný vypínač manuální.
Uživatelský avatar
Marek3L
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 22 dub 2015, 22:23
Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod

Příspěvek od Marek3L »

vyhoď pojistku a zruš to je to snad kvůli emisím s topením to nemá nic společnýho
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.

AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L

776 490 174
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Efektivnější než ohřívat vodu a tím i celý motor je ohřev vzduchu v klimatizační větvi přístrojové desky. Když jsem před mnoha lety jezdíval jen 4km do práce se starou Škodou 110,měl jsem v motorovém prostoru druhý alternátor, kterým jsem napájel topnou spirálu umístěnou v mezikusu klimatizační větve. Po spuštění motoru a zapnutí spínače foukal do kabiny okamžitě teplý vzduch.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
Marek3L
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 22 dub 2015, 22:23
Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod

Příspěvek od Marek3L »

přesně kvůli topení je ptc ohřívající vzduch přímo
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.

AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L

776 490 174
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Marek3L píše:vyhoď pojistku a zruš to je to snad kvůli emisím s topením to nemá nic společnýho
Žil jsem v domění že je to příhřev vody kvuli topení a rychlejšímu ohřevu motoru v zimě ne kvuli emisím :-D
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ohřívá ti to vodu do topení,na plný výkon (všechny tři žhavičky) to jede okamžitě a do topení ti jde voda cca 70°C. Já než škábnu boční přední okna,přední je rozmrzlý. Mám to na vypínač. Motor ti to rychlejc neohřeje.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Marek3L
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 22 dub 2015, 22:23
Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod

Příspěvek od Marek3L »

martinsidlo píše:Ohřívá ti to vodu do topení,na plný výkon (všechny tři žhavičky) to jede okamžitě a do topení ti jde voda cca 70°C. Já než škábnu boční přední okna,přední je rozmrzlý. Mám to na vypínač. Motor ti to rychlejc neohřeje.
kolik kW tam máš alternátor aby to ohřálo 6 litrů zmrzlý vody na 70 stupňů, pokud tedy neškrábeš boční okna půl hodiny? :-) fyziku na zš jsem dochodil
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.

AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L

776 490 174
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Topný výkon to má okolo 600 w myslím..a voda z topení je v jednom okruhu s motorem takže ohřeje, sice vzhledem v minimálnímu výkonu na objem vody trochu ale ohřeje
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Podobnu zahadu som riesil minule na svojej octe s prihrevom vody. Zakladom je aby ti zhavili vsetky 3 zhavice. S emisiami to pre boha nema nic spolocne,ak ano tak mi prosim ta vysvetli co ma spolocne ohrev vody s vyfukovymi splodolinami... Funguje to v principe ze ak je teplota vody pod +5 tak sa ti zopne iba jeden zhavic,ak je pod 0 tak dva,postupne sa jeden vypne a dozhavuje iba jeden,ak je teplota vody pod -5 tak zhavia vsetky 3 a postupne sa vypinaju,posledny vypne pri teplote vody okolo 70 stupnov. Regulaciu zhavicov maju nastarosti 2 rele umiestnene pri sirene,aspon ja ich tam mam.ak je ale zima jak v ruskom filme a ty prejdes cca 5 km a vypnes motor tak je jasne ze voda uz ma vyssiu teplotu a typm padom ti zhavicky pri dalsom starte nezopnu. Musis mat takisto snimac teploty vody v dobrom stave. Minule ked bolo u nas -15 tak po 5km useku som mal vodu zohriatu na 60 stupnov.
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Mám to už z výroby. Žhavičky OK altík 120A ale zas tolik rychlí mi to nepříjde..Teplo pocituji tak po 3-4km?? Takže než to oškrábu určo to není teplý...
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
Marek3L
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 22 dub 2015, 22:23
Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod

Re: Příhřev motoru ASV

Příspěvek od Marek3L »

marejo píše:Ahoj neví prosím někdo adresu mapy v řj pro řízení elektrického příhřevu vody v závislosti na teplotě ?? je to 1.9 ASV, dík
nevím každopádně na ohřev vody to má pramalý vliv. bere si to signál z DFM alternátoru o jeho zatížení a podle toho to zapíná vypíná, krom toho je to samozřejmě podle teploty
Naposledy upravil(a) Marek3L dne 01 bře 2016, 10:28, celkem upraveno 1 x.
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.

AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L

776 490 174
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“